"A tűz, amire vágytam hogy megégessen."
Liam szemszöge...
-Nem. Még sosem viselkedtem így egy bandataggal sem. - válaszoltam a kérdésére.
Nem volt más választásom, indulatosságával sarokba szorított, ha pedig haladni akartam a feladattal, akkor válaszolnom kellett neki. Habár tudtam, hogy ezzel egyáltalán nem lesz könnyebb egyikünknek sem. Beryl tudta már a választ minden kérdésére, mégis mikor a számból hallotta meg, lefagyva bámult rám, és zöld szemeit döbbenten elkerekítette. Sejtésem szerint nem elégítette ki a szűkszavú válaszom, láttam rajta, hogy voltak még kérdései a smaragdzöld tekintet mögött, de nekem nem állt szándékomban többet megosztani vele, mikor estére egy őrültet kellett elcsábítania, és gond nélkül privát szobába csalogatnia. Már így is pengeélen táncoltunk.
-Apám nem tűr meg egy elvarratlan szálat sem, ezért kell ilyen gyorsan intézkedni az ügyben. - kezdtem bele, ügyet sem vetettem a sokkolt, lefagyott nőre - Nagy szerencséd van, imádja a szőke nőket. - húztam ki az íróasztal legfelső fiókját, a kelleténél erősebben rászorítottam a fogantyúra.
Előszedtem a papírokat, amiken minden szükséges információ rajta volt X-ről és a tervről, leraktam magam elé, majd olvasni kezdtem neki hangosan.
-X. Igazi neve Xavier Herez. Amerikai származású, félig spanyol, 30 éves férfi, a Wilmington-i gettó negyedből. Drogcsempész. - pillantottam fel egy röpke pillanatra Beryl-re, aki hátradőlve a székében hallgatott, és oldalasan a földre bámult.
-Leginkább spanyolul beszél az üzletei lebonyolításánál, meglehet hogy hozzád is spanyolul fog szólni. - újra a papírokra néztem - Kinézete: 1,75 centiméter magas, kilencven kilogramm körüli, barna szemű, fekete hajú, arcszőrzetes, barna bőrű férfi, egy jellegzetes tarantula tetoválás van a homlokára varrva. A családjáról nem tudunk semmit. Az angliai George Harley-nak dolgozik, a Korona tagja. Így hívják Harley bandáját. A nők nagy kedvelője, erőszakos, és türelmetlen típus, nem bánik kesztyűs kézzel a partnereivel, de az embereivel sem. - ennél a résznél meg kellett állnom, és egy mély levegőt vennem, hogy lenyugodjam - A magasabb nőket kedveli, de ez nem probléma, mert magassarkúban leszel. Ami fontos: legyél feltűnő, legyél csábos, és piros csipkés fellépőben legyél. Nagyon szereti a piros csipkét. - engedtem le a papírt a kezemből, a viszkis üvegért nyúltam, és töltöttem belőle a poharamba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Maffia Őrangyala: Dirty Dance - duológia második kötet ✔️
RomanceHuszonhárom év telt el azóta, hogy Luna Manson-t rossz döntéseinek sorozata a halálba kergette. Nem szabadulhatott a zsarnoki fogságból, élő láncok kényszerítették Dario Torres-hez. Egyetlen módon lehetett szabad... Az élő láncok, a szerelemnek hitt...