18✓

155 47 10
                                    

Taehyung sırtüstü yatarken görüşünün bu kadar bulanık olmamasını ya da daha bilinçli olmayı diliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung sırtüstü yatarken görüşünün bu kadar bulanık olmamasını ya da daha bilinçli olmayı diliyordu. Bulanıklığın nedeni kısmen acı, kısmen kardı ama aynı zamanda kafasındaki yedi santimlik bir yaradan akan kanın da etkisi vardı.

Okulun etrafını kontrol etmemekle aptallık etmişti. Bunu yapsaydı, diğer tarafta park etmiş siyah arabaları görebilirdi. Buraya gelmesi bile çok aptalcaydı. Ve şimdi bu aptallığın bedelini ödeyecekti.

Keşke yardım çağırabilecek kadar düşüncelerini toparlayabilseydi... Ama bu adamların onu böylesine kolayca yenebilmesine izin veren zayıflığı, bunu da engelliyordu. Tyler'a saldırdığı geceden beri neredeyse hiç beslenmemişti. Bu çok ironikti. İçinde bulunduğu durumda kendi suçluluk duygusunun da etkisi vardı.

'Doğamı değiştirmeye çalışmamalıydım,' diye düşündü. 'Sonuçta Seokjin haklı. Herkes aynı; Namjoon, Yugyeom, herkes. Herkes ihanet eder. Hepsini öldürmeli ve bundan zevk almalıydım.'

Seokjin'in Jungkook'la ilgileneceğini umuyordu. Jungkook onun yanında güvendeydi. Seokjin güçlü ve acımasızdı. Seokjin ona hayatta kalmayı öğretirdi. Taehyung buna sevindi.

Ama içinde bir şey ağlıyordu.

Keskin gözleri aşağıdaki far huzmelerini gördü ve karga alçaldı. Ama Seokjin'in görüntüyü onaylamaya ihtiyacı yoktu; Taehyung'un yaşam gücü olan hafif titreşime doğru dalıyordu. Hafifti, çünkü Taehyung zayıftı ve vazgeçmişti.

'Hiç ders almıyorsun, değil mi kardeşim,' diye düşündü Seokjin. 'Aslında seni olduğun yerde bırakmalıyım.' Ama yere alçalırken değişti ve kargadan daha fazla zarar verebilecek bir şeye dönüştü.

Siyah kurt, Taehyung'un etrafını sarmış olan adamların arasına dalarken Taehyung'un göğsüne nişanlanmış sivri uçlu tahtayı tutan adamı hedef almıştı. Darbenin etkisi adamı üç metre geriye fırlattı ve kazık çimenlerin üzerinde sekerek uzaklaştı. Seokjin dişlerini adamın boğazına geçirme dürtüsünü dizginlemeye çalıştı. Bu dürtü, şimdi büründüğü biçimin dürtülerinden dolayı şu anda daha da güçlüydü. Seokjin olduğu yerde döndü ve hâlâ ayakta duran diğer adamlara yöneldi.

İkinci saldırısı onları kaçırdı ama içlerinden biri ışığa ulaşarak döndü ve bir şeyi omzunun üzerine kaldırdı. Tüfek. Ve muhtemelen Namjoon'un silahındaki gibi özel mermilerle doluydu. Tetiği çekmeden önce adama ulaşması mümkün değildi. Kurt hırladı ve hızla atılmak için yere çömeldi. Adamın etli yüzünde bir gülümseme belirdi.

Saldıran bir yılan kadar hızlı bir şekilde, beyaz bir el karanlıktan uzanarak tüfeğe vurdu. Adam çılgınca ve şaşkınlıkla etrafına bakındı. Kurt ağzını açıp sırıtırcasına dişlerini gösterdi. Jungkook gelmişti.

Bay Smallwood'un tüfeği çimenlerin üzerinden sekti. Adam silahı elinden kapanın ne olduğunu anlamak için dönünce, yüzündeki ifade Jungkook'u eğlendirdi. Ve Seokjin'in ışıkların diğer tarafından onaylayıcı bakışlarını hissetti. Seokjin, yavrusunun ilk avından gurur duyan bir kurt gibiydi. Ama Taehyung'un yerde yattığını gördüğünde, Jungkook diğer her şeyi unuttu. Korkunç bir öfkeyle nefesi kesildi ve Taehyung'a yöneldi.

The Vampire Diaries | 𝐓𝐀𝐄𝐊𝐎𝐎𝐊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin