Kuzular oy veren ellerinizi yerim sizin ❤ Oy veremeyenlerin de canı sağolsun okumanız yeterli :)
Multimedia ; Hilmi Cem ve Serenay'ın xbox'da yaptığı dans, diğerlerininki arada yazıcam ;) ✌ ve benim yaptığım çalışma ❤
Biraz ilerleyip Anıl'ın yanına ulaşmaya başladım, Hilmi Cem hemen arkamdaydı ve bana sesleniyordu. Ama onu umursamadan Anıl'ın yanına ulaştım. Yüzüme sahte bir gülümseme takınıp kıza baktım ve ''Merhaba.'' dedim. Çok güzelsin keşke ıslak elle prize dokunsan.
''Aaa gelmişken seni tanıştırıyım.'' diyip kıza döndü ''Sero bu Almeda, Amerikadaki kuzenim.''
''Almeda bu da Sero..'' dedi ve tam o sırada Hilmi Cem yanımıza geldi. Kız resmen Hilmiyi gördü gözleri parladı. ''Hlimi Cem'in kız arkadaşı.'' dediğinde şaşkınca önce birbirimize sonra Anıl'a baktık.
''Anlaşılan sevgili olduklarından haberleri yok.'' dediğinde yalandan güldüm ''Ay canım benim ya, şakacı kız.'' diyip Anıl'ın kulağına sinirle ''Bunun açıklamasını da sonra yapacaksın.'' diyip yalandan gülümsemeye devam ettik.
''Eee Hilmi görüşmeyeli uzun zaman oldu.'' diyen Almedaya tuhaf tuhaf bakıp sonra Hilmiye döndüm ''Ya ya öyle oldu.'' diyip zorlukla gülümsedi. ''Eee ne duruyoruz konserden sonra konuşuruz.'' diyen Almedaya son kez yalandan güldüm ve arkamı döner dönmez sinirli ifademi takındım.Begüm'ün yanına dönerken Hilmi Cem elimi tuttuğunda elinin sıktım ''Seninle de sonra görüşücez.''
''Zayıf kızsın ama güçlüsün Maşallah.''
''Gücümü konserden sonra görüceksiniz.'' diyip eline tırnaklarımı geçirdim.
...
Sonunda konser bitmişti.Kendimi acayip yorgun hissetmeme rağmen Anıl ve Hilmi Cem bey bana bir açıklama borçlulardı. Arabayı durdurduklarında kollarımı göğsümde kovuşturup bir Hilmiye bir de Anıl'a baktım.
''Evet anlatın, bekliyorum.'' dediğimde ikisi de nefes almadan aynı anda konuşmaya başladı ve bende onlara tuhaf tuhaf baktım ''Ay yeter!'' diyip derin bir nefes aldım ''Kafamı şişirdiniz iki dakikada.Bir nefes alın, tek tek konuşun.'' diye ekledim.
''Ya şimdi bu Almeda bir kaç ay önce İstanbul'a geldi. Tabi geçen sene de gelmişti ama o ayrı konu neyse işte bu beni sevdiğini falan söyledi. Bana habire yakınlaşıyordu bende rahatsız oldum. En sonunda beni öpmeye kalktı bende itip onu sevmediğimi falan söyledim.'' diyen Hilmi Ceme gözlerimi açarak baktım.
''Almeda gidince de Hilmi Cem bana her şeyi anlattı, şimdi de aynı şeyler yaşanmasın diye öyle bir yalan uydurmak zorunda kaldım.'' diyen Anıla kafamı salladım. Sonra geriye yaslanıp tırnaklarıma baktım ve ''Valla bu sefer kolay kolay barışmıyıcam.'' dedim.
Anıl arkaya döndü ve elimi tuttu. Cİddiyetimi bozmamaya çalışsam da heyecandan kalp krizi geçirecek duruma geldim''Ya Sero tamam özür dilerim.Sana sormadan öyle bir şey yapmamam gerekiyordu. Lütfen ?'' dediğinde Anıl'a baktım.
BANA ÖYLE BAKMA AĞZINI YÜZÜNÜ YERİM. Allahım Shrek'deki kedi gibi bakıyor ya. Ağzını yüzünü kemirdiğim.Tamam sustum.
''Off tamam.'' dediğimde gülümsedi. ''Ama bir şartla.'' diyip sırıttım. İkisi de 'ne?' dercesine bakıyordu ''Yarın xbox'a gidicez!'' dediğimde bana şaşkınca baktılar.
''Xbox?'' diyen Hilmi Ceme neşeyle kafamı salladım ''Xbox. Hemde just dance.'' dedim. Birbirlerine bakıp bana döndüler ''Valla bana uyar.'' dedi Hilmi Cem.
''Sana tabi uyar kardeşim. Lise birinci sınıftan beri salsa yapan sensin.''
''Ben anlamam, yarın o xbox'a gidilecek arkadaş, o kadar!'' diyip arabadan indim ve sırtım dönükken sırıttım. Arkamı dönüp ifadesizce baktığımda ikisi de arkamdan far görmüş davşan gibi bakıyordu. Kafamı çevirip içeri girdim ve sırıtmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin Sen Tonu |düzenleniyor|
FanfictionHayat acımasız bir öğretmendir, önce sınav yapar sonra ders verir.