✨A Vámpírvadász 2. Hyunjin & Y/N 🔞

961 36 4
                                    

Inspiration : E'Last - Creature

Hwang Hyungin & Y/N
+18
E/3

/Vér, erőszak, vámpír, fegyverek, középkor, vallás, fantasy, szenvedély, sex/

- Jisung!? Mit keresel megint itt, a fiamhoz jöttél már megint?
- Is, illetve magához is. Megtaláltam az itteni népek megsegítőjét. - mutatott rá a szőkére- Az ő neve Hwang Hyunjin.
- Üdvözlöm. - meghajolt előtte - hallottam elkéne ebben a faluba is egy vérszopó írtás. - húzta féloldalasra a száját.

- Valóban el kéne a segítség. De egy magadfajta fiatal, hogy tudna? - emelte fel a férfi a szemöldökét és végigmérte Hyunjin vékony testét.
- Talán, úgy, hogy ennek a fiatalnak több tapasztalata van vámpírírtásba mint akárkinek a környéken, ezt garantálom. - összecsapta tenyerét - Na kezdésnek, meséljenek nekem a történtekről. Hány halottjuk van?
- Hát- vakarta meg a férfi a fejét- halott az sok. Már meg se lehet őket számolni se igazán.
- Akkor nagyobb a baj, mint hittem. - rakta csípőre a kezét az ifjú - És miért kellett eddig várni vele?- értetlenkedett.
- Azt hittük...
- Hinni a templomba kellene... Ezeknél a bestiáknál nincs megállás. Addig ott maradnak egy helyen míg vért találnak. Ha kiírtják a falut pedig tovább állnak. - sóhajtott egyet - és mivel itt már sok a halott, valószínűleg nem egy fiatal egyed lehet. Pláne, hogy ahogy hallottam a papok vannak a legnagyobb veszélyben.
- Hyung? - nézett be a kisebb az ajtón, ahol szerelme sétált az ajtóhoz.
- Jisung? Mit keresel te itt ? Nem úgy volt, hogy a héten már nem tudsz jönni? - szaladt oda az idősebb hozzá és megölelte.
- De Minho, de találkoztam valakivel aki segíthet nektek a faluba. - Mutatott a mellette lévőre.
Minho végignézte a fiatal szőkeséget és hirtelen elöntötte valami düh. Egyből Jisungot maga mellé álltotta, karját megfogta mint ha elengedné, a fiatalabb egyből szaladna Hyunjinhoz.
Nem a párjába nem bízott hanem a szőkeségben. Hisz ki ne tudna ellenállni egy sármos, fiatal magas srácnak aki olyan mint ő, és emelett olyan királyi kisugárzása volt. Ám erre a féltékeny mozdulatra Hyunjin is felfigyelt és elmosolyodott. Édesnek találta őket, ahogy Minho ennyire félti Jisungot.
- Minho, nem tőlem kell Jisungot féltened, hanem a kinti szörnyetegektől. - majd Minho apjához fordult - Esetleg az emberek bizonyos területekről tüntek el vagy mindenki máshol?
- Volt aki a templom körül kaptak el, de volt akire az erdőbe kelet felé találtunk meg.
- Értem. Szétnézek mindkét helyen . Köszönöm. - majd meghajolt főhősünk és elindult vissza a lovához mire Jisung utána szaladt.
- Esetleg veled mennyek? - nézett rá a kismókus.
- Rád nagyobb szükség van itt mint mellettem. Na meg mit szólna a párod ha nem egészbe hoználak vissza hozzá? Szóval, inkább maradj itt vele addig míg vissza nem jövök és hazaviszlek a faludba.
- Rendben hyung... - szomorodott el Jisung. - Várlak akkor itt.
Bólintott majd felszállt a lovára és elindult a templom fele.

Alaposan körülnézett kívül belül de semmi szokatlant nem talált, így megindult a rengetegbe.
Egy pár plusz információt kapott pár helyitől, de nem jutott nagyon előre, talán annyira hogy az erdő mélyén amerre tartott van egy elhagyatott vadászkunyhó attól pedig nem messze van egy bánya. Talán ott lapulhat a vámpírunk, de ki tudja...

El is határozta, hogy abban a kunyhóban fog estére megszállni. Tudja, hogy nem éppen ésszerű vámpírokat vadászni az éjszaka közepén, de mivel nem tudja pontosan, hogy hány vámpír van és hogy a bányában van-e a helyük inkább nem menne egyből a halálba.

Case 143 - Stray Kids & Y/N OneshotsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang