Makaan sänkyllä voiden pahoin ajatellessani sitä että Harry meni huoneeseensa toisen tytön kanssa. Hirveää etten voi luottaa häneen. Luottaisin ehkä enemmän jos hänen historiansa olisi erilainen. Olen tullut kohdelluksi pahasti koko elämäni, perheeni ja koulukiusaajat, ja jopa entinen poikaystäväni. Harry on ainut jolle olen voinut kunnolla puhua ja jota tosissani rakastan enemmän kuin ketään koskaa, ja ajatus siitä että hän satuttaisi minua niin, saa minut voimaan pahoin. Liikaajattelu ja kotona makaaminen ei johda mihinkään. Päätän mennä Harryn hotellille ja kysyä häneltä suoraan mitä hän tekee. Onnekseni matka hotellille on pitkä joten kerkeän ajatella mitä aion sanoa.
Hyppään taksiin lähellä asuntoani. Taksikuskin kysyessä osoitetta hämmennyn täysin, entä jos Harry ei ole samassa hotellissa kun viimeksi? En tullut ajatelleeksi sitä.
"Osoite?" kuski toistaa.
"Odottakaa hetki" hymyilen hänelle. Voisin soittaa Liamille ja kysyä hotellia mutta tietysti minulla ei ole hänen numeroaan. Juttelimme tänään ensimmäistä kertaa kunnolla koskaan. Ja sitä paitsi en halua hänen tietävän ryntääväni hotellille heti hänen kerrottuaan että näki Harryn hotellilla toisen tytön kanssa. Miksi hän muutenkaan kertoisi moista? Luulisi hänen pitävän ystävänsä salaisuuden? Entä jos hän keksi kaiken jotta saisi minut ja Harryn eroamaan?
"Ei keskity" pudistan päätäni ja näppäilen Niallin numeron näytölle nopeasti.
"Milla!"
"Niall, ootteko siinä samassa.."
"Mun pitikin soittaa sulle.."
"Ootteko siinä samassa hotellissa kun viimeksi?"
"Ollaan mutta.."
"Okei kiitos" katkaisen puhelun nopeasti ja luettelen osoitteen kuskille.
Matka tuntuu pidemmältä kuin muistin. Liian pitkältä. Liikaa aikaa ajatella. En olisi halunnut näyttää itkeneeltä Harryn edessä taas mutta liian myöhäistä.
Taksin pysähtyessä sydämeni alkaa sykkiä lujempaa ja pelkään sitä mitä tulee tapahtumaan.
"Voit nousta jo" taksikuski katsoo minua peilin kautta. Pudistan päätäni selkeyttäekseni ajatukseni. Noustessani autosta sydämeni hakkaa lujaa, vedän syvään henkeä ja valmistaudun siihen mitä on tapahtumassa. Saatan yllättää Harryn toisen tytön kanssa, saatan päättää suhteemme lopullisesti. Ajatuskin erosta Harryn kanssa saa minut voimaan pahoin. Rakastan häntä niin paljon.. Liikaa..
Kävelen rappusia kohti Harryn huonetta. Viimeksi kun olin täällä Harry oli lähtenyt Englantiin. Täältä ei ole paljon hyviä muistoja. Paitsi se yö ennen aamua jona Tom soitti ja pyysi eroamaan Harrysta tai muuten tekisi hänelle jotain. Paljon huonoja muistoja tästä hotellista siis.
Matkan käveltyäni Harryn huone näkyy käytävän päässä. Toivon ettei kukaan muu pojista tule vastaan. Olen suunnitellut tarkkaan mitä aion sanoa ja pienikin häiriö voi saada minut unohtamaan sen. Haluan saada sanotuksi sen kaiken. Päästyäni oven eteen vedän kerran syvään henkeä valmiina ryntäämään sisään. Hetken olen vähällä peräätyä kunnes kuulen naurua, tytön naurua oven läpi.
"Nyt riittää" kuiskaan itsekseni ja tönäisen oven auki. "Mitä ihmettää kuvittelet te.."
"Yllätys!" puheeni keskeytyy kun Harry, Louis, Niall, ja Em hyppäävät sohvan takaa eteeni.
"Mitä tää on?"
"Hyvää syntymäpäivää rakas. Et kai luullut että unohtaisin" Harry kävelee eteeni ja antaa minulle pehmoisen suukon otsalle ja halaa sen jälkeen minua tiukasti.
