Capitolul 14:Inginerie

83 9 0
                                    

In următoare dimineața privirea lui Lian  era îndreptată la omul adormit  care ocupa tot brațul,pe tot parcursul nopții

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

In următoare dimineața privirea lui Lian  era îndreptată la omul adormit  care ocupa tot brațul,pe tot parcursul nopții.

--Trezește-te, micuțul Kuea, trebuie să mergi la școală, nu?

--Mmmh Hia, poți să mergi  tu în schimbul meu?

--Vrei să studiez ingineria în schimb?

---Mmmh, Bine, du-te! Hia Lian  și-a ridicat un zâmbet pe buze, erau niște planuri în capul lui care l-ar putea șoca pe Micul Kuea. Așadar, a trebuit să-l îmbrățișeze strâns pe Micul Kuea în jurul taliei înainte ca băiatul speriat să fugă.

--Dacă merg în locul tău, ar trebui să merg să studiez Ingineria Calculatoarelor sau Ingineria Auto?

--Inginer auto... Huh...ah Hia!

Hia Lian aproape că a izbucnit în râs și persoana șocată s-a trezit cu ochii mari. Micuțul Kuea a încercat să-l împingă, cu urechile roșii  , gura deschisă încercând să spună ceva, dar Hia Lian a ales să închidă ochii și să-l îmbrățișeze pe Micul Kuea în piept și a menținut contactul vizual . Sincer, nu se poate preface că este supărat.

---Bine, îmi place..

--Când ai mutat colegiile? Spune-mi.

O mână groasă a mângâiat încet spatele persoanei șocate înainte de a da un sărut mare și dezordonat. Este greu de a  nega ... acum este cu adevărat dependent de Micul Kuea, dependent de atingere, dependent de miros, dependent de toate... toate împreună... este dependent de soția lui.

--Ei bine... Bine... când ai știut asta?

--Micuțule Kuea, porți uneori jacheta de garaj de Inginerie Auto, am citit numele facultății  care este imprimat pe buzunar.

--Așa de ușor?... Nu am vrut să nu-ți spun! Mă tem doar că nu-ți place.

--Deci, cum este mai bine să fii inginer informatic? De ce ai studiat în acest domeniu?

Pentru Hia Lian  Ingineria este o Inginerie. Un absolvent de management și MBA ca el nu are niciun interes în această facultate. Fie că este vorba de un autovehicul, un computer sau de inginerie, totul este la fel. Se împinse ușor și se uită în jos la persoana din brațele lui. Chiar s-a întrebat despre asta. Care este motivul pentru care ingineria informatică i s-a părut alegerea potrivită pentru Kuea?

---Ei bine... e mai curat. La început, am vrut să vă spun că am studiat Ingineria Chimică, dar am fost foarte prost la chimie. Există și Inginerie Civilă, dar probabil că este și... murdar. M-am gândit mult timp la asta.

A avut și un participant la complot, când a făcut o mică mărturisire, ochii i s-au ridicat și l-au privit cu frică. Problemele copilului au motive infantile de rezolvat.

--Hm... ai făcut-o pentru mine. Deci, ar trebui să dau  un beneficiu inculpatului?

--Bun! Mă simt deja vinovat.

Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum