Capitolul 5: Logodnicul

132 11 0
                                    

Hia Lian recunoaște că mișcă lucrurile atât de repede încât Kuea a fost șocat, dar dacă ar fi fost puțin mai încet, ar  putea să-l  piardă pe Micul Kuea. Alte lucruri pot aștepta, dar Micul Kuea nu poate aștepta. De îndată ce l-a eliberat, Micul Kuea a sărit înăuntru și a clătinat din cap, ochii lui frumoși privindu-l înverziți. Gura lui moale umflată, botul strâns și obrajii roșii, e... drăguț oricum.

Micule Kuea, ai fost întotdeauna drăguț din copilărie până la maturitate, de la a fi băiat bun la a fi un copil încăpățânat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Micule Kuea, ai fost întotdeauna drăguț din copilărie până la maturitate, de la a fi băiat bun la a fi un copil încăpățânat.

O mână groasă s-a ridicat și a atins obrajii moi, uitându-se la propria sa reflectare în ochi. Kuea Keerati îl urmărește mereu, deține toată atenția , oriunde s-ar afla .

--Nu fi atât de încăpățânat cu mine.

--Bună.. tu,..asta e.. dă-mi drumul întâi.

--Hm? Eu nu sunt bun.

--Hia, nu trebuie să te simți vinovat deloc. Hia, doar te distrezi tachinadu-mă, dar eu nu mă distrez! Un alt sărut? Cum poti sa  mă săruți? Nu am permis, ceea ce faci tu nu este în regulă.

--Ultimul lucru pe care îl voi face în lumea asta este să te tachinez, micuțule Kuea.Încă nu înțelegea unde greșise. Bunul Kuea s-a uitat la el atât de negativ de data aceasta. Tot ceea ce face Kuea ...cum reacționează Kuea ...,  Micul Kuea  îl vede ca pe altcineva... îl acuză.

Hia Lian este a lui Kuea Keerati.

--Hia, ce vrei mai exact de la mine? Sunt cu totul confuz.

--Atunci voi spune clar o dată.

--Da! Ascult.

— Mă voi muta cu tine, micuțul Kuea, sau dacă nu mă vrei aici, mută-te cu mine la Pentagon.

---Huh?! Nu, nu merg. Vorbim despre lucruri diferite! Te intreb ce vrei acum? Nu asa.În douăzeci și șapte de ani de viață, Hia Lian  nu a trebuit niciodată să stea și să se certe cu Kuea . Pe de altă parte. Logodnicul păpușii de porțelan, porțelanul lui, nu a fost niciodată atât de supărat. Micul Kuea nu este un bărbat certăreț, nici pertubant. Nici nu știe ce să-i spună.

În această casă, ei și-au învățat bine fiul, chiar și fiind un băiat rău.

--Nu asa? Și  in ce fel vrei?

--Nu așa !Era atât de pierdut... Hia Lian  a crescut într-un  cub de gheață  și-a văzut tatăl stând la conducerea muncitorilor încă de când era copil. Dacă nu este feroce, atunci nu-i poate controla. Dacă nu poate ține pasul cu oamenii lui. Acest Kuea nu a fost? În fiecare zi, trebuia să controleze Pentagonul și să supravegheze distileria. Va continua să vorbească dulce, dându-se în jur ca un om bun. Fă-o, nu trebuie să facă schimb, trebuie să-l vândă. Micuțul Kuea, cum poate un băiat bun să-l ajungă din urmă și să-l facă fără cuvinte?

Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum