Olen tanssilattialla klubissa johon poikien kanssa saavuimme. Kädessäni viina pullo josta olen juonut yli puolet. Oloni on sekava ja energinen. Nään sumeasti Harryn katseen baaritiskiltä. Tanssin ja juoksentelen ympäri baaria juttelemassa ihmisille sekä hörppäämässä muiden juomia. En ole koskaan ennen juonut alkoholia. Mutta nyt tämä tuntui sopivalta. "Milla oot ihan kännissä.. Lähetään." Harry sanoo tarttuen kädestäni. "Mä en oo lähdössä minnekään, mua ei määrätä." Sanon ja irrottaudun Harryn otteesta. Hän vetää minut lähelleen. "Anteeks rakas kaikesta. En haluu että vedät pääs täyteen mun takia." Hän kuiskaa. "Harry mä vaan oon niin väsyny.." Sanon ja nojaan Harryn rinnalle. "Mä tiedän ja se loppuu kyllä.." Harry aloittaa. "Ei ei se lopu.. Anna mun nyt olla jooko." Sanon ja juoksen baaritiskille, kiipeän tiskille tanssimaan ja laulamaan. Joupuneet Miehet tulee lähemmäksi ja alkavat käpelöidä jaloistani. Se tuntuu inhottavalta. Mitä olen tekemässä? Harry ryntää paikalle ja vetää miehet pois, hän huutaa aivan raivoissaan heille. "Teillä ei oo mitään oikeutta!" Hän huutaa. "Pidä huoras sitte pois tiskiltä." Yksi miehistä sanoo. Katsahdan Harrya jonka oikean käsi on nyrkissä. Harry kävelee miehen eteen ja lyö tätä lujaa kasvoihin. Olen aivan ihmeissäni. En ole koskaan nähnyt Harrya tälläisena. Mies löy Harrya takaisin. Hyppään alas tiskiltä ja menen maassa makaavan Harryn luo. "Saakelin hullu! Häivy tai mä soitan poliisit." Huudan miehelle. Miehet perääntyvät pihalle ja huutavat toimittajille "Harry Styles on väkivaltainen." Tuntuu niin pahalta. Tämä on kaikki minun syytä. Autan Harryn pystyyn ja halaan tätä tiukasti pitkään. "Anteeks.." Harry kuiskaa. "Ei älä pyydä anteeks. Mun vika tää oli." Sanon ja silitän Harryn verta vuotavaa silmäkulmaa.
Saavumme minun asunnolle. "Istu tohon sohvalle, tuon jotain kylmää tohon sun mustelmaan." Sanon saattaen Harryn olohuoneeseen ja ottaen tältä takin pois. Haen pakastimesta kylmäpussin ja kävelen sohvalle Harryn viereen. Hän katsoo minua syvälle silmiin ja hymyilee. Painan pussia Harryn silmäkulmaa vasten. "Auts." Harry hymähtää. "Anteeks rakas." Kuiskaan ja silitän pojan kasvoja. Harry tarttuu kasvoistani turvallisen tuntuisella kädellään ja suutelee. Jääpussi putoaa kädestäni lattialle, Harry kaataa minut varovasti selälleen sohvalle suudellessamme. Irrottaudun hetkeksi ja katson Harrya pitkään. "Onko kaikki hyvin?" Harry kysyy hymyillen yhä maaten päälläni. "On mä vaan haluun katsoa sua vähän aikaa nyt kun oot siinä." Sanon pidellen Harryn kasvoja kämmenissäni. Harry hymyilee. "En oo menossa minnekään." Hän kuiskaa.
Aurinkon valo paistaa olohuoneen ikkunasta herättäen minut. Pyyhin silmiäni saadakseni ne auki. Nukkuva Harry makaa sylissäni. Minun pitäisi nousta mutten halua herättää häntä. Tänään on gaala jossa esiinnymme. Minua jännittää ihan hirveesti. Mitä jos teen jotain väärin tai ihmiset nauravat? "Huomenta pikkunen." Harry sanoo nostaen päänsä ylös. "Ai huomenta. Nukahttiin sitte tähän." Sanon nauraen. "Hyvä niin. Nukuin paremmin kun koskaan." Harry sanoo noustessaan sohvalta, painaa suukon otsalleni ja kävelee keittiöön. "Ai niinkö?" Kysyn hymyillen. Harry tulee kahden kahvimukin kanssa takaisin viereeni. "Juuri niin." Hän sanoo ja ojentaa mukin minulle. En oikeastaan tykkää kahvista mutten halua sanoa sitä vaan otan hörpyn kahvista. "Kiitos." Sanon ottaen Harrya kädestä kiinni. "Pitäskö meidän puhua siitä eilis illasta?" Kysyn. "Joo varmaan pitäs. Mikä sai sut juomaan ittes siihen kuntoon?" Harry kysyy silittäen kättäni. "En tiiä.. Mä vaan kai loukkaannuin siitä kun päästit kätes irti niiden toimittajien takia." Sanon ja tunnen kyynelten taas nousevan silmiini. En voi itkeä nyt.. Harry katsoo minuun pahoitellen. "Nii mä oon niin pahoillani siitä.. Modest pommittaa mua niiden käskyillä ja kai mä pelkään saavani potkut bändistä." Hän sanoo. "Mun ptäs pystyy siihen mut mä vaan oon eläny valheessa viime vuodet muutenkin.. Halusin vaa ollaa avoimesti onnellinen. Mut kyl mä ymmärrän sua.." Aloitan kunnes puhelimeni soi. "Tuntematon numero. Mun pitää ottaa tää. Puhutaan kohta okei?" Sanon nousten sohvalta makuuhuoneeseen.
