S-a trezit la micul dejun, a luat medicamentul pentru febră și apoi s-a culcat din nou . Hia a sunat așa cum a promis cu adevărat și când nu a răspuns, a fost foarte sârguincios să sune până când Kuea a fost nevoit să se ridice din pat pentru a-și regla volumul telefonului mobil pentru a nu-l auzi. În plus, se aude zgomotos în toată casa.
--Ai mancat deja?
--Mănânci, ca să nu-mi răspunzi la telefon?
Vocea lui era atât de plăcută încât Kuea a vrut să înjure un cuvânt sau două, de ce să nu-l lase să se odihnească mai mult timp! Oamenii obosiți nu sunt ca Hia! Dar demnitatea domnului Keerati era purtată pe umeri, chiar dacă voia să-și înjure tatăl și mama,el trebuia să zâmbească larg și să vorbească cu un ton normal al vocii.
--Eu mănânc.
--Este delicios? Am comandat tartina de la un restaurant bun.
--Este delicios! mulțumesc.
Kuea Keerati, care tocmai ieșise din pătură, nici măcar nu știa ce cumpărase Hia pentru el. În plus, Hia îl invită să vorbească cu el . Cine i-a spus să meargă să vadă fabrica, de ce se simțea atât de gol? În trecut, Kuea a fost cel care a încercat să vină cu tot felul de idei pentru a-l suna și a vorbi cu Hia ,dar acum nu vrea să vorbească . Hia sa dovedit a fi bun la vorbit.
--Du-te să mănânci mai departe.
-- Mă întorc în jurul orei 23.00.
--Da, Hia... nu te forța.
O fracțiune de sentimente, nu!
Ar trebui să fie o persoană sfâșietoare care a avut o perioadă de despărțire.Dar Hia a flirtat cu el în fiecare zi ,din acea seară și până astăzi... până aseară... La naiba, urechile i se simțeau calde, se simțea fierbinte și nevoiaș , auzea râsul lui Hia.
--Ţi-a fost dor de mine?
--Nu mi-e dor de tine.
--Dar mie mi-ai fost dor de tine, micuțule Kuea.
Infarct din nou. Kuea a fost enervat pe această versiune a lui Hia. Cu mâna care nu ținea telefonul a răsucit pătura până s-a mototolit, nu e timid... Nu chiar jenat.
--Tu nu esti aici.
--Huh... Ei bine, nu mă mai deranjez.
--O zi bună!
Nu mai poate dormi, a trebuit să se trezească și să mănânce, astăzi s-a întâlnit cu Hia i-a spus că i-a fost dor de la micul dejun până la prânz. Senzația lui era ca un val , Kuea s-a uitat la propriile mâini și a simțit că acum, în acest moment trebuie să părăsească imediat casa lui Hia! Și trebuie să ajungă sa bată și el la tobe! Tobele sunt in casa secretă, nu la Pentagon. Dar este clubul de noapte de pe acoperiș al lui Gemini, tot pe Thonglor Road. Cântărește dacă poate ieși din casă fără ca oamenii lui Hia să îl întrebe unde merge. dar hei.... stai acasă și distras-te!
CITEȘTI
Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵
Romance🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Lian Kilen Wang și Kuea „Kirin" Keerati sunt într-o dilemă. Din cauza unei promisiuni făcută părinților și bunicilor lor, ei se trezesc îndreptându-se spre o...