🐺Same Scent 1.- SeungChan

494 31 64
                                    

Inspirated by: Oneous- Same Scent & Omegaverse

SeungChan
Kim Seungmin + Bang Chan

E/1 - Kim Seungmin

/Omegaverse, BL, gúnyolódás, társadalmi kirekesztés, illat, találkozás/

Same Scent - Ugyan az az illat 1/2.

Omegaként, ráadásul férfi omegaként nem kicsit rossz sorsra vagyunk ítélve. A szüleim szemében, tudom, ők nem egy omega fiúra vágytak, de talán kezdenek megbékélni a tudattal már, talán kezdik elfogadni.
Legalább ők nem piszkálnak folyamatosan azzal, hogy omega vagyok, de az iskolában valahogy előszeretettel kapok megvető nézések, esetleg lealacsonyító beszólásokat. Olyankor aznap, ha felzaklatom magam, kijövök a patakhoz. Ma is pont amiatt vagyok itt. Ez az én menedékem.

Mi vonzott ebben?

A nyugalom és egy illat, mely nem régóta érzek ... Édes volt, mint a fahéj és a vanília annyira lenyugtatott de ugyan akkor annyira kíváncsi is voltam.

Honnan jöhet ez az illat?

Csodálatosan csillogott a holdfénybe a fodrozódó erdei patak felületén miközben a fák susogtak a lágy szellőben. Ezernyi cserebogár repdesett az éjszakába táncra hívva párjukat a tücskök énekében.

Olyan nyugtatók voltak ezek az éjszakák, de olyan magányosak és hűvösek. Ha nem is az idő volt hűvös, de a szívemet a keserű magány járta át.
De még is, ilyenkor otthonról mindig eljöttem, felöltöttem farkas alakom és egyedül barangoltam le a kis patakhoz, hogy elmeneküljek sorsomtól, nyüzsgő zajos napjaimból, csak hogy távol legyek a családi háztól. Egyedül akartam lenni.

Egyedül a holddal magányos barátommal és egyedül a gondolatommal.

Miért születtem én omegának?

Miért kell szenvednem, kisebb alakom, akár egy kutya... Szégyenben élek és még azzal is kell számolnom, hogy omegaként teherbe is eshetek.

De kinek is kellene egy férfi omega?

Más omegalányok bátran álmodhatnak az ő nagy és erős alfájukról...na meg szinte sorban is állnak egy kettőnél...
De én alfa keresését nagyon hamar feladtam. Nincs az az illat, ami vonzana...

Talán egyet...

A patak parton a fűben ülve meredtem magam elé, mikor valami neszt hallottam. Ág reccsent mire szívemet a torkomba éreztem. Egy árny közeledett a part túl oldalán a fák közül és ahogy egyre közelebb jött megpillantottam egy farkast.

Külleme magas, erősebb és tekintélyt parancsoló, bundája sötétszürke szemfogai pedig csak úgy fénylettek a holdfényben. Szemei pedig vörösen fénylettek mialatt farkasszemet nézve bámultam.

A tavaszi szellő megcirógatta orromat felém fújva a farkas illatát. Szemem becsukva szívtam be az ismerős aromát... Vanília és fahéj, amelytől egy jóleső borzongás rázta meg egész testem.

Ezek szerint egy alfától származik az illat.

Farkas alakomban ott ültem előtte, mire a patakon átugorva mellettem termett.
Vicsorítva körbejárt, mire megijedtem és farkam magam alá húzva nyüszítve adtam tudtára félelmem előtte.
A levegőbe szagolt, de megérezhetett valamit rajtam, mert mint ha egy pillanatra alfa szempárja átváltottak volna egy emberi lélektükörre és percekig csak szemeztünk, majd megszakítva a szemkontaktust rázta meg fejét és elviharzott a közelemből.

Case 143 - Stray Kids & Y/N OneshotsWhere stories live. Discover now