"-Nevess, Beryl! Nevetés a legjobb gyógyír."
Beryl szemszöge...
Louis-ék segítségével sikeresen kiderítettük a dílerek neveit, és azt hogy kinek dolgoztak. Louis a telefonban úgy fogalmazott, hogy sikeresen a bizalmába férkőztek a szállítócég igazgatójának, holott mind tudtunk, hogy szétverték szegényt az infókért. Az Angliai George Harley maffiafej rendelte az anyagot Wilmington-ból, egy X nevű embertől. Mint kiderült, nem először csempésztek neki drogot, Dario Torres engedélye nélkül szállították és rakták hajóra New Jersey-ben, ezúttal viszont valaki beköpte őket. Liam nem örült az X név hallatán, állítása szerint az a férfi kattant volt, simán lehetett volna maffiavezér, ha a barbársága mellett lett volna egy kis esze is. Dario el akart beszélgetni vele, ezért megkaptam a munkát, hogy egy Wilmington-i bárban elcsábítsam, és külön szobába csalogassam az őrültet. Szuper! Liam-el este tízig ültünk a bunkerben, a tervet kezdtük el kidolgozni, legalábbis ő tervezett, én meg csak néztem. Nem igazán tudtam pontosan, hogy mit csinált egy orvvadász, de ha azt kellett csinálnia, amit Liam csinált, akkor egész ügyes volt benne. Megengedte hogy cigizzek az apja irodájában, néha segítettem neki megkeresni valamit a papírrengetegben, vagy felolvastam neki pár fontos részletet. Igyekezett minél több dolgot kideríteni X-ről, hogy megtudhassuk milyen nőket szeretett, mennyire volt veszélyes, milyen volt a személyisége. Annyit elég volt tudnom, hogy egy őrült barbárral volt dolgom, szinte azonnal tudtam hogy erőszakos volt, és kegyetlen, amitől csak jobban féltem. Nem töltött el jó érzéssel a közeledő holnap, idegesen rándult össze a gyomrom akárhányszor a csávó agyontetovált képére néztem. A homlokán, és le az orrán egy hatalmas pók tetoválás terült szét, nyelvét a képen kinyújtotta, ami sebes volt, csonka, és pirszinges. Ennek aztán nem hagytam volna hogy hozzám érjen, még három havi lakbérért sem!
-Hol jár az eszed? - nézett engem Liam, úgy tűnt észrevette, hogy már egy ideje csendben ültem.
-Milyen kérdés ez? - mosolyodtam el, mire ő is halványan felhúzta a szája jobb szélét.
-Félsz. - jelentette ki, mire én az alsó ajkam beharapva bólintottam.
Sóhajtva lerakott mindent a kezéből, felállt a székről, és a nyakát megropogtatva felkapta a zakóját. Csendben néztem ahogy beletúrt a barna fürtjeibe, aztán sötét szemeivel rám nézett, és kinyújtotta felém tetovált kezét.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Maffia Őrangyala: Dirty Dance - duológia második kötet ✔️
RomanceHuszonhárom év telt el azóta, hogy Luna Manson-t rossz döntéseinek sorozata a halálba kergette. Nem szabadulhatott a zsarnoki fogságból, élő láncok kényszerítették Dario Torres-hez. Egyetlen módon lehetett szabad... Az élő láncok, a szerelemnek hitt...