18. Rész

1K 37 11
                                    

"-A tiéd?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"-A tiéd?

-Csakis az enyém, Beryl Monet."

Beryl szemszöge

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.




Beryl szemszöge...

A titoktartás sosem volt az erősségem, ha pedig egy olyan férfiról volt szó, mint Liam Torres, akkor egyenesen lehetetlen. Olvasni lehetett az arcomról a vágyat iránta, a kíváncsiságot, és a hiányt ha nem volt a közelemben. Alec és Graham hülyeségei el sem értek a fülemig, mikor Liam sétált el előttünk a folyósón, és valahányszor a tekintetünk találkozott...Megbolondultam érte, és ezért is határoztam el, hogy a karácsonyi estélyen, amelyet a nagylelkű Dario kibaszott Torres rendezett, megszerzem magamnak. A főnök köszönetképp szervezte az estélyt, a csapat egész éves remek munkájáért, és pihenésképp a háború előtti időkben. Egyetlen kivetése volt, hogy gyermekeket nem hozhattunk, maximum házastársat. Ha akartam se tudtam volna vinni senkit sem, de egyébként is ott lesz az egyetlen ember, aki érdekelni fog, szóval kit érdekel? Társaságnak pedig ott lesz Louis, Graham, és Alec is, úgyhogy ezért egyáltalán nem aggódtam.

El akartam venni az eszét, ha már ő is megbolondított ezzel az egész távolságtartással, lopott pillantásokkal, és titkos érintésekkel ott, ahol senki sem látott minket épp. Felizgatott ez az egész titkos viszony, a türelmem azonban lassan már a határát súrolta ettől a lassú tempótól, amit Liam diktált nekünk. Nem értettem mire várt, vagy mitől félt, hiszen ilyen kinézettel le mertem volna fogadni, hogy a nők csak úgy vetkőztek már egy mosolyára is. Nem bízott ugyan a nőkben, de attól még megfektethette őket, nem? Egy férfinak szüksége van a szexre, főleg ilyen stresszes életkörülmények között...

Abban biztos voltam, hogy megdugta Luna-t, egyszerűen láttam a lány arcán a múltkor, mikor a rózsaszín papucsaiban, és Liam pulcsijában pirulgatott Louis csipkelődéseire. Abban is biztos voltam, hogy ő is ott lesz a partin, hiszen az apja, Kizar Baron, társtulajdonos volt Dario-val az üzletek egy részén. Ez is csak arra motivált, hogy kicsípjem magam, és magamra vonjam mindenki figyelmét, de legfőképpen Liam-ét. Azt akartam, hogy ne bírja magát tovább türtőztetni, és vigyen szobára. Tudni akartam, hogy tényleg olyan tökéletes volt-e, mint ahogy én álmodtam róla...Azon a téren is.

A Maffia Őrangyala: Dirty Dance - duológia második kötet ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora