Inspiration: Ntc 127 - Favourite ( Vampire)
E/3
Hwang Hyunjin
Említés: Minsung ( Minho & Jisung)
/Vér, erőszak, vámpír, fegyverek, középkor, vallás, fantasy/
A Vámpírvadász
- Ez már a hetedik ember, akit valami féle állat támadott meg - Szólalt meg a falu elöljárója, Bang Chan.
- Állat? - A fiatal szőke pirospozsgás dús ajkú fiatal lehajolt az élettelen szürke testhez - Maga szerint ilyen kegyetlen lenne egy állat? - nevetett fel - Maga se hiszi ezt el ha már engem hívtak ide.
- Azért hívtuk magát, mert már a falusiak is félnek kimenni a falun kívülre. Az a valami itt van a közelben!
- Tud valamiféle barlangot errefele? Esetleg olyan helyet ahol sötét van, és minden rejtve marad a homályban?- kívancsiskodott a szőkeség.
- Most, hogy mondja. A falutól északra van egy elhagyatott templom. Régóta elment már az ispánunk, üresen hagyva a rezidenciáját.
- Hm. Milyen okos... A sátánfajzat maga mellett tartja az ellenségét.
- Hwang Úr! Legyen óvatos! - szólalt meg Chan és megfogta a vállát.
- Ha óvatos lennék akkor nem lenne aki a maguk házi vámpírja után eredjen! - majd felkapta a számszeríját és kilépett a faluvezető házából.Hwang Hyunjin egy fiatal, még is sok tapasztalattal rendelkező vámpírvadász, aki arra szentelte az életét, hogy levadássza és mind egy szálig kiírtsa az embereket mészárló sátánfajzatokat.
Rendkívüli harctudása, hajlékonysága mindig ámulatba ejtette a népet, akár merre hívták.
Most is hűséges társával a lovával baktatott befele az erdő mélyére, félelmet nem ismerve. Talán mondhatni, néha túlságosan is vakmerően.
A listája a fenevadak "fejeiről" nem volt rövid de még így is voltak akik kételkedtek kiemelkedő képességeiben.
Akár egy jó zsoldos, istenre felesküdve ezüst kardjával és fa számszeríjával vágott neki a rengetegnek, hogy a kapott információkkal ellátva felkutassa a vámpírt aki félelembe tartsa a közeli embereket.
A halottak között volt jobb módú nemes gyerek és felnőtt, paraszt legény és leány valamint pap is. Mindnek egy ismertetője volt ugyan az.
Szürkék voltak. Nyakukon, vagy akár bármelyik testrészükön fognyom virított, volt akin több is. Vérfolt pedig... Nos. Akármennyire is volt durva egy-egy sebük az áldozatoknak, az értékes vérből egy csepp se folyt kárba.
Hyunjin tudta mit keres, valószínűleg egy fiatal egyed, aki nem bír fékezni a szomjával, esetleg kettő fiatal.
Hamarosan megis érkezett az említett épülethez. A templomot egy jó ideje nem vehette senki használatba, az oldalán a borostyán még az ablakokat is befedte szinte teljesen, egészen a torony tetejéig futott. A kőépület előtt Hyunjin lepattant a lóról, magához vette ezüst kardját és kikötötte az egyik fához lovát.
Óvatosan lépkedve, macskát megszégyenítően halk léptekkel vette be az épületet.
A hatalmas faajtó halk nyikorgása szakította meg egy pillanatra a csendet. Belépett a templom főszárnyába, és elindul előre fele a szentélyhez.Jól gondolta, a szentély alatt egy katakomba helyezkedik el. Valószínűleg itt lapul a bestia napközben.
A lélcsőkön lélkedve egyre lejjebb merészkedett a homályba.
Az ajtót nyitva hagyva, hagyta hogy egy kicsit a fény beszivárogjon a szentház alsó folyosójára.
YOU ARE READING
Case 143 - Stray Kids & Y/N Oneshots
FanfictionONESHOTOK Tartalom: Stray Kids Shipek és Y/N történetek Zenék Inspirálta Oneshotok Rövid pár részes történetek Próbálgatások Előfordulhat: Trágár beszéd Szexuális tartalom BOYxGIRL BOYxBOY