"Kihallgatják őket! Addig verik és kínozzák őket, amíg el nem mondják az itt létük igazi okát! Hogy Dario lázadást tervez Matteo ellen! Ezt akartad hallani? Megkaptad!"
Liam szemszöge...
Reméltem, hogy Beryl egy szó nélkül hallgat rám és bemegy a fürdőbe, de persze nem így tett.
-Mégis mi történik? - suttogta, az ajtót pedig szüntelenül ütötték kívülről.
Feszülten fordultam meg, az ágyon ülő nőhöz rontottam, egy gyors mozdulattal a karjaimba kaptam, és bevittem a fürdőbe.
-Bármi történik, bármit hallasz, maradj itt, érted? - ültettem le a kád szélére, és lehajoltam hozzá, hogy a szemébe nézhessek.
-Miről beszélsz? Mégis ki veri így az ajtót? - pánikolt be, és teljesen jogosan.
Nem volt időm válaszolni neki, csak egy gyors csókot nyomtam a homlokára, aztán becsuktam a fürdő ajtaját. A bőröndömhöz siettem, és kikaptam a pisztolyom egy eldugott zsebéből, amit hátul a nadrágomba akasztottam. Újra az ajtóhoz sétáltam, mély levegőt vettem, aztán kinyitottam a zárat. Lábbal rúgta be a legelől jövő olasz. Az ágy fele hátráltam két lépést, hogy valahogy elrejtsem a szemük elől a pisztolyom a derekamnál. Vigyorogva jött be elől a jól ismert távoli unokatestvérem, a harminc éves Francesco Giovanni Torres. Napszemüveget viselt, bézs színű mintás öltönnyel, nadrággal, és inggel, fekete bőrcipőjének nyoma megmaradt az ajtón, sűrű arcszőrzetét megdörzsölte az állán. Utána lépett be a két fiatalabbik unokája Matteo-nak, Michelle és Nicolas Torres. Mind ketten szálkásan soványak, magasak, és megörökölték Matteo nagyapjuk erős arccsontját. Az utolsó ember pedig egy magas, nagy darab, félig olasz férfi, aki Matteo és elhunyt dédnagyapánk húgának volt a fia. Mivel hogy Matteo Messina Torres testvére volt a mi dédnagyapánknak, apánk nagyapjának, és egy nőnek, Adrianne Torres-nek, aki később Adrianne Hugo lett. Az őszülő és kopaszodó kőtömb, Agostino Hugo, maga előtt rángatta be a szobába Louis-t, a torkára szorította a karját, testvérem feje pedig teljesen bevörösödött. Össze kellett szorítanom az állam és az ökleim. Idegesen figyeltem az engem félkörbe álló túlerőre, akik nem csak hogy idősebbek és erősebbek voltak nálam, de a rokonaim is voltak.
ESTÁS LEYENDO
A Maffia Őrangyala: Dirty Dance - duológia második kötet ✔️
RomanceHuszonhárom év telt el azóta, hogy Luna Manson-t rossz döntéseinek sorozata a halálba kergette. Nem szabadulhatott a zsarnoki fogságból, élő láncok kényszerítették Dario Torres-hez. Egyetlen módon lehetett szabad... Az élő láncok, a szerelemnek hitt...