Az harmadik smut rész a "Catch me if you can" című könyvembe -*God Damn*- cím alatt. (24. rész). Ha felkeltette a figyelmed csekkold a könyvet is 💓💓💓
Puszillak benneteket! 🫶🏻
💓💓💓
Angel Chan Lover
- Minho ~. - Nyögött fel a fiatalabb amikor meg érezte az említett merevedését a sajátjának simulni. Sosem gondolta volna, hogy valaha is ezt át fogja élni.
Hasába ezernyi pillangó repdesett, az agyát ellepte a ködös feromon. Ajkaik pedig úgy ragadtak egymásba, mint két szétszedhetetlen mágnes. Lihegve húzta maga után a fiatalt az alsó szobába, ami egykor Hyunjinnak volt fenntartva. Az ágyra dőlt Jisungot maga felé húzva, ajkaik pedig továbbra sem engedték el egymást.Jisung egy pillanatra megállt a csókkal, felemelte a felső testét, felült Minho ölébe, hogy tökéletes rálátást biztosítson magának az előtte lévő alfáról. Ujjaival végig simított az idősebb állkapcsán, és közben lélektükrét pásztázta, ami feketén vággyal telin nézett vissza rá. Az idősebb az egyik kezével Jisung derekát simogatta, másikkal pedig elkapta az őt simogató mancsot, majd kézfejére csókolt.
- Eszméletlenül gyönyörű vagy. - csúszott ki ajkai közül az idősebbnek. A fiatal húsos csóktól kipirosodott párnácskáira nézett majd újból magára húzta azokra. Nem bírt leállni. A szeder íz, ami az omegából áradt, teljesen rabul ejtette.
- Nem muszáj, most... - szólalt meg Lee Know, miközben elvált a kicsitől, de ő egyik ujját ajkaira tapasztotta.
- De én most akarom. Nem bírnék várni. - nevetett fel kínosan - A nadrágom is teljesen átázott miattad. Ne menjen kárba a nedvem. - majd huncutul az idősön lévő inget kezdte el kigombolni.
Türelmetlenül rángatta le a hasán lévő inget majd, amikor végzett nyál csorgatva nézett végig az elé táruló felsőtesten.
- Tetszik? - harapott bele Minho, az alsó ajkaiba és hogy a kicsit kiejtse a transzból, amit teste okozott, feljebb tolta merev tagját az omegának, aki felnyögött az érzésre és pislogva nézett az alatta lévőre. - Vegyük ezt igennek? - mire az bólintott - Legyünk kvitte, te is vedd le a pólód, ne csak te csodálj meg, én nekem is kijár a csodálat. - elfordulva az ölébe levette a zavaró anyagot és a szoba egyik sarkába dobta.- Így jó? - szólalt meg reszketegen. A vágy nagy volt, de még senkivel se volt együtt, senkivel ezt nem érezte. És meg akart felelni.
Egy alfának.
- Még mindig sok a ruha Szederke...- Fordított magukon Minho, a fiatal vörösebb volt, mint eddig, az inget lerántotta magáról, majd kicsatolva az övét, lerángatta magáról a nadrágot, hogy csak egy boxer legyen rajta. Majd éhesen a fiatalról szedte le az oda nem illő anyagokat. Lehúzta a nadrágot, majd a combjait kezdte el behinteni pillangócsókokkal egyre fentebb haladva. Jisung örült, hogy most fekszik, mert ha állva tapasztalja ezt meg elkocsonyásodott végtagja nem tartották volna meg.
Zihálások lepték el a szobát, főleg akkor amikor már Min a boxer korcát hántotta le róla. - Egyre jobb illatod van, az istenit. Jisung! Megízlelhetlek idelent is? - míg a lábai közé üt közelebb a fiatal bejáratához és rakoncátlan nyelvét útnak indította a fiatalt ingerelve.
- A kurva istenit! - nyögött fel Jisung
- Nem jó? - nézett fel értetlenül.
- Abba ne hagyd. Kérlek! - könyörgött élvezettel telin.
- Hmm. Hagyd akkor, hogy Hyung kényeztessen. - majd újból nyelve játékba kezdett a kisebb nedvedző bejáratánál. Majd betolta mellé ujját a forróságba. Az omega teljesen ámulatba ejtette, a nyögések zene voltak füleinek, az íz és illat pedig vággyal árasztották el testét. De még így is ordító farkasa felett állva az omegát akarta kielégíteni, nem pedig magát. De tudta már Han kéjjel teli nyögéseik képesek lennének azt elérni, hogy gatyájába élvezzen.- Minho?!- sírt fel az egyik pillanatba Hannie. - Kérlek! El fogok menni, ha így folytatod!
