"A Maffia Őrangyala duológia vége."
Beryl szemszöge...
A Golden leégése után Dario azonnal nekilátott az újra építésének, ezúttal velem az oldalán. Mindenbe volt beleszólásom a megújuló klubbal kapcsolatban, például eltörölhettem szabályokat, beleszólhattam a berendezésbe, még azt is eldönthettem hogy kik jöhettek vissza dolgozni. Nem volt kérdés hogy a régi táncosok közül mindenkinek biztosítottam leendő munkahelyet a még épülő Golden-ben, na meg Benji-nek is persze. Mindenkit ledöbbentett amit aznap este láttak a parkolóban. Először is mert Dario-t csak nagyon ritkán látták kívülálló emberek. A rendőrségen halottként szerepelt, miután huszonkét év után sem tudták elkapni. Egyszerűen feladták, az emberekkel pedig megetették hogy meghalt, ezzel letudva a Dario Torres Börtönszökevény dolgot. Így hát az emberek egy java úgy hitte tényleg meghalt, a New York-iak többsége azonban tudta hogy még élt, csak hát nagyon rég nem látta már senki. Ezért is volt sokk nekik Dario-val találkozni, ráadásul úgy hogy éppen a fiát lőtte le. Aztán egyszerre döbbentek le azon, ahogy egy kocsiba ülve Vérsas tagokkal elhajtottam onnan. Leslie volt az első, akit igazán beavattam az igazságba, meg hogy az a bizonyos titokzatos férfi akiről ódákat meséltem neki, igazából Liam Torres volt. Persze, ledöbbent aztán egyszerűen nem hitte el, mind addig amíg nem vittem egy napon magammal a Torres házba. Amint szemben állt a halottnak kijelentett maffiavezérrel, többé már nem voltak kétségei a történetemmel kapcsolatban. Szükségem volt Leslie-re magam mellé, Liam felépülésére várva egyszerűen megbolondultam volna a sok férfi között, vele pedig legalább repült az idő amíg kibeszéltünk mindenkit a bandában. Egy hete lebzseltünk már mindannyian a házban, várva hogy Liam végre felébredjen. Mind komolyan kezdtünk már aggódni miatta, egyszerűen túl sokáig volt tudatán kívül, mintha kómában lett volna. Addig parádéztam dühömben Dario-nak, amíg be nem engedett hozzá egy igazi orvost, aki aztán biztosított minket róla, hogy Liam fel fog ébredni, pusztán erőre volt szüksége a gyógyulásra. Ez idő alatt a Baron család is meglátogatta, köztük Luna is, akit nem tudtam egész végig nem szúrós nézéssel bombázni amíg el nem mentek. Fogalma sem volt mi bajom lehetett, Louis szerint semmit sem tudott rólam és Liam-ről, ami aztán nagyon nem tetszett nekem. Több okból is nagyon vártam már, hogy az az arrogáns pöcs végre felébredjen...
ESTÁS LEYENDO
A Maffia Őrangyala: Dirty Dance - duológia második kötet ✔️
RomanceHuszonhárom év telt el azóta, hogy Luna Manson-t rossz döntéseinek sorozata a halálba kergette. Nem szabadulhatott a zsarnoki fogságból, élő láncok kényszerítették Dario Torres-hez. Egyetlen módon lehetett szabad... Az élő láncok, a szerelemnek hitt...