"Dario Torres."
Beryl szemszöge...
Vissza az átlagos életembe. Többé nem kaptam fizetést a Torres családtól konkrétan a semmire, ismét plusz munkákat kellett vállalnom a fellépéseim után, ismét be kellett osztanom a pénzem, amit egyébként kocsira gyűjtöttem szorgosan. Persze, jobban ment a szekerem most hogy a Golden Clubban jobb fizetést kaptam, na meg volt félre is téve, de először igen csak megijesztett a tudat, hogy konkrétan kirúgtak a Vérsas-ból. Tudtam hogy Liam keze volt benne, de az istennek sem tudtam rájönni, hogy Dario ebbe hogy mehetett bele. Mégis mivel törlesztettem a tartozásom? Egyetlen bevetésen vettem részt eddig, a klubban pedig sosem kellett téglát játszanom. Miért egyezett bele bármiféle titoktartási szerződés nélkül, hogy engem szabadon engedjenek? Hogy érte el Liam, hogy Dario ne törjön az életemre?
Liam...Liam teljesen eltűnt. Mintha az elmúlt pár hónap sosem történt volna meg. Mintha az első találkozásunk, a szilveszter, a római út mind meg sem történtek volna. Mintha megszűnt volna létezni. A Golden-ben sem járt azóta, az autóját sem láttam azóta, semmit sem hallottam a hogylétéről. Még Leslie sem tudott róluk új pletykákat, vagy hogy hogy álltak a Koronával. A fejembe égett a kép, ahogy ő és Luna kiléptek a luxusház ajtaján, másodpercekkel azután hogy közölték, Liam nem kívánt beszélni velem. Nem voltam hülye, ismertem Liam-et, tudtam hogy mindaz ami történt közöttünk az számára is fontos volt. Tudtam, hogy azért lökött el magától, hogy biztonságban legyek. Magát hibáztatta azért ami történt Rómában, tegyük hozzá hogy azért szólhatott volna hogy pontosan miért is mentünk oda! De nem ez a lényeg...Szeretetből tette. Törődött velem, féltett engem és ez jobban fájt, mintha csak megunt volna és eldobott volna. Lettem volna inkább dühös rá, minthogy egész nap szipogva pátyolgassam az összetört szívem, amiért egy ilyen hihetetlenül csodálatos férfit sodort hozzám majd vett el tőlem az élet. Teljesen hazavágott az, hogy egyik nap még hozzábújva szívtam magamba az oud fa illatát, másik nap meg már nem is volt az életemben. Puff, mintha minden ami történt csak egy hülye álom lett volna.
Nem viseltem jól. Életem első szerelme, az első ember akiben megbíztam, akit közel engedtem magamhoz, egyszer csak nem volt többé. És kilátástalan volt innentől a jövő. Visszajön majd egy napon? Soha nem látom többé? Felkeres majd talán, hogy személyesen elmondja, többé nem lehetünk együtt? Hallok valaha is bármit róla a jövőben?
ESTÁS LEYENDO
A Maffia Őrangyala: Dirty Dance - duológia második kötet ✔️
RomanceHuszonhárom év telt el azóta, hogy Luna Manson-t rossz döntéseinek sorozata a halálba kergette. Nem szabadulhatott a zsarnoki fogságból, élő láncok kényszerítették Dario Torres-hez. Egyetlen módon lehetett szabad... Az élő láncok, a szerelemnek hitt...