💄🥚Piros tojás - Seungmin & Y/N 🔞- Húsvéti különkiadás!

804 28 7
                                    

Kim Seungmin & Y/N

E/3
/Hetero, pajzán locsoló vers, hagyomány, tojásfestés, piros rúzs/


Piros tojás

Seungminnal már egy jóideje együtt van Y/N- el de a fiú annyira sokat van távol a munkája miatt, hogy alig marad egymásra idejük. Seungmin turnékra jár, vagy ha nem turnén van és nem előadásokon akkor a stúdióba van a bandával szüntelen esetleg a táncteremben.

Mivel Y/N eltervezte, hogy hazalátogat Koreából Magyarországra már egy ideje a húsvétot megünnepelni, már jól előre elkérte Seungmint is, mivel úgy gondolta hogy párja értékelné kis ünnepünket.

Addig pedig megállás nélkül szüntelen csak dolgozott mindkettőjük. Így szinte késő esténként esett haza Seung is, majd csak egy gyors vacsorára vagy néha még arra se , fürdésre volt ereje, nem hogy máshoz és már aludta is az igazak álmát.

Y/N tudta mire vállalkozik, mikor párja Kim Seungmin lett, de úgy gondolta a szerelmük elég erős és túléli ezeket is.

Kimerülten kapkodtak, hogy időben kiérjenek a repülőhöz. Az utat szinte végig aludták, vagy egy röpke pillanatig egymás ujjai közt pihentettek ujjaikat. Meghitt volt, nagyon várták, hogy hazaérjenek, mert így is legalább együtt tölthetik az idejüket, habár a család is ott lesz, de így legalább megismerheti Y/N családját.

Mikor leszállt a repülő Y/N boldogan szaladt a váróban tétlenkedő családjához, párja pedig lassan kullogott a hatalmas bőröndjük társaságában a lány után.

Hazaérve, erőtlenül hullottak Y/N gyerekkori szobájában elhelyezett kicsiny franciaágyra.

Mivel Húsvét vasárnap volt, így Y/N erőtvéve ment édesanyjának segíteni a kalács elkészítésében és egyéb apróságokban.
A fazékban rotyogott a töltött káposzta és a sütőben barnult megfele a kalács is. De míg Y/N anyjával tevékenykedett addig Seungmin Y/N öccsére volt rábízva.

Az este szépen is telt kuncogva, Y/N is örömmel figyelte hogy az ő öcsikéje milyen szépen kijön párjával. A hosszú nap után jól esett nekik összebújni az ágyban. Szinte élvezték a kicsiny ágyat, hogy így minél közelebb kell aludniuk egymáshoz.

Így is lett. Y/N Seungmin karjai közt ébredt fel reggel. Nagyot nyújtózva mentek az étkezőbe, ahol már Y/N apja és anyja kávézva várta a fiatalokat, mire Y/N öcsikéje is megjelent és Seungmint meglökte.
- Ma kell mondani azt a verset, amit tegnap tanítottam.- mondta neki angolul.
Seungmint bólintott, és próbálta felidézni azt a magyar mondókát amit tegnap tanítottak neki.
Seungmin elkérte a parfümöt az öcsitől majd odaállt Y/N elé és elkezdte:
- Erdő szélén huncut nyuszi, tojására kéne puszi, répájával sose viccel, ha meg húzod tele spriccel. - majd mosolyogva állt párja előtt, mire Y/N édesanyja még a kávéját is visszaköpte a csészébe és égtelen nevetésbe kezdett, de Y/N nem.
Y/N párja előtt kikerekedett szemmel állt majd egy gyilkos pillantással nézett öccsére.
- Ő tanította neked a verset? - kérdezte párját és húzta fel szemöldökét.
- Igen, miért? Valamit elrontottam benne? Bevallom nem tudok magyarul, de azt mondta hogy ez szép vers.
Majd Y/N egyre vörösebb lett majd odahajolt párjához és azt mondta:
- Ne lepődj meg ha kinyírom tesómat. - majd az említett felé ment és elkezdte kergetni a házba. Majd egy hatalmas nyakleves kíséretében szalad be szobájaba.
Y/N visszament párjához és elnézést kért.
- De mi volt a baj, miért verted meg?- kérdezte Seungmin.
- Mert ez egy csúnya vers.
- Miert? Mit jelent?
Miközben Y/N magyarázta a vers jelentését Seungmin szeme annál nagyobbakra nőttek. Majd egy hatalmasat nevetett kínjába miközben füligvörösödött.

Case 143 - Stray Kids & Y/N OneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora