Hie Lian Wang s-a logodit cu Keua Keerati din cauza unei înțelegerii al părinților si bunicilor lor de când erau copii. Familia Keerati este un descendent al vechii familii regale, ei au supraviețuit până în prezent deținând în continuare o mulțime de terenuri, inclusiv exportând mătase și mărci de îmbrăcăminte thailandeze.
Familia Wang a fost în trecut un descendent al unei familii chineze care a navigat pe o navă junk care fugise de război în Thailanda. Un fost muncitor într-un magazin de pânze, mătasea Keerati, sârguința le-a câștigat strămoșilor Wang încrederea lor pentru a deveni șefii moșiei Keerati.
După ce a avut grijă de ramuri ale familiei Keerati în toată țara. Wang s-a căsătorit în cele din urmă cu fiica proprietarului magazinului , așa că a demisionat din funcția de conducere la moșia Keerati pentru a continua afacerea la casa soției sale, extinzând ramurile de producție de mătase din Bangkok. Contractul de căsătorie al familiei Keerati cu familia Wang a fost posibil deoarece Maestrul Keerati încă ținea destul de mult la acest manager.
Familia Wang a rămas fără bani când s-a implicat într-o afacere de import și export în străinătate, a cerut să împrumute zeci de milioane de baht de la familia Keerati, așa că Lordul Keerati a spus că îi va încredința nepotului său să fie logodnic cu un copil din familia Wang. Văzând că familia Wang tocmai avea un fiu de doi ani care se plimba în conacul lui.
--Fizicul lui Hie Lian arată bine, să tratăm acești bani pe care ți-i dau drept logodna nepoților noștri..
--Dar "Micul Maestru": nu este căsătorită... Doamna familiei Keerati. Fiica care se află în prezent într-o relație cu un diplomat promițător, tocmai a stabilit un moment bun pentru nunta de anul viitor.
--Nici o problemă, voi avea unul în viitor. Hie Lian va crește și îi voi încredința pe nepotul meu în grija lui.... Hie Lian în vârstă de doi ani, încă nu a înțeles ce spuneau adulții, dar când i-a auzit numele, a dat din cap.
---Domnule, ați fost atât de amabil cu noi, încât nu știu cum să vă răsplătesc.
-- Sunteți singurii în care pot avea încredere. Fiica mea se v-a muta probabil cu soțul ei în străinătate. Afacerea lui Keerati nu este la fel de prosperă ca înainte. Vremurile s-au schimbat, oamenii nu mai poartă mătase. Pe viitor, probabil, Keerati nu va mai avea nimic și deja voi părăsi aceasta lume . Familia noastră va trebui sa se bazeze pe tine când va veni acel moment. Banii pe care i-ați împrumutat îi puteți păstra pentru viitorul nepotului meu.
--Domnule, nu pot face asta. Ar trebui să facem un contract scris ,făcând din familia Keerati partenerul meu oficial,apoi Lian se va căsători cu nepotul tău.
--Ohh daca asta vrei..... Bine, putem să o facem așa.
După semnarea contractului, afacerea familiei Wang a crescut și a deveni o companie de băuturi marca "Gilayn", atât importând băuturi răcoritoare, cât și făcând o fabrică de băuturi alcoolice, ajungând în prim-planul societății. În același timp, sucursalele afaceri Keerati s-au închis până când a rămas doar filiala principală din Bangkok care era încă în funcțiune. Micul nepot al familiei Keerati s-a născut în criza .
CITEȘTI
Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵
Romance🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Lian Kilen Wang și Kuea „Kirin" Keerati sunt într-o dilemă. Din cauza unei promisiuni făcută părinților și bunicilor lor, ei se trezesc îndreptându-se spre o...