"Beryl Monet pontosan az a nő, akit Louis egy éjszakára felfalna, Liam pedig messziről elkerülne."
Liam szemszöge...
Nem tudtam aludni. Ismét. Az utóbbi időben nem tudtam elaludni, függetlenül a fivérem éjszakai akcióitól. Vasárnap óta Hannah nem járt nálunk, úgy nézett ki hogy Louis rajta is túltett. Mint mindegyiken. Már a tegnap érdeklődött az új tag után, feldühített hogy folyton készen volt felrúgni a szabályokat. Az egyik legfőbb szabály volt, hogy nem alakíthattunk ki érzelmi kapcsolatokat a bandatagokkal. Az apánk iránti hűség tarthatott össze minket egyedül, mert ha valakit gyűlölsz, még tudsz hű maradni hozzá, de ha valakit szeretsz, még hátba tudod szúrni. Apám eszerint nevelt és képzett ki minket is. Talán Louis ezért nem komolyodott le senkivel, talán apánk ezért nem nyitott még a gyermekei felé sem, talán ezért nem tudtam bízni senkiben.
A telefonomért nyúltam hogy megnézzem az időt. Négy óra volt. Két óra múlva kiképzést tartottam Ruby Jane-nek, én pedig még mindig nem aludtam egy szemhunyásnyit.
-Ruby Jane. - suttogtam a mennyezetre meredve, és gúnyosan elvigyorodtam.
Nevetségesnek éreztem az egészet. Nem értettem apánkat hogy miért engem büntetett vele. Miért akarta hogy én képezzek téglát belőle, mikor én magam orvvadásznak tanultam? Valami oka volt rá, de az istennek se értettem. Annyit már tudhatott rólam, hogy mennyire megvetettem az olyan nőket mint Ruby Jane, mégis engem szívatott.
Arcomat megdörzsölve felültem az ágyban, feladtam a próbálkozást. Lemondtam ismét az alvásról, úgyhogy belekezdtem a reggeli rutinomba. Papuccsal a lábamon lecsoszogtam a nappaliba, és kivettem egy üveg vizet a hűtőből. Leültem egy magasított székre, majd a bárpultra könyökölve ráérősen beleittam. A hűtő kijelzőjét bámultam a sötét csendben, miközben vártam hogy világosodjon odakint. Befejeztem a vizet, az üres üveget a székről bedobtam a hűtő melletti szemetesbe, aztán visszamentem a szobámba tusolni. Hideg vízzel letusoltam, közben fogat mostam. Minden reggel ezt csináltam, segített felébredni. Tusolás után megszárítkoztam, borotválkoztam, beállítottam a hajam, aztán a gardróbomban magamra vettem egy fekete pólót, meg hozzá egy tréningnadrágot. Semmi kedvem nem volt a napot Ruby Jane-el tölteni, az idegeimen táncolt az a nő. Biztos voltam benne hogy meggyűlik vele a bajom. Nem volt jó féle.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Maffia Őrangyala: Dirty Dance - duológia második kötet ✔️
RomanceHuszonhárom év telt el azóta, hogy Luna Manson-t rossz döntéseinek sorozata a halálba kergette. Nem szabadulhatott a zsarnoki fogságból, élő láncok kényszerítették Dario Torres-hez. Egyetlen módon lehetett szabad... Az élő láncok, a szerelemnek hitt...