Kuea a avut o privire uluită când Hia a spus că îl va duce la Pentagon în seara aceasta. Ei bine, casa lui Hia este chiar lângă Pentagon, dar Kuea nu a mers niciodată acolo.Odată l-a rugat pe Hia ,dar aceasta a spus că este minor.
Keua nu a vorbit niciodată cu prietenii lui Hia cu altcineva decât Hia Yi, care l-a salutat ca o curtoazie când cealaltă parte a venit să vorbească cu Hia .
--Eu... mă voi duce să vorbesc cu cine? Nu știu despre nimeni de aici.
Dacă ar merge la Pentagon cu Hia, probabil, ar sta liniștit și nu s-ar bucura deloc, in plus că Hia s-ar plictisi degeaba.
Asta a crezut mereu Kuea, nu l-a adus niciodată să se întâlnească cu prietenii, nu l-a adus niciodată să cunoască pe cineva pentru că Kuea era plictisitor.
--Este în regulă, mă ai.O mână groasă ținea dosul mâinii lui Kuea, el nu știa de ce s-a simțit brusc „e în regulă”, așa cum a spus Hia.
Dar astăzi Hia l-a luat pe Kuea să-i cunoască prieteni la Pentagon, viața de noapte nu este ceva necunoscut.
În zona de relaxare VIP, există deja un grup de prieteni. Kuea este familiarizat cu fețele tuturor pentru că se văd la banchete dar pur și simplu nu vorbesc niciodată între ei decât într-o manieră formală.
--Toată lumea, aceasta este Micul Kuea, logodnicul meu.
--Buna ziua.
--Bună Kuea, știi ne dorim să te cunoaștem de mult timp, dar Hia Lian este gelos și nu a vrut să ni te arate.
Kuea se întoarse să se uite la Hia neîncrezător că ar auzi așa ceva. Dar Hia este Hia, doar el zâmbește în colțul gurii și nu arată nicio expresie.
Kuea a stat stânjenit până când Hia și-a pus mâinile pe talia lui și l-a condus să se așeze la marginea canapelei . Înainte ca Kuea să se așeze unul lângă celălalt, l-a tras de mâna l-a forțat sa se așeze pe piciorul lui .
--Adu vinul pe care l-am comandat.
--Da domnule.
Managerul restaurantului s-a pregătit rapid pentru ei. După un timp. Masa VIP a fost plină cu băuturi și tot felul de gustări.
--Tu nu bei, nu?
--Ei bine, vinul este pentru Micul Kuea.
Când trăia în Europa , Kuea era obijnuit să bea vin. Hia știe asta, dar ceea ce Hia probabil nu știe este că Kuea poate bea tot felul de băuturi alcoolice .
Kuea nu credea că va auzi un astfel de răspuns de la Hia până la punctul de a nu-l putea procesa. Nu fusese niciodată într-o situație ca asta, ca și cum Hia ar fi fost cel mai bun iubit.
Ei bine... Ei bine, de obicei Hia este bun cu el, dar suntem doar noi doi în tot acest timp.
--E timid, ar fi bine să îl iei cu ușurință. Încă nu a terminat de studiat.
CITEȘTI
Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵
Storie d'amore🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Lian Kilen Wang și Kuea „Kirin" Keerati sunt într-o dilemă. Din cauza unei promisiuni făcută părinților și bunicilor lor, ei se trezesc îndreptându-se spre o...