Back For More - HyunChan🔞

367 19 5
                                    


Az második smut rész a "Catch me if you can" című könyvembe -*Back for More*- cím alatt. (21. rész). Ha felkeltette a figyelmed csekkold a könyvet is 💓💓💓

Puszillak benneteket! 🫶🏻

💓💓💓


Angel Chan Lover




Kinyílt az ajtó, az alfa sziluettjét megvilágította a kinti fény, amire beleremegtem. Felém tartott a lépteit hallottam a fapadlón. Ahogy pedig az ágy besüppedt mellettem a combomra simított, amire felsóhajtottam. A kávés feromon intenzíven körbe lebegte testem, amitől éreztem, hogy nedvem is végig folyt.
-Hát újra elkaptalak Mogyorócska. Szegény omegácska, az alfa csomóját akarja? - csúszott végig mancsa a hátsómra- Már most milyen nedves vagy - az ajkaiba harapott - Csak nem miattam? Hiányoztam?
- Chan... Alfa... - nem tudtam nem nyögve mondani a nevét, mert ujjaival egyre jobban ingerelte bejáratom ruhán keresztül.
- Könyörögj, mint legutóbb, és enyhítek a fájdalmadon.

- Kérlek... Ne szórakozz.
- Ha hamar véget vetek a szenvedésednek azzal én mit nyerek? - majd hallottam ahogy megvált ingjétől.
- Könyörgök, Chan... Nagyon fáj. - mire feromonomat kiengedtem jobban.

Mélyen a szemeimbe nézett, sárgán megvillantak, majd a nyakamnak támadt. Ruháimat szinte tépte le rólam, így még nem viselkedett.

Erőszakosan távolította el rólam a zavaró anyagokat majd magáitól is megvált. Nem most láttam először Chan testét, de a számba összefutott a nyál, ám nem várt fordulatot vett a dolog. Amilyen finoman bánt velem legutóbb, most fájt a szorítása, fájt ahogy szinte tépte a nyakamon a bőrt.
- Ez fáj! - szisszentem fel, amikor fogait belemélyesztette kulcscsontomba, és felmorrant. - Chan~.

Az alfa bármi féle tágítás nélkül, hátamra döntött lábaim közé helyezkedett és belém hatolt.
Hatalmasat nyögtem, a fájdalom miatt pedig próbáltam ellenállni. Nem erről volt szó. Sosem láttam ilyennek őt...Csak nem... Előjött a rutja.

Szememből a feszítő érzésre kicsordult a könnyem. Kapálózni kezdtem és eltolni magamtól az alfát.
- Chan. Kérlek. Ez fáj - sírtam el magam egyre jobban mikor elkezdett bennem mozogni. - Nagyon...fáj... - zokogtam egyre jobban. Majd felkiáltottam - CHAN!

Használt valamelyest, mert az alfa megállt a mozgásba. Fejét a vállamba temette, leheletét a nyakamba éreztem. Magához ölelt.
- Sajnálom. - fájdalomtól eltorzult arcomon végignézett eresedő kezével pedig arcom felé mozdult. Ujjai végigsiklottak a könnycseppjeim útján és finoman letörölte azokat. A szememet pásztázva újra elejtett egy sajnálomot majd ajkaimra hajolt.

Megilletődtem egy kissé. Nem számítottam ezekre a finomnak tűnő ajkakra, hogy azokat valaha is csókolhatom. Lassú érzelmes táncba kezdtek húsos párnácskáink, szinte egymás szájából lélegeztünk. Nem bírtam leállni a mogyorós kávé illattal mely szájainkba keletkezett. Nem akartam megállítani. Kezeim a hajába kúsztak neki pedig a derekamra. A pillangók ezrei rakoncátlankodtak gyomromba, többet és többet akartam. Mozzanataiba beleremegtem, ujjai bizsergetésétől libabőrös lettem.

Elfelejtettem miért vagyok itt. Az alfa aromája testemet feltüzelte, a heatemet pedig lenyugtatta.
- Most pedig térjünk arra amiért itt vagy. - felkuncogott majd csípőjét megmozgatta, mire nagyot nyögtem fel.
- Még!
- Könyörögj! Hagy halljam!
- Kérlek~!

Case 143 - Stray Kids & Y/N OneshotsWhere stories live. Discover now