Capitolul 18: Keerati

121 8 0
                                    

Hia Lian a zâmbit la determinarea lui Kuea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Hia Lian a zâmbit la determinarea lui Kuea . O nouă dimineață cu Micul Kuea întins în brațe, nu s-a trezit să-i spună bună dimineața. Primul cuvânt pe care Micul Kuea la spus a fost că voia să gestioneze pământul Keerati.

--E doar ora nouă dragă.

--Am întârziat cu mulți ani.....Bine... nu ești epuizat?

Zâmbetul îi strălucea cu ochii limpezi și cu expresia îngrijorată; Hia s-a simțit de parcă ar   fii fost frecat brusc de  un pisoi. Unde a dus activitatea de aseară toată puterea. ...Spune adevărul, o vor face până dimineață.

---Nu te grăbi, în câteva zile vom merge împreună la companie. Nu trebuie să ne gândim mult, am o echipă de contabilitate care ne ajută să ne dăm seama și putem lucra împreună pentru a vedea care soluție este cea mai bună.

--Dar încă sunt îngrijorat…

--Nu-ți face griji pentru asta, lasă-mă să mă întind și să te îmbrățișez timp de o oră înainte să mă trezesc și să mă gândesc la asta.

--E deja ora nouă... hei, nu ai de gând să lucrezi?

--Dacă micuțul Kuea încă se îndoiește de sănătatea mea, nu voi îndura asta și  nu o să mă opresc să te ating și vom avea o repetare a nopții trecute și de data asta nu mă voi abține.

Atâta tot, Kuea  și-a pierdut îndoielile și s-a ascuns înapoi în îmbrățișarea lui Hia Lian .

O ora? ...Hia stătea întinsă îmbrățișând-ul pe Kuea până la ora unsprezece când s-au trezit, dar înainte de a se ridica, încă a zăbovit și l-a sărutat și din nou pe Kuea. Dacă secretara lui Hia nu ar fi sunat în a treia rundă de săruturi, cu siguranță ar fii fost mai mult decât săruturi. Kuea  stătea în fața oglinzii ținându-și obrajii fierbinți, dorindu-și ca jena să dispară repede. Ei bine... are o cămașă pe el, pijamalele cu mâneci lungi ale lui Hia sunt masive pe el. Plus...nu a vrut sa mearga la scoala pentru ca are gatul rosu de saruturi si urme de dinti iar gura ii este umflata din cauza sarutarilor lui Hia tot timpul.

--De ce nu mai dormi puțin?

Hia a ieșit din baie cu un singur prosop pe talie, corpul lui Hia era acoperit cu urmele ghearelor lui Kuea. Kuea s-a simțit fierbinte și deranjat în interiorul lui tocmai când îl vede, urechile, fața, gâtul și Hia încă îi face ochii să sclipească.

Oh... Zâmbetul Hiei este un zâmbet ucigător. Kuea poate face față întregului grup de prieteni batjocorindu-se și enervant, dar nu s-ar simți la fel de obosit ca atunci când trebuie să se ocupe de Hia. Hia întotdeauna câștigă și nu face compromisuri. Când Kuea s-a simțit stânjenit, în loc să se întoarcă și  să se îmbrace,  Hia s-a apropiat destul de mult și l-a îmbrățișat din nou.

--Hmm... trebuie să părăsim patul?

--Bine, du-te și îmbracă-te! Nu vei putea merge la timp la serviciu, trebuie să mergi la firmă, nu?

Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum