🥃Maid Dress 2. - MinSung🔞

903 38 71
                                    

Inspirated by: Victon - Stupid O'Clock +
💓 macskanyelv93 és Aq0a333 💓 ötlete és biztatása 🤭

Han Jisung & Lee Minho
E/1 - Han Jisung
/Maffia, vér, seb, fal, szobatársak, féltékenység, bl, szex/

😈💦🪣Remélem maradt még egy kis Holywater az előző részből, mert talán egy kicsit sikerült lightosabbra 🪣💦😈

Maid Dress 2.


Ütemes koppanás... Egy halk sikoltás... Nyögés... És újabb koppanás...

Azt hiszem féltékeny vagyok.

Igen, ez most én lennék. Megint hallgatom a nem tudom hány szobával arrébb lévő kis zugomba ahogy a főnököm, a kis hát hogy is mondjam szobafiúcskáját döngeti már meg a mai nap kitudja hanyadjára... 

Ezek rosszabbak mint a nyulak...

Ezeket meg mikor elsőnek megláttam az ajtóban Chan már szemmel falta fel a kisebbet. De úgy hallom, ez neki se volt ellenére.
Én nekem meg nem sikerült több hónap alatt megfektetnem a saját szobatársam...

Ez pech.

Pedig helyes, nem is kell messze mennem. 

Habár teljesen más területen mozgunk, ő a főnök jobb keze, nem kicsit van mozgalmas napja néha. Így mindig mikor sikerül az én kis beszari seggemmel elhívni egy randira, valahogy balszerencsémre aznap mennek házhoz, vagy rajtaütést szerveznek... Így mindig vagy reggel kapok egy "Bocs Sungi, majd máskor"-t vagy SMS-be még a délután folyamán. Így mindig nagy sóhajjal, beletörődve, de megértő szívvel türelmesen várom a megfelelő pillanatra.

Keveset találkozunk nappal, pedig szobatársak is volnánk, de amikorra ő hazaér én alszok, és mikor ő kel, én már a teendőimet intézem a házba.
Ilyen kis mindenes mivoltom, beszerző, szervező és az újoncok betaníttatása, körbevezetése az én feladatom.
De nem adom fel akármilyen is kusza a helyzetünk, ugyanis mikor kicsit is találkozunk, érzem hogy forr a levegő közöttünk és ha véletlenül is az ujjaim a bőréhez érnek gerincemen egy olyan érzés szalad végig amitől elvesztem a szívem felett a kontrollt is és az majd ki ugrik a helyéről.

Olykor, mikor épp az igazak álmát aludja én pedig készülődök a félhomályba, rá-rá pillantra édes szuszogására, valahogy mindig mosolyogva kezdem a reggelt. Hiányzik is, mikor még nem ér még haza az éjszakai meló után... Aggódok néha, mert amennyire is jól képzett gyilkolóművész néha őt is sikeresen megkarcolják vagy megverik.

Mai nap karján egy nagyobb sebbel tért vissza, elvágta az ingjét is és még vérzett a felkarja. Azonnal ahogy megláttam a szobába lépni egyenest neki rontottam.
- Miért nem vigyázol magadra jobban? - horkantam fel rá, de láttam ő se igazán örül annak, hogy megsebesítették. - Vedd le az inged, az már használhatatlan és ülj le. - utasítottam.
- Jisung nővér rendel? - vigyorgott fel rám kicsit fájdalmas szemmel.
- Ha akarod nevezhetsz annak is. - kacsintottam felé. Majd az elsősegély dobozból elővettem a fertőtlenítőt. Ekkor ő levette az ingjét. Kidolgozott felsőteste pedig ott díszelgett előttem. Nagyot nyeltem mikor megláttam gyönyörű bőrét és az eresedő izmait a csuklóján.
De szerintem látta rajtam, hogy őt csodálom.
- Azért el ne follyon a nyálad. - vigyorgott rám azzal a sunyi macska arcával.
Fejem megrázva raktam egy vatta pamacsra a fertőtlenítőt.
- Ez csípni fog. - majd elkezdtem a felületet lefertőtleníteni. Szemét kissé összehúzva szisszent fel. Majd fogtam az egyik nagyobb ragtapaszt és ráragasztottam a sebre. De valahogy ezzel együtt mozdultam, mert ahogy elsimítottam a seben a tapaszt rányomtam egy puszit.
- Így ni! - szólaltam végül meg. De ekkor elpirultam mikor realizálódott bennem mit csináltam.
- Kö- köszönöm Sungi! - láttam ő is kezd pirulni - máskor is szeretném kérni, hogy ápolgass ha ilyen jó ellátást kapok! - majd egy perverz vigyort villantott.

Case 143 - Stray Kids & Y/N OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin