Külön az én kis drága soulmate hugimnak @Luckythebrave_0916 💓💓
Inspirated by: Stray Kids - Taste
Lee Felix & Y/N
E/2
🔞
/Hetero, Rossz családi háttér, fájdalom, megbántás, Bbokari, átváltozás, szex/
You taste soo good
Sokszor érezted magad egyedül, magadban és elveszettnek. Egészen addig míg a Stray Kids nevű fiú bandát meg nem találtad és a zenéjük csak úgy szippantott be magukkal. A sokat mondó szöveg, a ritmus, amit imádtál és nem utolsó sorban a sok jóképű fiatalember. Pláne egy. Felix. Tudtad, hogy sosem kaphatod meg, de azért titkon reménykedtél a lehetetlenben. Amikor megláttad a Tiktokon az editeket, a youtubon az új MV-ket és a sok képet, amit minden nap kerestél instagrammon ezzel is telítetted a telefonod tárhelyét.
Kevésbé érezted az elcseszett életed szarnak mert volt, ami éltetett. Felix.
Ő körülötte forgott az agyad minden nap, ő neki a mosolyától dobódtál fel. A sok fanart hol megdobogtatta a hidegnek vélt szíved, hol pedig instant pírt varázsolt egy-egy az arcodba. Zavarba hozva szűz énedet.
Egy karácsony alkalmával pedig barátaid megleptek egy Bbokari plüssel.
Imádtad, könnyezve bújtál hozzá a plüss figurához, nem győzve áldani azokat, akik legalább emberszámba is néznek. Nem úgy, mint a szüleid...Nem is nevezném annak őket. Inkább voltál a rabszolgájuk, mint gyerekük. Egész napod abból állt, hogy te, mint nagy tesó a kicsiket készítetted a suliba, de ha valami nem jól sikerült veled ordított mindenki. Érzelmileg zsaroltak és a tapasztalataikkal példálóztak minden egyes nap...
Legbelül széjjel szaggatták a lelked, így amikor a barátaid megismerted a Stray Kids miatt, nem hittél a szemednek, hogy vannak tényleg ilyen emberek.
Amikor pedig odajutottál, hogy a wattpad sötétebb bugyrai is elértek egyre jobban ragadtad meg a Felixről készült 18+ -os Y/N könyveket. Amik által a barátaid is megismerted. Két írónő, akik idősebbek voltak, mint te jóval, de még is megértettek jobban, mint akárki.
Imádtad, faltad szemekkel a betűket, amit alkottak az oldalon, egyszerűen már odáig jutottál, hogy mikor egyedül voltál otthon szégyen szemre magadhoz nyúltál és egy-egy vágyakozó sóhajt hallattál Felix nevét mantrázva.
Bbokari pedig ott volt veled. Az ágy szélén mindig, ahol tartottad.
Szilveszter közeledett, te pedig megint a kereszttűzbe kerültél. A testvéreiddel és szüleiddel egyik ismerőshöz készültetek, ám mikor már te kész voltál, felöltöztél az ünnepnek megfelelően, habár nem vitted túlzásba, de elégedett voltál a külsőddel a két kisebbel kellett foglalkoznod.
Mert mi vagy te? Második anyjuk? Nem...talán anyjuk helyett anyjuk már.
Ezt te akartad? Nem. De aztán majdnem, hogy téged hibáztattak azért, mert megszülettél. Mert nyilván a gyerek a hibás.A két kisebb elkezdett téged szekálni, nem haladtak ez által a készülődéssel anyád pedig mint darázs rontott neked, hogy mi az, hogy a kicsik nincsenek kész, csak magaddal foglalkozol, és hogy milyen önző vagy.
BINABASA MO ANG
Case 143 - Stray Kids & Y/N Oneshots
FanfictionONESHOTOK Tartalom: Stray Kids Shipek és Y/N történetek Zenék Inspirálta Oneshotok Rövid pár részes történetek Próbálgatások Előfordulhat: Trágár beszéd Szexuális tartalom BOYxGIRL BOYxBOY