"Haloo?" - vastaan puhelimeen.
"No mikä kesti vastata? Harrykö?" - tuntematon ääni sanoo puhelimesta. "Öööm kuka siellä on?" - Vastaan. "Mä pääsin vankilasta. Istuin siellä sun takia vuodet." - ääni jatkaa. Se on Tom. Koko kehoni alkaa väristä ja avaan oven kertoakseni Harrylle. "Äläkä kerro sille popparille. Jos kerrot niin mä takaan et sille käy huonosti." - Tom sanoo. Kyyneleet valuvat silmistäni. Kävelen takas huoneeseen niin ettei Harry huomaa. "Jos sä..!" Aloitan korottaen ääntäni kunnes muistan ettei Harry saa kuulla. "Jos sä kosket Harryyn sormellaskin.. Mä.." Kuiskaan. "Sä mitä? Tottele vaan mun ohjeita jatkossa niin kaikki säilyy ehjinä." - Tom sanoo inhottavalla äänellä ja lyö luurin korvaani. Mitä ihmeen ohjeita? En voi kertoa Harrylle vaikka kuinka haluan. Pyyhin kyyneleeni ja yritän unohtaa koko asian. Kävelen takaisin olohuoneeseen sohvalla makoilevan Harryn luo. "Kuka se oli?" Harry kysyy hiljentäen päälle laittaneensa television ääniä. "Yks työkeikka. Ei mitään ihmeellistä." Sanon hymyillen ja suukotan Harrya poskelle.
---Kello on lähelle viisi ja gaalaan pitäsi saapua kuudelta. Olen ostanut mekon tätä varten. Se on valkoinen joka ulottuu pitkälle helmansa kanssa. Selkä on paljas ja etupuoli on keskeltä hyvin avoin. V-aukkoinen. Hiukset minulle on laitettu ylös kiinni ja minut on meikattu todella kauniisti. "Okei olet aika lailla valmis lähtemään." Sanoo meikkaaja jonka kutsuin kotiini. Huokaisen peilin edessä. En malta odottaa että nään miltä Harry näyttää. Hänen piti mennä poikien kanssa pukeutumaan ja muuta sellaista ennen gaalaa.
"Ollaan ihan kohta siinä sun oven edessä. En malta oottaa että nään sut. - Harry xx"
Harryn viesti saa minut hymyilemään leveästi ja myös vähän jännittämään. Nousen meikkaus tuolilta ja minut avustetaa ulkoovelle niin ettei mekkoni helma likaannu. Limusiini pysähtyy oveni eteen. Kyydistä nousee Liam, Niall, Louis ja viimeisenä Harry. Kaikki kävelevät luokseni. "Moi! Tulkaa antaan halit." Sanon avaten käteni haleja varten. "Wow ootpas kaunis." Sanoo Liam ja suukottaa poskeani. "Kiitos, sä näytät tosi komeelta." Vastaan hymy huulillani. Harry tulee perässä ja näyttää hämmästyttävän komealta mustissa farkuissa ja puvun takissa. Hän polvistuu eteeni ja suukottaa kättäni. "Milla sä oot niin upea.. Mä en ees löydä sanoja.." Harry sanoo pyyhkien otsaansa. "Nouse ylös höpsö." Sanon nauraen ja vedän Harryn haliini ja suutelen häntä pitkään. "Sä näytät kans tosi komeelta rakas." Sanon. "Tiedätkö mistä mä nyt haaveilen." Harry kuiskaa korvaani. "Mä oikeestaan tunnen sen mun jalkaa vasten." Sanon nauraen. Harry nauraa kovaan ääneen. "Illalla mä riisun ton mekon sun päältä niin että tuut hämmästymään." Harry sanoo suukottaen kaulaani. Hymyilen hänen poskeaan vasten. "Hyvä. Ja mul on sulle yllätys." Kuiskaan ojentaen käteni Harrylle. Hän hymyilee ja saattaa minut autolle. "Mennääs sitte!" Louis huikkaa etupenkiltä. "Harry pakko sanoa että oot onnenpekka kun oot saanu tollasen upeuden." Liam sanoo vieressäni istuessaan. "Mä tiedän." Harry sanoo hymyillen.
.............
Kirjotan tätä ficcii puhelimella joten kirjotusvirheitä saattaa jäädä multa huomaamatta mut toivottavasti niit ei siel ole :-)
YOU ARE READING
Katse - Harry Styles fanfiction in finnish
FanfictionMilla on 17 vuotias suomalainen tyttö joka on kyllästynyt elämäänsä suomessa. Hänen haaveenaan on muuttaa amerikkaan ja menestyä siellä. Hän päättää toteuttaa haaveensa. Amerikassa häntä odottaakin aivan erilainen elämä mitä hän odotti. Hän rakastuu...