22. Rész

1.1K 33 3
                                    

"Ott volt a fejemben, a szívemben, és a tüdőmben, azonban a torkom ellenkezve nyelte le azt

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

"Ott volt a fejemben, a szívemben, és a tüdőmben, azonban a torkom ellenkezve nyelte le azt. Minden porcikámmal éreztem, de nem bírtam kimondani."

Beryl szemszöge

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Beryl szemszöge...

-Kilenc-kilenc az állás. - húztam fel a magassarkú csizmám cibzárát, egy kis kerek székre rakva a lábam.

-Már bocs, de mit is számolsz ezzel? - állt meg egy pillanatra Leslie kezében a púder ecset, és kérdőn nézett rám a tükörről.

-Hát...hogy egy adott helyzetben melyikünk kerekedik felül. Melyikünk győz a másik felett. Ugyanakkor a jó dolgokért is adok pontokat, amivel követni tudom, hogy ő tesz-e meg annyit értem, mint én érte. - vontam vállat vigyorogva, mire Leslie egy értetlen grimaszt vágott.

Persze, nem mondtam el neki, hogy Liam-ről volt szó. Csak azt mondtam, hogy megismertem egy férfit, akivel így álltak éppen a dolgok. Minden esetre Leslie nem kérdezősködött róla túl sokat, ő is tudta, hogy ilyen személyes dolgokat jobb magunknak megtartani ebben a szakmában.

-Már bocs, de mi a szarért számolod ezt? - nevette el magát - Te tényleg ennyire komolyan gondolod? Kapcsolatba akarsz kezdeni? - mosolygott, miközben ragasztót nyomott az egyik műszempillájára - Tudja hogy mit dolgozol?

Mögé álltam, hogy a tükörben megigazíthassam a melltartóm. Csillogó, pezsgő színű bikini szettet viseltünk mindannyian, hiszen szilveszter estélye volt. Liam-et lefoglalták különböző feladatok az utolsó találkozásunk után, háborúra készültek, ezért nem volt idő zöldfülűeket betanítani, így én sem kellett bemennem. Már hat napja nem találkoztunk, és a biztonság kedvéért nem is kommunikáltunk telefonon keresztül. Eléggé unalmas volt otthon ülnöm egyedül, és folyamatosan Liam-et várnom hogy bekopogjon az ajtómon, de türelmesnek kellett lennem, hiszen megkért rá. Az a beszélgetés mindkettőnk számára egy mérföldkő volt a kapcsolatunkban, ami csak még közelebb hozott minket. Így hát...

-Elég komolyan gondolom. - bólintottam egy határozott mosoly kíséretében - És ha engem kérdezel...igazán beindítja a rúdtáncom.

Leslie elnevette magát a kijelentésemre, én pedig visszamentem a saját helyemre, hogy a fülembe akasszam az estére kiválasztott karika fülbevalóim. Valami azt sugallta, hogy szerencsém lesz találkozni Liam-el az este folyamán, ezért sokkal izgatottabban vártam a fellépésem. Szilveszter alkalmából ismét bulizó hellyé vált a Golden Club, ami egy évben kétszer szokott megtörténni. Karácsonykor, és Szilveszterkor. Éppen ezért ismét teltház volt már tizenegykor, ismét dj játszotta a zenéket, mi táncosok pedig ismét jól érezhettük magunk a rúdon. Hogy őszinte legyek, sokkal jobban szerettem volna, ha mindig ilyen bulis lett volna a dolog, de hát Dario Torres ezt máshogy gondolta.

A Maffia Őrangyala: Dirty Dance - duológia második kötet ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora