"-Megszabadulunk innen, ígérem. Utána pedig soha nem hagyom, hogy bármi bántódás érjen téged."
Beryl szemszöge...
Liam döbbenten állt velem szemben, és a mellkasának nyomott pénzt figyelte értetlenül. Lassan a kezébe fogta a papírdarabot, közben összehúzta rá a szemöldökét. Azt akartam, hogy érezze. Érezze, hogy milyen is az, amikor kihasználják. Amikor csak a szexre, a kielégülésre kell. Milyen fájdalmas, és megalázó is az. Fordult a kocka, ezúttal ő volt az én helyemben, és tisztán látni lehetett rajta, hogy kényelmetlenül érte. Nem számított arra, hogy elküldöm, pedig mindvégig ez volt a tervem. Nem gondoltam arra, hogy utánam fog jönni a fürdőbe, terveim szerint meztelenül akartam kilépni onnan, és az ágyamba csalogatni, de Liam látszólag nem bírt várni. Mindegy, a lényeg, hogy elértem amit akartam.
-Ma te voltál az én kurvám. Nálad a pénz, és mostmár mehetsz. - fontam össze a karjaim magam előtt, mind végig fehérneműben.
-Beryl, én nem tekintelek annak. Nem akartalak megbántani azzal, amit ott mondtam, én nem úgy...
-Azt mondtam menj el, Liam. - vettem komolyra az arcvonásaim, belefojtva a szavakat, amelyekre cseppet sem voltam kíváncsi.
Mély levegőt vett, a pénzt pedig a tenyerébe gyűrte, álla közben keményen megfeszült. Feldühítettem, de itt most nekem volt jogom háborogni, és ezt ő is tudta. Hiszen megbántott. Nem is kicsit.
-Nem megyek sehova. - csóválta meg a fejét, mire felvontam a szemöldököm.
-Tessék? - döntöttem el a fejem felháborodva, mire Liam egy lépést tett felém.
Engedély nélkül ölelte körbe a derekam, erősen magához húzott, majd az arcomhoz hajolt, és mélyen a szemembe nézve suttogott.
-Nem megyek sehova, Beryl.
Meglepődve kaptam levegőért, ahogy elöntötte a hőhullám a testem Liam közelségétől. A szívem gyorsabb ritmusba kezdett, az agyam pedig teljesen leblokált. A Liam, akit én ismerek, puszta büszkeségből rontott volna ki az ajtón, és vissza sem nézett volna. Ő azonban...
KAMU SEDANG MEMBACA
A Maffia Őrangyala: Dirty Dance - duológia második kötet ✔️
RomansaHuszonhárom év telt el azóta, hogy Luna Manson-t rossz döntéseinek sorozata a halálba kergette. Nem szabadulhatott a zsarnoki fogságból, élő láncok kényszerítették Dario Torres-hez. Egyetlen módon lehetett szabad... Az élő láncok, a szerelemnek hitt...