19. Rész

1.1K 31 12
                                    

"-Van benned valami, Beryl Monet

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"-Van benned valami, Beryl Monet."

Beryl szemszöge

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Beryl szemszöge...

A kis beszélgetésünk után először én mentem vissza a terembe, nem sokkal később pedig Liam is követett, rajta a zakójával. A terem két különböző szegletéből hallgattuk Dario nyitóbeszédét, aki megköszönte az évet, és jó szórakozást kívánt, majd a magasba emelte a poharát. Egy koccintásra én is kezembe vettem egy pezsgőspoharat, amit az emberek között szlalomozva kínált egy pincér, majd koccintottam a körülöttem lévőkkel, és megittam a finom alkoholt. Dario miután lelépett a pódiumról, intett a zenészeknek, akik bele is kezdtek a munkájukba, és egy pörgősebb zeneszámba kezdtek, mire az emberek egy emberként indultak párokat formálni a táncra. Egyenesen Liam-re néztem a tömegben, aki éppen még beszélgetni volt kénytelen egy csapat emberrel, de a szeme sarkából látott, és halványan elmosolyodott. Azt hiszem ugyanazon járt az eszünk, ugyanis amíg mások táncba kezdtek, én a lehető legészrevétlenebbül siettem fel az emeletre vezető lépcsőn, Liam pedig amint megszabadult, követett.

A 19-es szoba ajtaján borultunk be, miközben ajkaink vad csatába bonyolodtak. Liam bezárta utánunk az ajtót, majd felkapott, és újra az ajkaimat falta. Átkulcsoltam a lábaim a derekán, ujjaim a hajába vezettem, miközben igyekeztem tartani a csókjának éhes tempóját. Vad csókunk közben az ágyhoz vitt, majd a puha matracra fektetett, és fölém tornyosult. Ajkaimról a nyakamra siklott át, megcsókolta, majd megszívta a bőröm, amitől sóhajok hagyták el a szám, és lüktetni kezdtem odalenn. Fahéjas kölnijének illata teljesen elvarázsolt, miközben a puha tincseibe markoltam, és lehunyt szemmel élveztem a forró érintéseit. A szívem úgy vert, mint még soha, az ágyékom sosem sajgott még ennyire. Kívántam őt, éheztem rá, és érezni akartam. Érezni akartam Liam-et rajtam, és bennem is.

Ritmikusan nyomta nekem a csípőjét, miközben egyik kezével a combomra simított. A ruhám alá vezette az ujjait, egészen a tangám egyik pántjáig, majd vissza. Felemelkedett a lábaim között a térdeire, és levetette a zakóját, majd fekete ingjének a gombjaihoz nyúlt, mire felültem vele szemben, és átvettem tőle. Lassan gomboltam ki őket, jól megfigyelve felső testének tetoválásait a mellkasán, majd izmos hasán. Mély lélegzetet kellett vennem, mikor végre lekerült róla az ing is, ezzel pedig már félmeztelenül térdelt előttem. Újra csókba kezdtünk, miközben ujjaimmal a nadrágja övét kezdtem el kicsatolni, ő pedig a fenekembe markolt. Az öve után a nadrágját igyekeztem kigombolni, mikor átkarolta a derekam, és újra lefektetett. Egyik kezével megtámaszkodott a fejem mellett, a másikkal pedig a tangámért nyúlt. A vékony ruhadarabon át ért hozzám először, amitől azonnal elnedvesedtem, és hangosan sóhajtottam fel. Még soha nem volt ez ilyen jó érzés!

A Maffia Őrangyala: Dirty Dance - duológia második kötet ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora