22.Bölüm - Gitsem Diyorum

1.4K 162 176
                                    

Evet kuzular sınır bir günde doldu. Cidden şok oldum. Sınır doldu ama bölüm de biraz kısa oldu, accuk idare edin diğer bölüm uzun olacak ^^ Bu bölümü de survivorstorys 'e ithaf ediyorum :) :* Kitaplarını okuyabilirsiniz gerçekten güzel yazıyor :)

Bölüm şarkısı : Oğuzhan Koç-Gitsem Diyorum. Cidden çok sevdiğim şarkılardandır. Dinlemenizi tavsiye ederim.

Bölüm sınırı : 110 Vote , 140 Yorum :) Keyifli okumalar

Gitmek istiyorsa, bırakacaksın.. gitsin. Aklı seninle olmayanın bedeni yanında olsun ister misin ? Demiş Can Yücel. Ama içimdeki boşluk nedense her an büyüyordu. Benim yüzünden mi gitmişti?

Gitmek mi istemişti? O yüzden mi 'unut' demişti? Ama neden? Beni neden bıraktı?

Bilinmedik bir hüzün var içimde, bir gariplik. Anladım ki, ya ben fazlayım bu şehirde ya da biri eksik.

Gözlerimden yaşlar süzülmek için direniyordu. Ama biliyordum ki şimdi ağlamaya başlarsam kendimi durduramazdım.

"Na-nasıl yani? Nereye gitti?"

"Muğlaya geri döndü."

"Peki ama neden?"

"Yapamıyorum dedi, dayanmaya gücüm yok dedi. Sonra gitti." diyip ağlayan Zerrin teyzeye sarıldım.

Bazen acının en dibindesindir.
İçin çok doludur ama gıkın çıkmaz. Kimseye dökemezsin içini. İşte 'çaresizliğin başkenti' neresiymiş, o zaman anlarsın.

...

Yatağıma oturmuş boş boş duvarı izliyordum. Begüm, Merve, Oflaz ve Anıl kendi aralarında konu hakkında konuşuyorlardı.

"Bence unutsun." diyen Anıla sinirle döndüm. Begüm kolunu cimcikledi "Ne beyin fırtınası yapıyorum." diyip omuz silkti.

"Ben sana şurdan bi çakarım Anıl, beyninde fırtınalar kopar." diyip koluna vurdu.

"Anılcım gerçekten çok teşekkürler. Günlerdir sen 'unut' edemediğine için sürünüyordum hemen unuttum şu an. Bitanesin ya." diyip gözlerimi devirdim.

"Rica ederim baldız, her zaman." diyip sırıttı. Begüm yanındaki yastığı Anılın kafasına geçirdi.

Kendi aralarında tekrar tartışmaya başladıklarında oflayıp kendimi yatağa attım. Odanın kapısını narkotik ihbarı almış polis gibi açan abimle yerimden fırladım.

Gülümseyerek yanıma gelip oturdu. Yanaklarımı sıkıp "Canım kardeşim, kardeşlerin en tatlısı.." diye devam ederken eline vurup lafını böldüm. "Sana kız ayarlayamam, çöpü atamam, markete gidemem." dedim ve kollarımı göğsümde birleştirip ciddi bir ifade takındım.

"Lan ben olmasam yapmıcaklardı seni, hayırsız." dediğinde gözlerimi devirmekle yetindim.

"Noldu tüpermen ne istiyorsun yine?!" diyen Merveye sırıttım.

"Ya benim bi sevdiğim var." dediğinde gözlerimi büyüttüm. Heyecanla bağdaş kurdum ve sırıttım. "Adı ne? Kaç yaşında? Nerede tanıştınız? Aynı okulda mısınız? Nerede okuyo?" diye devam ederken eliyle ağzımı kapattı.

"Adı Sahra.." dediğinde gözlerim büyüdü. Elini çekip dehşetle "Hangi okulda?!" diye bağırdım.

"Si-sizin okulda.."

"Ne!" diye bağırdık. Tabi Anıl hariç. Anıla dönüp "Sen biliyor muydun?!" diye bağırdım.

"Evet. Anlattı, hem ben tanıştırdım Sahrayla Turboyu."

Mavi'nin Sen Tonu |düzenleniyor|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin