/ Inspirated by: daddy kink & OnlyOneOf - Seamless Mind/
Yang Jeongin & Bang Chan
+18
E/3/MAFFIA, TARTOZÁS, ERŐSZAK, MAID DRESS, SZÜZESSÉG, DADDY KINK/
💦🪣😈!!!Holywatert bekészíteni!!!😈🪣💦Maid Dress
Csendes éjszaka volt. Jeongin már lefekvéshez készülődött, de mind ez egy átlagos holdfényes estének igérkezett, mind addig míg a fiatal fiú hangos csörömpölésre lett figyelmes, ami a földszintről érkezett.
Azt hitte szülei veszekednek már megint valami pitáner dolgon, de nem. Ahogy lefele lépkedett a lécsőn, maszkos alakokat látott körülvéve édesapját, és anyja elfolytott sikolya hallatszódott a konyhából amire gyenge teste nagyot rezzent.
- Changbin, azért ne vágd el a torkát annak a szerencsétlen nőnek! - szólt egy kiöltözött pasas hangosan a konyhába tevékenykedő társához. A férfi kidolgozott felső testét még az ing se tudta elfedni, széles vállaira csak úgy tapadt az anyag. Na meg mikor feltürte ingujját, karján csak úgy eresedtek az izmok. Tekintélyt parancsoló külleme a férfinak egyszere volt félelmet keltő és vonzó külső személőknek, pláne a 18 éves kis fiúcskánknak Jeonginnak.Ujjaira egy fekete kesztyűt húzott majd a mellette lévő ember felé nyújtotta a kezét amibe az készségesen egy élesnek tűnő kést nyomott bele.
- Nem akartam én ezt játszani Yang... - szusszant fel, miközben Jeongin apját a földre térdeltették. - De a szabály, az szabály... Ne akard, hogy a rosszfiút kelljen játszanom, nem akarom én elvágni a torkod. - majd a nyakához rakta a kést, aminek éles pengéje azonnal megsértette a vékony bőrt és kibuggyant smaragdvörös vére a férfinak.
- Könyörgöm... - csukta be a szemét a túszként ejtett- Ne öljön meg! Nekem családom van!
- Yang... épp ez az, nem akarlak én megölni, mert akkor ki fizeti ki a tartozását nekem? - nevetett fel ördögein a férfi - Halott ember nem fizet, te is tudod, csak én járnék rosszul. Nem jönne a pénzem vissza, és lenne egy halottam amit el kellene intéznem.
- Bang! - jött egy kidolgozottabb alacsonyabb férfi a konyha felől karmai között pedig Jeongin édesanyja kalimpálózott betömött szájjal. - A nő is megvan! - majd azzal a lendülettel a földre lökte.
- Köszönöm, Bin! Látod Yang... Nem veszed észre, hogy csak a szeretteidnek ártasz? - majd felfigyelt és egyenest a lépcsőre szegezte tekintetét, amikor Jeongin és az ő fekete éjbogaraik keresztezték egymást. Az idősebb nyelt egyet majd gonoszan elmosolyodott - Tényleg, a fiadról el is felejtkeztem! Minho kapjátok el a kicsikét!
Majd az egyik ember mögötte megmozdult és egyenest a lépcsőn ácsorgó rémült fiú felé vetette magát.A fiatal fiú menekülésre akarta fogni a dolgot, de szinte teljesen megfagyott ahogy meglátta a felé közeledő alakot.
Lerángatta a kezénél fogva Minho és apja mellé térdeltette. Olyan erővel vágta le a fiatalt a földre hogy térdére érkezve megnyekkent.
- Nos Yang - köszörülte meg a torkát Chan - Fizetsz, vagy lehet neki kellene inkább elvágnom a torkát, nem gondolod? - majd egyenest Jeongin szemébe nézett. A fiatal lélektükrében pedig csak a félelem és az összezavarodottság látszódott. Félt, hogy ezek az emberek megfogsztják a legféltettebb dolgától, a családjától.
- Ne bántsák a fiam! Kérem... - mondta kétségbeesetten az idősebb Yang mikor Chris a fiú torkához azegezte a kés helyét.
- Akkor fizess és senkinek nem esik bántódása. - majd a kezében lévő kést felé fordította. - Nos Yang?
- De... nekem nincs ennyi pénzem. - mondta ezt elhalkulóan.
- Huh! Nagy bajban vagy Yang! - szólta el magát az egyik aki Jeongin mögött állt.
- Kuss Minho! - emelte fel szemöldökét a férfi - akkor kompenzálnod kell.- fordult vissza tartozójához.
- De nem tudok semmivel! A házam alig ér valamit...
Ekkor a kidolgozott testű férfi egy ördögi vigyort varázsolt az arcára, a fiatal Yangot kezdte el méregetni szemével. Karcsú derekát, kerek arcocskáját, huncutul húzódó szemeit. Egy rövid ideig csak a vigyor látszott az arcán majd végül megtörte a csendet.
- Akkor a fiad ledolgozza tartozásodat! Mindennek ára van Yang... Majd ő elszenvedi a te sarad! - majd a kezéből a kést visszaadta az egyik emberének - Minho hozd a srácot! - majd az fogta és felemelte a fiatalt a földről.
- Ne! Kérem! Ő az egyetlen fiam! - szólt az idősebb, próbált kapálózni és felugrott a földről akkor pedig elpattant a vezető cérnája és visszakézből bevágott ököllel a gyomrába.
- Nem megmondtam Yang? - majd megrahadta az említettet a hajánál fogva, aki láthatólag hatalmas kínokkal küzdött az előbb kapott ütés miatt - Nyughass. Amint ledolgozza a fiad a tartozásod visszaengedem. - majd rávigyorgott - addig meg azt csinál amit mondok, úgy táncol majd ahogy én fütyülök. Értve vagyok?
- Igen uram! - nyöszörgött alatta.
- Indulás. Seo, oldozd el mindkettőt. További szép napot Yang! - majd biccentett az öltönyös, levette kezéről a kesztyűket majd ledobta a földre és kifele indult a házból.
ESTÁS LEYENDO
Case 143 - Stray Kids & Y/N Oneshots
FanficONESHOTOK Tartalom: Stray Kids Shipek és Y/N történetek Zenék Inspirálta Oneshotok Rövid pár részes történetek Próbálgatások Előfordulhat: Trágár beszéd Szexuális tartalom BOYxGIRL BOYxBOY