👨‍👨‍👦SKZ family - Love affair - MinSung 🔞

691 31 42
                                    


Inspirated by: SKZ CODE Chuseok special, Kim Woo Seok - Switch 

Han Jisung & Lee Minho

E/3

/BL, !!Bottom MINHO!!, Megcsalás, tilosban járás, család, szex/

🔞

SKZ family - Love affair



- Mond, hogy kitalálsz valamit holnap estére. - szorogatta a férfi kezét meg - Annyira jól esne, ha kicsit gondoskodnál rólam. Elhanyagolsz.
- Ugyan baby. Most is itt vagyok, nem?
- De Hannie, igen. De már máshogy is vágyok rád. - majd a férfi ajkaira hajolt alsó ajkaira harapva vágyakozva csókolta meg, mikor a telefon megszólalt.

- Ne haragudj, ezt fel kell vennem. - nézett a kijelzőre, amin felesége neve virított. - Szia Hyunjin drágám.
- Édes, ha hazafele jössz, be kellene ugrani a boltba...
- Nem lehet szívem. Még később megyek haza. Túlóráznom kell...
- Már megint? - sóhajtott fel a telefon túloldalán lévő. - Rendben. Akkor nem várunk meg a gyerekekkel a vacsival. Mikor jössz?
- Még nem tudom, de nem kell megvárnod. Nyugodtan pihenj le, ha nem érnék haza.
- Rendben drágám. Vigyázz magadra. Szeretlek!
- Puszi! Jó éjt Hyunjinie. - majd lerakta. Hajába túrt és a vele szemben ülő szemeibe nézett. - Holnap este akkor nálad? Biztos nem lesz otthon Seungmin?
- Persze. Ha meg otthon lesz se érdekel. Már válófélbe vagyunk...de ti... Meddig kell még ezt húznod vele?
- Nem olyan egyszerű Lee Know. Nem olyan könnyű lenne, ott van a kicsi Channie és Changbin is. Mindkettő...
- Hagyd a magyarázkodást. Együnk. Nagyon jól néz ki ez a hal!
- De te meg még jobban nézel ki. Csak úgy ragyogsz.
- Ugyan Hannie. Még szép, hogy jól nézek ki. - mire felvigyorgott az említett.

Az étteremben elfogyasztották az ételüket és a finom bort. A levegő csak úgy izzott a tilosba járók között.
- Ajánlom, hogy ott legyél holnap este!
- Igen is drága! Ott leszek. - majd felállt az asztal végéhez sétált és ajkaira csókolt.

Nem volt hosszú csók, de rövid se, de benne volt minden. Ha tehette volta Lee Know már most magával vonszolja Hant, hogy elégítse ki aznap a vágyait, de nem akarta, hogy a családapa felesége bármi gyanút is fogjon.

Türelmesnek kell lennie és az erejét máskorra tartogatni.

Hannie hazament családjához. A nagy házban már sehol se égett a villany. A kicsi Chan már édesen szuszogott kis versenyautós ágyikójában, mikor benyitott résnyire hozzá, aztán egyenest a fürdő fele vette az irányt. Lemosakodott és pizsamát húzva ment be a nagy hálószobába, ahol már felesége az ágyban feküdt.

Az ágy besüppedt enyhén alatta, ahogy leült az ágy szélére, felrakta telefonját tölteni majd betakarózott.
- Mikor jöttél haza drágám? - szólalt meg Hyunjin mikor közelebb húzódott hozzá, Hanra kisebb szívbajt hozva.
- Csak az imént nem rég.
- A hűtőbe nézted mit csináltam neked?
- Oh nem, bent már rendeltem kaját tudtam, hogy elhúzódik a nap, így rendeltem mandut a közeli kifőzdéből.
- Áh - szusszant fel Hyun - Pedig az egyik kedvencedet csináltam. Channienak is nagyon ízlett. Hajh Changbinra meg rá kell szólnod. Nem hallgat rám. Mindig bántja Chant.
- Holnap majd elbeszélgetek vele. Rendben? Ma már aludjunk. Elfáradtam.
- Rendben szívem. Jó éjt.
- Jó éjt Jinnie.

Case 143 - Stray Kids & Y/N OneshotsWhere stories live. Discover now