- Csak hajrá gyönyörűm, élvezz el Hyungnak.- majd tovább ingerelte.
- De én a farkadtól akarok elmenni! - Sírt fel újra az omega. - Kérlek Hyung!- mire az alfa elégedett arccal felé mászott és ajkaira csókolt.
- Akkor szolgáld ki magad Szederke. - és újból fordított magukon. Jisung türelmetlenül szabadította meg Minhot az előváladéktól átázott boxertől. Majd felé ült és az idősebb merevedését kezébe véve bejáratához igazította azt. Nagyokat sóhajtva csukott szemmel merítette magába a méretes hosszt. Minho pedig cirógatta a fiatal darázs derekát.
- Hyung olyan nagy! - Nézett egyenest bele az említett szemeibe miközbe hosszasan nyögött - Teljesen kitölt.Mozogni kezdett a fiatal mikor már megszokta a méretet, és csípőjét ringatta egyre gyorsabban. Minho nyögve és morranva reagált. A látványért már megérte várni egy ilyen omegára. Nem bánta meg, hogy sosem keresett alkalmi partnereket a Dark Dreambe. Hanem itt van most előtte élete legkívánatosabb, legszebb omegája, aki elvette a józan eszét, makacsságával, illatával, pufók kis mókusra emlékeztető arcával, édes ajkaival és gyönyörű testével. Szinte egy könnycseppet is morzsolt, ami egybefolyt arcán lefolyó izzadságval miközben a fiatal mozgott a hosszán.
Nem tudta mi ütött belé, de Jisung se. Imádta a helyzetet azt, hogy a teste úgy rezzent mint, ha világ életében ennek az alfának teremtetett volna, hogy kitöltse. Hogy az omegája hamarosan kielégül, ezen volt igazán. Mikor mozdult egy kicsit, felnyögve egy hatalmasat eltalálva a prosztatáját. Az idősebb ezt észrevéve ráfogott jobban a derekára és segített ingerelni ugyan azt a pontot.
- Hyung! - nyögött fel fennakadó szemekkel, mikor már alig bírta érezte, hogy testét hamarosan elárasztja az orgazmus hulláma - El fogok menni!
- Élvezz el Szederke! - majd az említett felnyögött, teste megfeszült, tagja pedig szökőkútként árasztotta el az idősebb és saját hasát örömnedvével. Minho pedig kihúzódott a fiatalabból, maga alá fordította ésa fiatal hasára irányítva élvezett el. Zihálva borult a fiatal mellé majd elveszve annak lélektükrébe magához húzta egy szerelmes csókra.- Köszönöm Hyung, hogy vigyáztál rám. - vált el csillogó szemekkel Jisung - Sosem gondoltam, hogy egy alfa lesz az első...
- Mi? - pislogott vissza Min - Első? Szűz voltál? És nem szóltál??- nézett végig a kicsi testén.
- Ne haragudj...
- Ne, nem haragszok - rázta meg a fejét - Hanem akkor, jobban figyeltem volna rád.
- Hyung, eléggé óvatosan bántál így is velem. - majd mosolyogva az állkapcsára simított, majd egy apró csókot nyomott almácskájára, amibe Minho is mosolyogva lágyult el.- Ideje lenne rendbe rakni magunk után, míg Chan Hyunjin heatjét intézi. - majd óvatosan felülve a fiatalabb oldalára sétált, kezét nyújtotta neki - Gyere fürödjünk le.
- Biztos, hogy abból fürdés lenne? - kapta el mancsát majd felült.
- Szeretnéd, hogy ne csak az legyen? - kacsintott oda neki, majd húzta befele a fürdőbe maga után a fiatalt, aki fülig érő szájjal követte alfáját.
DU LIEST GERADE
Case 143 - Stray Kids & Y/N Oneshots
FanfictionONESHOTOK Tartalom: Stray Kids Shipek és Y/N történetek Zenék Inspirálta Oneshotok Rövid pár részes történetek Próbálgatások Előfordulhat: Trágár beszéd Szexuális tartalom BOYxGIRL BOYxBOY