"Mihin me oikeen ollaan menossa?" Kysyn. "Oot kysyny tota kymmenen kertaa,enkä aio kertoo. Näät sitte."
Olemme ajaneet tunnin enkä vieläkään tiedä missä me olemme. Juttelemme kaikesta mahdollisesta kunnes saavumme metän keskelle ja auto pysähtyy. "Nytkö ollaan perillä?" Kysyn. "Öö tota ei ollu tarkotus pysähtyy tähän tai siis.." Harry aloittaa. "Siis mitä? Sammuks tää auto? Ja me ollaan keskellä mettää?" Kysyn hämilläni. "Joo tavallaan. Oota käyn kattoon. Pysy siinä." Harry sanoo ja astuu ovesta ulos. "Harry! Mua pelottaa.." Sanon ennen kuin poika kerkee laittamaan oven kiinni. Harry nojaa eteenpäin "milla ei hätää. Luota muhun." Hän sanoo ja menee ulos. "Miten voin luottaa johonkuhun jota en kunnolla tunne? Jonka kanssa olen pimeän metän keskellä jumissa?" Mietin. Jostain syystä vaan luotan.
Harry tulee takaisin autoon kymmenen minuutin päästä. Olen väsynyt mutten saa unta. "Noniin sori ku kesti." Hän sanoo. "Ei tuolla nää yhtään mitään. Mut tää auto ei lähe käyntiin. Pitää aamulla kattoo uudestaa." Hän jatkaa. "Siis meinaaks sä..?" Aloitan. "Joo.. Meiän pitää jäädä tänne autoon yöks. Anteeks Milla." Katson häntä hämmästyneenä. Mieleni tekee lähteä kävelemään kotiin päin, mutta sanon "no ei se mitään. Mee sä toho takapenkille. Nii mä oon täs etupenkil." Sanon. "Et sä pysty siinä nukkumaan." Hän sanoo nauraen. "Pystyn." Sanon jämäkästi. "Okei.. Hyvää yötä." Harry sanoo takspenkiltä. "Öitä.." Vastaan hiljaa. Puolen tunnin päästäkään en saa unta mutta en halua olla vaivaksi. Kuulen että harry on vielä hereillä. "Harry?" Kuiskaan. "Niin." Hän vastaa lempeästi. "Mua pelottaa." Sanon epävarmasti. Kuulen hänen vaihtavan asentoaan. "Tuu tänne." Harry sanoo. Kiipeän takapenkille harryn viereen makaamaan. Hän halaa minua turvallisesti. "Mee sinnepäin. Mun käsi on jumissa." Sanon. "Anteeks." Hän sanoo nauraen. Hymyilen. "Mitähän sun poikaystävä tästä sanoo?" Harry töksäyttää. "Poikaystävä?" Kysyn hämmentyneenä. Mitä hän tarkoittaa. "Niin kun kaksi ihmistä seurustelee ja tyttö kutsuu poikaa poikayst.." Hän aloittaa. Tönäisen häntä leikilläni. Hän nauraa. "No kyllä mä sen tiedän. Tyhmä. Ketä tarkotat?" Sanon. "Sitä eilistä tyyppiä sun ovella." Hän vastaa, "hhaha se on james. Ei todellakaan oo mun poikaystävä." Sanon. "Aijjaa." Harry sanoo hämmentyneesti. "Se ilmeisesti haluis." Hän jatkaa. "Ai mitenniin?" Kysyn. "Näkihän sen siitä heti päälleppäin." Harry vastaa. "Enpä usko. Eikä kyllä kiinnostakaan." Tokaisen. "Ai. Mikä sua sitte kiinnostaa? Tai kuka?" Harry kysyy. "En mä osaa sanoa. Monimutkainen juttu." Sanon. Harry hymyilee. "Entä sua?" Jatkan. "Yks tyttö joka ei haluu huomata sitä. Oon tuntenu sen vasta vähän aikaa mut se saa mut sekoomaan.." Tajuan että hän saattas puhua minusta. "Sun pitäs kertoo toi sille. Tai todistaa jotenki." Sanon nauraen, koska tiedän hänen tietävän että tajuan hänen puhuvan minusta. Nauramme hetken. Kunnes käännyn harryyn päin. Hänen kätensä on ympärilläni ja katse hänen vihreissä silmissään on uskomaton." Laitan käden hänen ympärilleen. Ja painan pään hänen olkapäälleen. Olemme hetken hiljaa. Kunnes Harry nostaa leukaani kädellään hellästi, ja katseemme kohtaavat. "Milla.. Mä haluun suudella sua" Harry sanoo. Tuijotan hänen huuliaan ja vastaan "no suutele" pääni sisällä mietin "suutele jo.." Hänen huulensa ovat täydellisen väriset. Harry tuo kätensä hellästi poskelleni, silittää sitä hetken ja nojautuu eteenpäin. Vien omat käteni Harryn niskalle ja sivelen hänen kiharoitaan. Huulemme ovat millin etäisyydellä toisistaan. Harry kääntää päätään hieman vasemmalle, ja minä omaani toiseen suuntaan. Harry painaa pehmoiset huulensa omilleni. Huulemme liikkuvat täydellisesti yhdessä. Suutelemme hetken, kunnes Harry siirtyy suukottamaan poskeani. Halaan häntä hetken. Ja katsomme toisiamme hymyillen. Painaudun Harryn syliin, ja hän pitää minusta turvallisesti kiinni. Kuin mikään ei voisi tulla väliimme tähän hetkeen. Nukahan Harryn lämpimään syliin.
Enää en osaa sano oliko metsän keskelle joutuminen huono, vai hyvä juttu.
YOU ARE READING
Katse - Harry Styles fanfiction in finnish
FanfictionMilla on 17 vuotias suomalainen tyttö joka on kyllästynyt elämäänsä suomessa. Hänen haaveenaan on muuttaa amerikkaan ja menestyä siellä. Hän päättää toteuttaa haaveensa. Amerikassa häntä odottaakin aivan erilainen elämä mitä hän odotti. Hän rakastuu...