15. Rész

1K 35 7
                                    


"-Utállak

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

"-Utállak.

-....Dehogy utálsz."

Beryl szemszöge

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Beryl szemszöge...

Liam eltűnt. A csókunk óta már egy hete nem nem láttam, ami egyre inkább aggasztott. Múlt vasárnap csókolt meg, a dögös kocsijával hazavitt, aztán nyoma veszett. Még csak nem is keresett telefonon, vagy valami. Már azt hittem, hogy Dario tette el őt láb alól a csókunk miatt, de Louis állítása szerint bevetésre küldték valahova. Alec azt mondta, hogy ez így ment az orvvadászoknál. Határozatlan időre eltűntek valahova, nyomoztak valaki után, követtek valakit, megöltek valakit, aztán újra felbukkantak az edzéseken. Logikusnak hangzott, de ők nem tudhattak a csókunkról, ami szabályszegésnek minősült, és amiről ha Dario tudást szerzett, akkor megbüntethette érte. De akkor engem is megbüntetett volna, nem? Áh, francba az egésszel!

A hetet Graham, Alec, és néha Louis társaságában töltöttem. A téglák a táncom után teljesen befogadtak, aztán a hírhedt bevetési teljesítményemnek köszönhetően mindenki barátságosan szólt hozzám, vagy mosolygott rám, ha a tekintetünk találkozott. A két sráccal követtük Liam edzési tervét, Graham, tanulva az X-el kialakult helyzetből, tanított pár védelmi fogást. Megmutatták nekem a tagok által használt bejáratot, így többé nem kellett a főbejáraton kopognom, vagy lifttel lejutnom a bunkerbe. Nem értettem, hogy Liam miért nem mutatta meg ezt nekem soha. Néha szót váltottam Louis-al, cigiztünk is együtt a hátsó kertben, de valamiért nagyon csendes volt a héten, nem vigyorgott, nem viccelődött, vagy csipkelődött, legtöbbször csak...bambult. Ami miatt csak jobban aggódtam Liam-ért. Mi van, ha baja esett, csak titkolják? Mi van, ha jól van, csak szarik a fejemre? Mi van, ha belehabarodtam, aztán most le kell élnem az életem úgy, hogy sosem tudom meg milyen lehetett az ágyban? Borzasztó!

A napi edzés után hazataxiztam, és a gondolataimba merülve kezdtem készülni az estére. Újra szombat volt, így újra táncolnom kellett a Golden Club-ban. Tusolás után kiválasztottam a fellépő szettem, és a hozzá illő cipőm, majd a sminkjeimmel, meg ékszereimmel együtt egy sporttáskába pakoltam őket. Raktam be egy mosást, ruhát tűrögettem, mosogattam, takarítottam a lakásban, végül pedig csináltam egy rántottát, és Friends-et nézve megettem. Ismét a jó öreg rántotta!

A Maffia Őrangyala: Dirty Dance - duológia második kötet ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora