Kuea Keerati a fost logodit cu Hie Lian Wang din ziua in care s-a născut .
Hia Lian a fost mereu acolo, în fiecare etapă a vieți lui.
Deoarece cele doua familii aveau o relație bună,era tipic pentru pentru cei doi să se întâlnească si să se viziteze. Datorita slujbei tatălui său, Kuea s-a mutat adesea în diferite țări.
Kuea a urmat un vechi internat britanic, oferindu-i ocazia să se întoarcă să-l vadă pe Hia doar în vacanțe .Când Kuea a intrat la universitate , bătrâni familiei s-au gândit că este o ocazie bună pentru Keua și Lian să se cunoască mai bine, de a afla mai multe lucruri unul despre celălalt.
Hia Lian a spus că nu este nici o problemă iar Kuea a așteaptat cu nerăbdare aceasta zi. Așa că, s-a mutat definitiv în Thailanda .
Imaginea lui Kuea despre Hia Lian era ca a unui erou, era prietenul lui. Hia Lian l-a învățat să meargă cu bicicleta, l-a ajutat mereu la teme, mergea mereu după el la școală, s-au jucat împreună .
Toată lumea spunea că Hia Lian era un iubit incredibil, că era chipeș și moștenitorul unei filme celebre.
Hia Lian este focul, Kuea trebuie să fie apa, aburul care țâșnește când cei doi se aprind este foarte fierbinte .
Pentru a fi cu Hia , Kuea a încercat din răsputeri să se comporte ca eroina unei drame.A vrut să fie ce-a mai potrivită persoana,pentru ca nimeni să nu îl vorbească de rău pe Hia Lian..Trebuia să fie ca într-un film istoric în care eroina era foarte îngrijită, delicată și frumoasă din toate punctele de vedere.
Și singura persoană care ar avea aceste trăsături este mama lui . Khunying Kaolin Keerati este mică, dulce, modestă, o adevărată femeie nobilă.
Chiar dacă este copilul mamei sale, doar după aparență,lui Kuea îi lipseau aceste calități,nu avea nicio trăsătură adorabilă., dacă ar fii avut cu siguranta ajungea pe pagina "băieții drăguți "a Universității . Comentarile fiind că Kuea este chipeș, P 'Kuea are un zâmbet frumos ,etc..... Kuea speră că Hia Lian să nu acorde prea multă atenție vieții sale de colegiu .
Mai mult decât atât, Keua avea o înălțime de 175 cm, nu era clasificat ca o persoană mică, fragilă și drăguță. Era ca bărbații din această generație cu picioare lungi, înalte și zvelte, dar asta a fost suficient pentru a-l enerva pe Hia Lian ,care avea o înălțime de 185 și făcea exerciții la sala ,având o masa corporală bună.
Chiar dacă Kuea este mai înalt, este totuși o persoană scundă pe lângă Hia Lian .Există o concepție greșită că Kuea Keerati este bun la treburile casnice precum Khunying Kaolin ,mama sa.
Soția Ambasadorului a condus Clubul Soțiilor Ambasadorilor, în care erau membre numeroase femei de înaltă societate.Mama lui se implica adesea în organizarea ceremoniilor religioase si evenimente caritabile, precum cele ale crucii roșii. Este mereu motivată, Kuea merge mereu să-și ajute mama, dar... e altfel! Iar ceea a văzut toată lumea a fost doar pentru a păstra imaginea mamei sale.
CITEȘTI
Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵
Любовные романы🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Lian Kilen Wang și Kuea „Kirin" Keerati sunt într-o dilemă. Din cauza unei promisiuni făcută părinților și bunicilor lor, ei se trezesc îndreptându-se spre o...