Inspirated by: Taemin - 2 Kids
Minsung
Lee Minho & Han Jisung
E/3
/BL, BULI, PÁRKAPCSOLAT, ELSZAKÍTÁS, ÖSSZETALÁLÁS, SOFT/
2 KIDS
Dübörgő fülsüketítő zene és fiatalok tömkelege. A házban a pia, testszag és különböző parfümök aromája keveredett. A fiatalok szorosan egymáshoz simulva, áttapogatva minden lehető legfontosabb testrészeket, vagy éppen egymás szájában lógva, esetleg egyedül vagy klikkekben táncolgattak. Kintebb pedig a kicsit introvertáltabb banda illegett a maguk kis társaságába egy-egy ital szürcsölgetve.
Jisung is már túl volt egy pár pohár italon, de még nem érezte úgy, hogy hatott a vodka narancs eléggé, azonban mikor újabb körért ment volna egyik barátja Felix elhívta maga után. A fenti emeleti szobák egyikébe a házigazda és annak kisebb baráti köre ült körbe.
- Lix! Gyertek! Csatlakozzatok! - szólt oda neki Changbin majd bájos mosollyal a száján maga mellett megpaskolta a szőnyeget.
A két fiatalabb azonnal helyet foglalt törökülésbe a házigazda mellett.
- Mit játszunk?
- 7 perc a Mennyországban! - majd mindenki egymásra nézett a lehetséges párocskákat és uu-gattak. Felix megszorította Jis kezét és a fülébe súgta.
- Remélem Changbint kapom! - bújt ki piros orcákkal a mókusarcú füle mellől és az említettre nézve húzta mosolyra ajkait.- Ki kezdi? - kortyolt bele italába Chan majd Binnie megszólalt.
- Ki akar kezdeni? - nézett szét a kis társaságon majd kajánul elvigyorodott.
- Kukacok vagytok! Majd akkor kezdek én! - majd felállt és bement a szekrény belsejébe.- Kő papírolló, aki nyer az megy be! - nézett Chan végig a társaságon majd közelebb ülve kezdték a játékot, amiből végül az utolsó körben győztesnek Lix jött ki. A kis csibe nem is kicsit boldogan fogta meg a falapot. Felix Jisre visszanézett, aki csak hüvelyk ujját nyújtotta felé, beleegyezően.
- Kapd el csibész! - ordította Chan.Amint benyitott elindult a visszaszámlálás. Nem is kellett sok idő nem sokra rá cuppogó hangok hallatszottak a tároló belsejéből.
- Ez biztos erre ment ki, hogy végre lekapja Lixt. Olyan kis béna mindkettő. - mormolta az orra alatt az egyik jóképű srác Channak. Még életebe nem látta Jis, talán egy felsőbb éves lehet, de szíve üteme ki-ki hagyott amint az idegen aranybarna szemébe nézett és ahogy végignézett a fiatal formás combjain szájába összeszaladt a nyál agya pedig eltelítődött mocskosabbnál mocskosabb gondolatokkal. De hát fiatal, kamasz. Mivel legyen tele a feje?
Eddig nem volt biztos magába, a lányoknál próbálkozott sokszor, de most először igazán megakadt a szeme egy srácon. Megkérdőjelezte a saját szexualitását is. Meleg lenne?Nem sokra rá, kijöttek a fiatalok a szekrény belsőjéből, Lix haját igazgatta Changbin pedig pólóját, de mindketten kézen fogva jöttek ki a többiek elé.
- Ha nem gond mi megyünk, meghívom ezt a szőke pimasz angyalt egy kör italra.
- Aztán védekezzetek! - ordított utánuk Chan. - Még nem akarok időnap előtt nagybácsi lenni! - Mindenki elnevette magát és vigyorgott tovább a legidősebb majd összecsapta tenyerét. - Kövi kör!Még pár fiú-lány páros ment be majd ki volt, aki elégedetten volt, ahol pedig látszott, hogy nem volt semmi.
Majd Jisungra jutott a választás.A fiatal fülig vörösen lepett be a szűk helyre majd a sötétben kuksolva várta... Ugyan ki jön be. Ugyan ki az, aki nála köt ki?
Becsukta a szemét.
Hallotta a nyikorgó ajtót majd mellé léptek a ruhák közé. Egy pillanatig szinte csak a két fiatal lélegzete és szívdobbanása hallatszódott.
- Szerintem nem bánod, hogy én jöttem be. - szólalt meg az idegen. - Szinte szemmel faltál fel. - lépett közelebb hozzá egyre közelebb, szinte érezni lehetett az idősebb vigyorgását, egyre gyorsult mindkettőjük szívverése. - Hogy hívnak mókuska?
- Jisung.
- Minho - majd szót sem várva többet ujjait a fiatal orcáira helyezve tapogatta ki ajkai helyét és rájuk tapadt.
YOU ARE READING
Case 143 - Stray Kids & Y/N Oneshots
FanfictionONESHOTOK Tartalom: Stray Kids Shipek és Y/N történetek Zenék Inspirálta Oneshotok Rövid pár részes történetek Próbálgatások Előfordulhat: Trágár beszéd Szexuális tartalom BOYxGIRL BOYxBOY