Inspirated by: TEN - Paint Me Naked
Először is Boldog születésnapot kívánok lixunshine !!💓🎂💓
Remélem tetszeni fog!💓HyunLix
Hwang Hyunjin & Lee Felix
E/3/BL, FESTÉS, TESTFESTÉK, PÁRKAPCSOLAT/
Paint Me Naked
Bármennyire is boldognak érzed magad az elején egy párkapcsolatban, de van, hogy olykor úgy érzed, nem vagy elég, vagy többet akarsz adni, nehogy a másik rád unjon.
Itt pedig Felix úgy érezte párja Hyunjin mint ha az évek alatt ráunt volna. Egyre kevesebbet feküdtek le, egyre kevesebbet beszélgettek. Nem úgy, mint anno mikor megismerkedtek. Szinte le se lehetett lőni Lixit annyit járt a szája, de ezt az idősebb nem bánta. A kisebb mély orgánumát órákig képes volt csodálattal hallgatni.
De ez valahogy megváltozott. Hyunjin egyre inkább magába elvonult festő szobájába míg a kicsi a kanapén várta Hyungját, csatlakozzon az aznap esti filmjéhez.
Habár tudta, Hyunjinról, hogy Felix a múzsája, a sok portré vagy az arc nélküli aktok csak a test hozzá tartozója tudta megmondani, hogy az ő gyengéd testét ábrázolják.A hétvége borongós volt, néhol esett, néhol pedig csupán csak a szürkeség lepte el a kinti tájat. Egyszerűen nem lehetett menni a kertbe sem. Hyunjin a kis szobájába bújt el a külvilág elől és a zajok elől.
Ketten voltak a házba, ami szinte kongott a csendtől. Óvatosan kopogtatva benyitott Hyunjinhoz a szobába a szeplős.
- Jinnie. Elszaladok a boltba. Hozzak neked valamit?
- Nem köszönöm. - válaszolta. Éppen egy virágon dolgozott, ruháját és csupaszon hagyott testrészein pedig különböző színű pacák díszítették, amitől Lixi agytekervényei beindultak.Ugyan is nem rég kétségbeeséseben az internetet bújta, mivel tudná feldobni az idősebbel a kapcsolatukat. Mivel tudná újra azt a Jinniet maga mellett, akibe beleszeretett. Vágyott a sok szenvedélyes túlfűtött éjszakákra, amit a kezdeti vágy és fellángolás okozott és az a hatalmas szerelem, ami ma is ott leledzik szívükben, mert igen is törődik Jinnie vele, de vágyott valami újra. Hogy újból lángra kapjon a szíve. Érezni akarta a perzselő vágyat újból és újra.
A sok kutakodás minden félét eredményezett. Voltak undorító dolgok, amibe tudta, hogy az idősebb úgy se menne bele, és valahogy őt se vonzotta a helyzet úgy, hogy addig kutakodott míg nem olyat nem talált, ami őt és a művészúrnak a kedvét is feldobhatná.
Ilyen volt ez is és mikor meglátta az idősebbet a festék pacákkal, úgy érezte ez az a nap.A szürkeséget színessé kell tenni!
- Majd jövök! - szólt oda az idősebbnek, aki hümmögve adta tudatára a szeplősnek, hogy értette.
Felix szinte száguldott kifele az ajtón és egyenest autójával egy olyan bolt fele vette az irányt, ahol árulnak testfestéket.
Elég sok időbe tellett mire összeszedte a kellékeket, de tudta, hogy még az utolsó szükséges dolgot még nem vette meg. A "vásznat".
Be is fordult egy bútorboltba, ahol hófehér lepedőt gyorsan megvéve izgalmakkal telin indult hazafelé.
Hogy mi volt az ötlete?
Hogy az idősebbel megfestik szerelmükkel és egy kis erotikával na és egy kis testfestékkel fehér lepedőjüket egy absztrakt mesterművet akart alkotni. Egy olyan képet, amelyről a nem beavatottak nem tudják megmondani, hogy rosszalkodásuk eredménye, amelyből sugárzik a szikra, a törődés és nem utolsó sorban a szerelem.
ESTÁS LEYENDO
Case 143 - Stray Kids & Y/N Oneshots
FanficONESHOTOK Tartalom: Stray Kids Shipek és Y/N történetek Zenék Inspirálta Oneshotok Rövid pár részes történetek Próbálgatások Előfordulhat: Trágár beszéd Szexuális tartalom BOYxGIRL BOYxBOY