⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
In clipa in care ușa s-a închis în urma lor,s-au apucat frenetic de talie si au reluat sărutul,împleticindu-se . Lian îl apasă de primul perete pe care il găsesc, întrerupând sărutul si uitându-se unul la celălalt gâfâind tare apoi Kuea la tras si il săruta cu poftă.
--Eu sunt Hia ta, atunci trebuie să te numesc Micul meu Kuea
--Bine?
O siluetă înaltă a legănat un bărbat beat și s-a așezat pe canapea, râzând în timp ce își înclina capul, își îndoi gâtul și își împinge capul în sus.
Hia Lian s-a ghemuit pe podea, și-a ridicat un zâmbet în colțul gurii pentru a întâlni ochii lui Kuea.
--Eu sunt Hia ta.
----Nu zâmbi, nu-mi place.
--Dar vreau să-ți zâmbesc, nu-i așa?
--Nu! Îmi place când Hia zâmbește, nu vreau să îl plac pe Hia.
Lian a râs de privirea răutăcioasă a logodnicului sau.
Micul Kuea a devenit la fel de răutăcios ca în ziua în care l-a luat înapoi de la barul lui Gemeni.
- Dar îmi place de tine, micuțule Kuea.
--Nu! Nu te mai place Hia, ne despărțim!
O mână apucă perna și să o îmbrățișeze, făcându-i din nou semn .
--Nu! Nu mă pot despărți, mă voi căsători cu tine, micuțo Kuea.
--Într-adevăr?Expresia neconvinsă a Micuțului Kuea a făcut ca silueta înaltă să se simtă vinovată și pentru a compensa regretul celuilalt, a promis că Micul Kuea nu va mai regreta niciodată.
--Într-adevăr?
--Dar Hia, ai spus că nu mă iubești.
Lian se ridică să se așeze lângă bărbatul trist, l-a cuprins în brațe în jurul umărului și l-a îmbrățișat. Vârful nasului a atins fruntea, lăsând o atingere fină.
După mult timp, s-au desprins înainte de a-și lăsa capul pe fruntea Micului Kuea.
--Te iubesc, micuțo Kuea. Nu trece o zi în care să nu te iubesc.
--[Huff]... dar Hia, spui că nu m-ai iubit, îmi amintesc asta.
--Am vorbit pentru că eram supărat, nu voi lăsa să se întâmple asta din nou.
Kuea avea regretul și durerea pe față, ochii dulci legați de lacrimi mari care cădeau pe lângă obraji, mâinile groase și degetele mari răspândeau lacrimi de pe obrajii netezi. Înainte de a pune un sărut ușor pe obrazul umed,
CITEȘTI
Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵
Romance🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Lian Kilen Wang și Kuea „Kirin" Keerati sunt într-o dilemă. Din cauza unei promisiuni făcută părinților și bunicilor lor, ei se trezesc îndreptându-se spre o...