Capitolul 17: Perfect🔞🔞🔞🔞

251 16 4
                                    

Kuea s-a trezit din nou în patul lui Hia Lian

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kuea s-a trezit din nou în patul lui Hia Lian.

Se simțea amețit și obosit din cauza maratoanelor de plâns, de când a devenit atât de slab? Parcă are multe de ce să plângă. Se simțea obosit....

---Micul Kuea? Ce mai faci?

Hia era aici, sprijinit de capul patului lângă el, când îi pune o mână caldă pe frunte.

---Bine... eu

--Nu contează Micuțule Kuea... nu trebuie să te gândești la asta, ți-e foame? Sau ai vrea sa bei apa? Mă duc să aduc.

--Nu... eu... vreau să te îmbrățișez. spuse el cu voce joasă, fără să îndrăznească nici măcar să se uite la Hia, dar închise ochii și se uită în jos la vârful nasului. E ca și cum s-ar fi pierdut până la punctul în care nu știe în ce direcție să meargă și apoi... iar Hia este singurul moment care îl face să se simtă în siguranță.

Hia Lian se mișcă să se întindă lângă Kuea , cu brațele puternice înfășurate în jurul figurii slabe, strângându-l strâns, fără cuvinte sau întrebări, pentru a-l face pe Micuțul Kuea să se  liniștească. Mâinile calde îi mângâiau ușor spatele subțire. Vârful nasului îi atingea șuvițele moi de păr. Umeditatea de pe piept îi spunea că Kura plângea din nou, dar nu atât de greu ca înainte .

---Micule Kuea? Sunt cu tine aici, totul va fi bine.

După un timp, Kuea a încetat să plângă, ochii îi erau umflați, cele două mâini ale Micutului Kuea s-au mototolit pe cămașă de parcă s-ar fi teamă că a dispărut.

--Bine... mi-e teamă...

--Huh? De ce ți-e frică, spune-mi?

--Am văzut dosarul de pe masa Hia, faptul  ca Keerati... N-am vrut să mă uit! Dar mă întreb...Hia...în titlul de proprietate scrie că tot ce aparține lui Keerati aparține lui Hia. Keerati nu mai are nimic.

Hia Lian nu a fost șocat de ceea ce spusese  Kuea. Fișierul acela.... intenționa să găsească un moment pentru a vorbi cu Micuțul Kuea despre el, doar că nu credea că Micul Kuea îl va vedea primul. Pentru că nu a vrut să intre în panică până nu va fi așa... a făcut o greșeală.

--Micuțule Kue a, ai încredere în mine?

--Da! Bine ,nu... Nu mă gândesc prea bine la Keerati, nu? Cu siguranță nu faci asta.

--Nu voi face niciodată asta. Dacă nu mă descurc bine... Primul lucru pe care îl voi pierde pentru totdeauna este Micuțul  meu Kuea....De câți ani te-am așteptat cu răbdare?

Privirea lui ușurată ia dat lui Hia Lian  puțină îngrijorare, cel puțin această problemă nu putea fi doar bani. Există și o neînțelegere.

--Mama? Știe și ea asta? Am văzut numele bunicului și numele lui Hia....

Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum