Inspirated by: Hur Hyunjun - Let Me Drown
Lee Felix & Y/NE/1 - Lee Felix
/KIRÁNDULÁS,BARÁTOK, FÁJDALOM, MAGÁNY, EGYEDÜL?, SZERELMI BÁNAT /
El tudlak engedni?
Mivel manapság úgy érezték rajtam a fiúk, hogy valami nincs rendben, úgy döntött szeretett barátom, Chan, hogy elvisz engem és a kis csapatunkat egy kiruccanásra.
Manapság úgy kell kirángatni a házból, annyira nem akarok sehova se menni. Nem akarok senki újat megismerni... Minden annyira szürke, fakó és bántó lett.
Egyszerűen nem tudtam ellenkezni velük. Mert Han berontott a szobámba Hyunjinnal és elkezdtek helyettem pakolni egy nagy bőröndbe. Ha nem vagyok ott olyan hülyeségeket pakolnak el, ami nem is kellene erre az útra, hanem helyette olyanokat hagynának otthon, amik nélkül nem tudnék meglenni. Így hát nekem is be kellett szállnom a pakolásba.
Chan pedig mosolyogva állt az ajtóba azzal az önelégült mosolyával, mikor látta, hogy én pakolok.
- Oi Felix. Hidd el, jót fog tenni ez a kirándulás!
- Ajánlom is, mert miattatok lemaradok a kedvenc sorozatomról! - vágtam be a durcát.
- Pff, Felix! - ráncolta össze a szemöldökét és a karjait összefonta - De hisz Netflixen nézed! Azt bármikor meg tudod nézni!
- Nem! Én akkor szeretem nézni amelyik nap kijött!
- Hihetetlen vagy - forgatta meg a szemeit ausztrál barátom - Most majd pár nappal később nézed meg! Nagy cucc! nem halsz bele! Na siess!
- Bangchaaaaaaaaan~! - nyújtotta el Changbin az "a"-t ahogy a földszinről ordított fel. Rendesen olyan erővel, mint ha itt lett volna mellettünk. Képzelhetem, mit élhettek át a többiek.
- Mi az? - ment ki tőlem az említett, mire én tovább pakoltam.
Lassacskán már mindent sikeresen elpakoltam. Összehúztam a cipzárt és felállítottam, majd gyorsan felkaptam egy fekete pulcsit, mivel még tavasz révén elég hűvös néha az idő, de most legalább nem esik az eső.Mikor leértem a földszintre már minden útra készen állt, táskájukat pedig már rég berakták az autók egyikébe.
- Na! - csapta össze Chan mancsait - Indulhatunk! Mindenki kész! - majd mindenki szedte a lábát a két autó felé. Az egyikbe Chan szállt be a vezető ülésre a másikba pedig Lino.Nem, mint ha nem bíznék mind két Hyungomba, de úgy éreztem Chan mögött, sokkal nyugisabban fog telni az út. Nem tévedtem.
Odaértünk az erdő közepébe egy faházikóba, ami csak nyolcunknak volt kivéve, így nem is zavartunk senkit.
Mindenki beszaladt, a házat megcsodálni én pedig lassan plattyogtam fel a lépcsőn a bejárathoz, Channal lemaradva.
- Felix! - szólított meg, mire megálltam és megfordultam - Ne haragudj, hogy ilyen hirtelen elrángattunk, de manapság megint nem vagy Önmagad. Annyira zárkózott lettél... pedig azt hittem már minden rendben lesz és javul...mióta...
- Javult... De még mindig benne van a tüske.
- Mit szólnál, ha ma iszogatnánk és felejtenénk?
- Hyung, akármennyit itathatsz, nem fogom tudni elfelejteni. Ez nem ilyen egyszerű...
- Lix, én csak szeretném, ha újra az a mosolygós ember lennél, aki voltál. Rendesen nekem fáj, hogy látlak szenvedni. Még a fiúkkal se beszélsz annyit! Elzárkózol.
- Csak nem akarok senkit se zavarni azzal, hogy hisztizek, vagy nyávogok, egy olyan dolog miatt, amin már rég túl kéne lendülnöm. De egyszerűen... - hirtelen gombóc miatt nem tudtam beszélni.
- Tudom...- megpaskolta a vállam. - Nem kell mondanod semmit. De tudd, én mindig itt vagyok neked.
- Tudom, köszönöm.
- Na gyere! - lépett fel a fokokon, majd nyitotta az ajtót - Ideje kipakolni! Este meg kötelező megjelenned a nyársaláson! Nincs kibúvó! - fenyegetett meg játékosan, majd rám mosolygott.
Felérve az egyik szobába, ámulattal néztem a kis otthonos szobát. Semmi kirívó nem volt benne, egyszerű fa bútorok, a modern és a cottage core stílus keveréke. Lepakoltam a dolgaim és már is kivettem a plüssöm és az ágyra helyeztem. Amit tudok, ha Han vagy Hyunjin pakol be nekem, akkor garantáltan otthon hagyom... Pedig nem tudok nélküle aludni. Muszáj valamit ölelnem...
Volt még egy pár óra, Chan és Lee Know a vacsora előkészítésével voltak elfoglalva, Changbin pedig kint vágta a fát, hogy előkészítse estére a tábortüzünket.
A többiek meg jól elvoltak. Jeongin és Seungmin azon volt, hogy minél jobb szelfiket készítsenek a ház különböző pontjaiba, míg Hyunjin a természetet járta a ház körül, és gyönyörködött fényképezőjével megörökítve a természet csodáit. Jisung pedig... nos azt mondta "segít" Lee Knownak meg Channak, pakolni, de mind tudjuk, hogy csak Lino Hyung miatt van ott.
YOU ARE READING
Case 143 - Stray Kids & Y/N Oneshots
FanfictionONESHOTOK Tartalom: Stray Kids Shipek és Y/N történetek Zenék Inspirálta Oneshotok Rövid pár részes történetek Próbálgatások Előfordulhat: Trágár beszéd Szexuális tartalom BOYxGIRL BOYxBOY