BÖLÜM 18

132 6 104
                                    


Evet yeni bir bölümle geldim ve bölüm yine +18 küçük yaşta olanlar lütfen bu bölümü okumadan geçsin. Rahatsız olacak olanlarda okumasın sonraki bölümden devam edersiniz ☺️

Umarım beğenilen bir bölüm olur.
Sevgiler ❤️

Her duygunun bedende yankı bulduğu bir yer vardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her duygunun bedende yankı bulduğu bir yer vardır. Aşk gözlerden okunur. Özlem burunda sızlar. Şehveti tatlı yapan bir aşık gibi kulağa fısıldamasıdır. Bu yüzden aşk sanılır...

2006-


Ahsen Müzeyyen'in mutfağında bulaşıkları yıkıyordu Ozan'ın dönmesine iki gün kalmıştı. Çocuk bardak almak için mutfağa girdiğinde kızın bulaşık suyuna elini daldırmıştı yine. Ahsen birden arkasını dönüp buzdolabına yapıştırdı çocuğu kendisi ile birlikte. Ozan ne yapacağını şaşırdı. Kız hemen dudaklarından bir öpücük çalmıştı sonra yüzüne sırıtarak baktı. "Ne yapıyosun?" Ahsen onun kırmızıya dönen yüzüne gülmemek için zor tuttu kendisini. Seviyordu onu böyle sıkıştırmayı. "Ne yapacağım ödeme alıyorum. Yarın değil öbür gün gideceksin. Denize gidelim mi?" Ozan şaşırarak baktı Mayıs ayının sonu çok sıcak geçiyordu gerçekten. "Okuldan mı kaçacaksın?" Ahsen onayladı onu. Kız hala vücuduna yapışık duruyordu. "üstümden insen mi acaba bardak alacaktım ben..." Ahsen kıvranan Ozan'a gülümsedi. Bu çocuğun bu halleri hoşuna gitmeye başlamıştı "daha çıkmadım ki üstüne." Ozan onu kucağına alıp buzdolabına dayadı. "Ahsen, Ah... Sen. Gerçekten sana dokunurken iki kere düşünmek zorunda kalıyor insan." Kız onu bir kere daha öperken Ozan bıraktı kızı. Korkmuyordu da birisi görse ne olur hiç düşünmüyordu bu yaramaz çocuk. Bardağı alıp hızla çıktı mutfaktan. Ahsen onun kaçar gibi gitmesine kıkırdamıştı. Kaç bakalım nereye kadar, diye geçirdi içinden. Bulaşıkları bitirip herkese birer kahve yapıp annesinin yanına dışarıya çıktı.

Sevinç ve Müzeyyen kızın kaybettiği final maçını konuşuyordu. Ahsen'in canı sıkıldı konuya. Annesi o kadar çalışmaya nasıl kaybettiklerini sorgulayıp duruyordu. Spordu bu sonuçta kaybetmekte vardı kazanmakta. Açık ara farkla kaybetmemiş iyi oyun çıkarmışlardı ayrıca. Zevkli bir maç olmuştu. Dans nasıl geçti diye sormuştu Müzeyyen. Annesi yine başlamıştı Ahsen'i şikayet etmeye. Eteğini ona inat nasıl kısalttırdığını anlatıyordu. Ahsen orada yoktu sanki "ne yapsaydım hoca öyle istemişti sen de diktirmişsin bileğime kadar. Dans etmeye değil camiye gönderiyor sanki!" Müzeyyen kıkırdadı kıza. Seviyordu o bu kızın yaramazlıklarını. Sevinç Tacettin'in sinirle eteği kestiğini söylediğinde yüzü asıldı yine Ahsen'in. Babası ona vuramamıştı ama eteği bir daha giymesin diye kesmişti. Ahsen çok sinirlenmiş bir an dolabında ne kadar etek varsa hepsini minicik kesip öyle giyip gezmek istemişti. Zorla kışkırtıyorlardı onu. Sevinç Ozan'ın içeride olmasını fırsat sayarak meşhur Tuğba'yı da Ozan'la gördüğünü anlatmaya başlamıştı kadına. Ahsen Nehir'i okulda kızlar tuvaletinde dövmüştü o olaydan sonra. Müdürden de sağlam azar yemişti. Üç haftaya mezun olacak olmasa kesin uzaklaştırma alırdı. Annesi Nehir'i anlatırken o içinden oh ellerime sağlık diyordu kendisine. Saçını başını bir güzel yolmuştu kızın. Böyle sevgilisine yaklaşan dişi sineğin bile kanatlarını koparırdı işte. Tabii Ozan'a bunu anlatmamıştı. Ertesi gün Ahsen'i okula almaya geldiğinde, kızların normalde ona gözlerini süzerek baktığının farkında olan çocuk, kızların yanından ona hiç bakmadan fısır fısır konuşarak geçmelerine anlam verememişti. Ahsen'e arkadaşların bana selam vermiyor dediğinde, kız yiyorsa versinler, diye içinden geçirip hiç birşey bilmiyormuş gibi davranmıştı. Müzeyyen iyice merak etmişti oğlunun sevgilisini. İki kadın sohbetlerine falla devam ederken Ahsen bardağını yıkamak için tekrar içeriye girdi. Odasında olan Ozan'ın yanına çaktırmadan gidip kulağından öptü çocuğu. Ozan birden elektirik çarpmış gibi olmuştu. Kız mutlaka ona sataşacak birşey buluyordu. O kıza olan ilgisi anlaşılmasın diye uzak duruyor yanına bile çıkmıyordu. "Birazdan gideriz dışarıya gelde yüzünü göreyim biraz" dedi Ahsen odadan çıkarken.

KAHR-I AŞK (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin