Hia Lian ținea declarația lui Kuea Keerati pe ecranul laptopului, uitându-se peste, încă așezat pe partea opusă a biroului. Chiar în acest moment a vrut să-și pună mâna pe obraz surprins.
Cineva a început să cânte la tobe pentru prima dată la vârsta de paisprezece ani, făcând un canal YouTube la vârsta de șaisprezece ani, în primul an de liceu..... În ultimii cinci ani a făcut peste treizeci de milioane, în medie, Kuea are un venit anual de șase milioane șase sute de mii de baht pe an.
După munca și reputația sa, Kuea, muncește din greu pentru mai puțin de cinci ani, poate că va fi următorul o sută de milioane de tânăr... Costul vieții, a fi născut într-o familie de miliardari nu îi face probleme , transformă hobby-ul în ocupația sa principală.
--Micuță Kuea, cum vrei să gestionez acești bani?
Numai lui ii lipseste...experienta in administrarea activelor care este prea mult pana nu poate incepe.
--Eu... vreau să te ajut Hia să plăteasti datoria! Bine, ia totul.
Cu un zâmbet hotărât, cum poate să spună că nu are datorii? Doar asta nu vrea să ai bani în bancă, când a face afaceri este important să cheltuiești bani dar și să rezervi bani pentru a avea lichiditate în afacere. Dacă toate companiile trebuie să lucreze de la zero, echilibrați fiecare molie, este dificil. Este suficient de bine că în acești trei ani afacerea lui nu a avut o scădere a veniturilor sau un eveniment de întrerupere a activității.
--Micuță Keua, vrei conacul înapoi?
--Nu! Cred că e prea scump, banii mei nu îl pot cumpăra înapoi. Hia... Să ne ajutăm unul pe altu mai întâi să plătim datoria! Conacul este... ei bine, eu sunt deja cu tine... sau dacă nu vrei să stai și tu acolo... atunci mergem la casa din prăvălie.
Hia Lian admira raționamentul lui Kuea, și-a întrerupt argumentul cu această propoziție.
--Dacă mi-ai da toți banii și nu ai lua înapoi o parte din pământ, garanția viitoare a Lui Kuea ar fi inexistentă. Să zicem că mâine mor, nu ne-am căsătorit încă. Proprietatea este pe numele meu, nu este considerată o proprietate comună..., micuțule Kuea, nu vei primi nici măcar un baht.
-...., cum poți vorbi despre moarte!
--Vă dau doar un exemplu; parintii mei nu te vor lasa sa suferi. Dar dacă nu a mai rămas nimeni, Kuea, o să-ți găsești greu banii. nu sunt de acord. Kuea, ținei... Dacă nu știi ce să faci cu el, păstrează-i mai întâi.
--Dar ce zici de datoria ta pentru cumpărarea pământului lui Keerati...
--Când facem afaceri, nu avem nevoie de toți banii noștri. Când am construit Pentagonul, am împrumutat de la bancă și am folosit acele fonduri pentru a construi Pentagonul. Profiturile vor fi întotdeauna minime dacă vă împrumutați de la bancă, deoarece ar trebui să rambursați ratele. Lucrurile vor fi și mai grele dacă închiriezi spațiul . Dacă lucrurile merg bine și faci profit, poți plăti chiria și tot ai profit. E în regulă să fii îndatorat, nu? Ceea ce am făcut a fost doar că m-am împrumutat de la bancă pentru a face afaceri, dar am făcut profit în fiecare lună și din moment ce nu trebuie să plătesc chirie totul merge și am achitat rata bancară. Nu trebuie să investesc o sumă mare de bani și astfel pot obține un profit în continuare după deducerea ratelor rămase. Putem face asta cu pământul lui Keerati.
CITEȘTI
Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵
Romance🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Lian Kilen Wang și Kuea „Kirin" Keerati sunt într-o dilemă. Din cauza unei promisiuni făcută părinților și bunicilor lor, ei se trezesc îndreptându-se spre o...