"Mikor azt mondtam, hogy sok gondot fog nekem okozni, akkor nem erre gondoltam..."
Liam szemszöge...
Későn értem haza, a Golden Club után még be kellett néznem pár üzletbe, ellenőrizni hogy minden jól ment-e. Fáradtan mentem be a házba, viszont minden reményem az alvás felől szétfoszlott, amikor megcsapták a fülem a harmadikról jövő hangok. Louis-nak megint vendége volt, ami azt jelentette hogy apa sem ért még haza. Vajon meddig bírom még ki alvás nélkül?
Felvánszorogtam a másodikra, (mivel hogy mi a földszintet első emeletnek hívjuk, hisz van alatta még egy titkos szint) bementem a szobámba hogy letusoljak, és átöltözzek. A tusolóban még a víz moraján is átütött a csaj nyögése, nem volt ismerős a hang, úgyhogy reméltem hogy megint nem egy Vérsas tag volt az. Tusolás és fogmosás után nekiláttam megborotválkozni. Borotvahabot kentem az arcomra, megengedtem a csapon a vizet, és határozott mozdulattal elkezdtem lehúzni a borotvát az arcomon. Grimaszolva hallgattam ahogy ők fent még mindig döngettek, gondolatban kértem a testvérem, hogy minél hamarabb menjen el, és kíméljen meg az órás maratontól, bár őt ismerve az imáim nem hallgattattak meg. Borotválkozás után beszárítottam a hajam, a barna hullámok nehezen álltak össze, lassan ideje volt levágni őket. A gardróbomban felhúztam a seggemre egy boxert, meg egy melegítő gatyát, aztán lementem a konyhába meginni a reggeli vizem, és váltogatni a tévécsatornákat a nappaliban. A kanapén ültem, unottan a távirányítót nyomkodtam, mikor végre jött egy értesítés a telefonomra.
Ismeretlen szám: Honnan van meg a telefonszámom?!
Elvigyorodtam Beryl üzenetére. Miután elhagytam a Golden Club-ot, dobtam neki egy üzenetet, hogy csak délre várom őt edzeni, mert hagynom kellett munka után pihenni. Nem is vártam rá más reakciót, mint amit kaptam. Nem írtam vissza, csak lezártam a telefonom, és tovább nézegettem a max hangerőre felhúzott tévét. Apa sajnos tovább maradt ki mint vártam, éreztem hogy a szemem egyre nehezebb volt nyitva tartani, az agyam már egyszerűen teljesen lemerült. Hátradőltem, fejemet a kanapé támlájának döntöttem, és lehunytam a szemem.
YOU ARE READING
A Maffia Őrangyala: Dirty Dance - duológia második kötet ✔️
RomanceHuszonhárom év telt el azóta, hogy Luna Manson-t rossz döntéseinek sorozata a halálba kergette. Nem szabadulhatott a zsarnoki fogságból, élő láncok kényszerítették Dario Torres-hez. Egyetlen módon lehetett szabad... Az élő láncok, a szerelemnek hitt...