💞A megmentő / Bangchan & Y/N

2.5K 47 15
                                    

/Inspirated by: Ong Seung Wu - Gravity/

Y/N & Bang Chan
E/3
/TENGER, BALESET, SZERELEM, HIÁNY, VÁGYÓDÁS/

A megmentő

Egy csodás napsütéses napnak igérkezett a napi. Y/N is már egészen korán fel volt, igyekezett végre a szabadnapját kihasználni minél jobban. Mindennél jobban le akart menni a tengerhez, azonban eddig nem sok szabad ideje volt. Minden nap megállás nélkül néhol étlen az éjszakába dolgozott.

De a mai nap végre a megérdemelt pihenésé volt. Egy pár cuccát az autóba rakta és indult is neki a pár órás útnak.
Egy tengerparti kisvárost nézett ki ahol azt hallotta a tintahal csappong nagyon finom, így mindenképp a korai ebédjét már ott akarta elfogyasztani.

Az autóba a rádió kellemesen duruzsolt, az út pedig haladt előre, az autó egy öregebb kis járgány volt, de bejárni a munkába tökéletes volt.

Kisebb pihenőre meg is állt Y/N egy benzinkúton tankolni és egy jó kávéra, ha már otthon nem ivott. Folytatta az utat szó nélkül.

Egy idő után már meg is pillantotta a távolságba a nagy kékséget, ahogy egyre közeledett annál végtelenebbnek tűnt. A távolból már a hullámok csillogása a gyönyörű vízfelszínen elnyerték Y/N tetszését és ahogy közeledett annál nagyobb izgalommal várta, hogy megérkezzen az úticéljához.

De mint minden, ami túl zökkenőmentesen halad, kicsit gyanús. Most is így volt...
Y/N egyik kanyarban már érezte, hogy a fék nem megfelően fog az autón és próbált lassabban menni, azonban az út felfele vezette, majd úgy ereszkedett tovább a tengerfele.
Kicsit megijedt, de megállás nélkül tovább haladt. A kanyargós helyen nem is tudott volna sehol se leállni, így úgy gonoltam Y/N, hogy az autó kibírja addig míg meg nem érkezik.
Reménykedett benne...

Azonban egy ilyen szerkezetnél a remény nem mindig megbízható.

Haladt előrefele, egyre közelebb a céljához amikor az a jármű fékét lenyomva, nem kapott semmi reagálást az autótól. Y/N kétségbeesetten próbálta menteni a menthetőt, azonban az egyik kanyarnál már nem tudott mit tenni, a vészesen gyorsuló autó lesodródott az útról egyenesen a mély tengerbe csapódva.

Az autó egyre jobban süllyedt Y/N pedig egyre kétségbeesetten próbálta nyitogatni az ajtót, de mind hiába. A tenger nem engedte ki, így egyre kétségbesetten kapkodta a levegőt. A nagy pánikjába, szegény Y/N elfelejtette azt is hogy valójában fiú vagy lány. Mit is csináljon, csak kétségbeesetten próbált segítségért kiáltani és magába imádkozott, hogy valaki meg is hallja, vagy meg is látja a süllyedő kis piros autóját.

Ahogy egyre lejjebb bukott a jármű, a víz úgy szivárgott befele az autóba. Már csak egy kis rész volt kint a szélvédőből amikor egy férfi merült el az autó mellett.

A fiatal srácnak széles vállai, gyönyörűen kidolgozott felsőteste volt, aki póló nélkül úszott az autó mellett a mély vízben. Bekopogott az üvegen :
- Tarts ki! - kiáltott miközbe Y/N egyre nehezebben vette a levegőt, ugyan is a kocsiban vészesen csökkent az oxigén.

A jármű a víz alá bukott amikor a fiatal is alámerült a merülő autó mellé. Y/N felsikított mikor az autóban rekedt vízszint már a nyakát mardosta.
- Segítség! - Kiáltott fel egyre kétségbe esetten Y/N.

Az idegen férfit már Y/N nem látta kint az autó mellett, így minden féle buta gondoltata támadt.
Itt fog meghalni, elmerülve a habokban, mert itt hagyta.

Case 143 - Stray Kids & Y/N OneshotsWhere stories live. Discover now