😈😇Túl szexy Y/N - Felix & Y/N 🔞 - 🎃Halloweeni Special🎃

202 24 7
                                    

Inspirated by: Ed Sheeran - Shivers

💓💓💓

@Luckythebrave_0916 Remélem örülsz neki :3

Boldog kis Halloweeni ünnepet! 

Kicsit rég volt már, hogy ebbe a könyvbe posztoltam. Remélem örültök >^.^<

Ti ünneplitek a Halloweent? Én most megyek majd hétvégén buliba! Majd Instán posztolom mibe leszek, ha kíváncsiak lesztek! ^^


Addig is puszillak benneteket!

Jó szórakozást!

💓💓💓


Lee Felix & Y/N

E/3
🔞

/Hetero, Friends to lovers, Halloween, jelmezek, vallomás, szex/

Túl szexy jelmez

- Meddig várjak még rád Y/N? - kiáltott fel Felix mély hangján. - Mire odaérünk vége lesz a bulinak!
- Türelem Lixi! - ordított vissza kuncogva Y/N. - Még egy pár perc és kész vagyok!
- Hát jó... - majd neki támaszkodott a falnak úgy várta Y/N-t míg elkészül. Türelmetlenül karjait összefonta és ajkait rágcsálta miközben folyamatosan az időt nézegette telefonján.

Nem akart elkésni, még oda akart érni a nagy tömeg előtt Changbinékhoz, akinél Halloweeni partit tartanak. Ki tudja mi lesz idén, de a dekorra igazán kíváncsi. Changbinék mivel egész tehetősek tavalyi évben is kísértet kastéllyá varázsolták a belső tereket, hangulatvilágítással volt tele minden szoba és minden féle mókás, undorítónak látszó tematikus sütemény, koktél foglalt helyet az asztalokon. Kezdve a szem alakú gumicukor, ami a zöld Mountain Dewes vodkás üdítőbe úszott. Vagy az élénk vörös Cosmopolitan koktél vámpírfog gumicukorral... Az idei évben is ki fog magáért tenni a házigazda tuti.

Felix a telefonját elővette újból az időt megnézni, de az csak ment előre Y/N pedig még sehol se volt. Így úgy döntött, hogy addig míg barátja elkészül addig ő pár szelfit az lő öltözékéről. Egy egyszerűbb angyal jelmez, kis szárnyakkal, cuki glóriával. A szőke hajához most nagyon passzolt. Y/N-nel pedig összebeszéltek, hogy páros jelmezt vesznek fel idén, amibe pedig ő bele is ment.

- Kész vagyok! - hallotta az emeletről.
Amikor pedig emelte fel a szemét és a lépcső tetején lévő lányra nézett szinte kiejtette a kezéből a készüléket annyira görcsbe rándult a gyomra a látványra.
Hatalmas tányér méretű szemekkel nézett végig Y/N latex testhez simuló ördög kosztümén, amely tökéletesen emelte ki minden csodás vonását. Tátott szájjal nézte végig formás derekát, majd kicsit kivágott V alakú kivágású kebleit alig takaró anyagra tévedt és a cipzárra, ami alatta húzódott. Minden egyes részlet a ruhán egyre kontrolálhatatlanábbá tették gondolatait és egyre piszkosabbá.
- Lix, hahó? - eszmélt fel a szavakra Felix.
- Mi, hogy?
- Egészen elmerültél valamibe, a szádból rendesen folyik a nyál is. - kuncogott fel pajkosan és indult lefele kopogó magassarkújába.

Case 143 - Stray Kids & Y/N OneshotsWhere stories live. Discover now