"Älä näytä noin järkyttyneeltä" Em kävelee lähemmäs ja ojentaa minulle lasin. Oletan sen olevan shampanjaa.
"Ei mä vaan luulin että.. Kiitos. Ootte ihania" suukotan Harrya poskelle ja hän tarttuu kädestäni.
"Tule" Harry vie minut sohvalle ja istuu viereeni.
Oloni on hämmentynyt, helpottunut mutta hämmentynyt. Luulin Harryn pettäneen minua mutta kyse olikin tästä. Entä jos hän kuitenkin petti minua enne tätä? Liam sanoi nähneensä Harryn tummahiuksisen tytön kanssa. Emillä on tummat hiukset joten se selkeyttäisi kaiken. Liam näki vain hänet. Mutta jokin saa minut epäilemään Harrya. Minun pitäisi pystyä luottamaan häneen jo mutta suhteemme on ollut yhtä kaaosta koko tämän ajan ja pelkään koko ajan jotain tapahtuvan.
"Okei Milla avaa tää, se on multa. En ollut varma tykkäätkö siitä mutta ajattelin että saattaisit" Harry ojentaa minulle paketin leveä hymy huulillaan ja kätensä ympärilläni. Hymyilen hänelle ja suutelen nopeasti. Avaan paketin ja sen alta paljastuu rasia. Katsahdan Harryyn ennenkuin avaan sen. Avaan rasian hitaasti ja sen sisällä kimaltelee kaulakoru. Tuntuu että sydämeni pysähtyy. Koru on timanttinen ja sen sisälle on kaiverrettu tekstiä. Katsahdan Emiin ja sitten Harryyn silmät suurina ja suu auki hämmennyksestä.
"Harry mä.."
"Se on.. Se on lupauskoru. Osotus siitä että lupaan olla sulle rehellinen kaikesta ja että lupaan tukea sua ihan kaikessa" sydämeni alkaa sykkiä entistä lujemmin. Kaikki epäilykseni häviävät. Miten voin olla näin sokea.. Harry on parasta minulle. Hän ei koskaan satuttaisi.
"Ja.. Rakastan sua" en voi uskoa että Harry sanoo tämän kaiken muiden kuullen. Tunnen kyyneleiden valuvan pitkin poskiani. Nousen sohvalta nopeasti ja juoksen kylpyhuoneeseen jättäen muut hämmentyneinä sohvalle. Istun kylpyhuoneen lattialle itkien ja katsellen yhä kädessäni olevaa korua. Harry astuu raollaan olevasta ovesta sisään hämmentynyt ilme kasvoillaan.
"Hei.. sanoinko jotain väärin? Onks toi koru liikaa tai.."
"Ei, Harry mä rakastan tätä korua. Etkä sanonut mitään väärää.. Sä oot täydellinen" nousen lattialta Harryn eteen tarttuen häntä kädestä.
"Mikä sulla sitten on?" Harry astuu lähemmäs ja pyyhkii kyyneleeni mutta alan itkeä lisää.
"Liam sanoi nähneensä sut jonkun tytön kanssa täällä hotellilla. Ja mä luulin että.."
"Luulit että petin sua?" Harry irroittaa kätensä omastani. Voi ei..
"Harry.." hän kävelee ovelle.
"Mä oon yrittänyt osoittaa että voit luottaa muhun. Ja et vieläkään edes yritä luottaa"
"Mä vaan.. pelästyin"
"Olisit voinut vaan kysyä multa etkä juosta Liamin syliin" hän ei voi olla tosissaan..
"Tää ei liity Liamiin mitenkään"
"Liittyy. Se on yrittänyt alusta asti pilata meidän suhteen. Ja tais viimein onnistua siinä" Harry vie katseensa lattiaan ja ryntää ovesta ulos.
"Harry.." kaadun istumaan lattialle kyynelten valuessa pitkin kasvojani pidellen korua käsissäni tiukasti. Pilasin kaiken. Harry ei tehnyt mitään väärää mutta itse menin pilaamaan ihan kaiken mitä meillä on. Tai oli..
KAMU SEDANG MEMBACA
Katse - Harry Styles fanfiction in finnish
Fiksi PenggemarMilla on 17 vuotias suomalainen tyttö joka on kyllästynyt elämäänsä suomessa. Hänen haaveenaan on muuttaa amerikkaan ja menestyä siellä. Hän päättää toteuttaa haaveensa. Amerikassa häntä odottaakin aivan erilainen elämä mitä hän odotti. Hän rakastuu...