Hia Lian a crescut cu responsabilitate. De mic a trebuit să se trezească dimineața devreme pentru a-l ajuta pe tatăl la casa de gheață. Livrarea de gheață în fiecare dimineață era o necesitate , deoarece multe piețe erau deschise la această oră. Mama lui sta mereu si răspunde la telefon pentru a comanda mai multă gheață. La ora șapte s-a dus acasă să facă un duș și să se pregătească de școală. După școală, se întorcea să-l ajute pe tatăl meu din nou să se pregătească să livreze gheață la restaurante sau magazine noaptea, să își facă temele și să se culce seara.Viața copilăriei lui Hia Lian aproape că nu are timp să se gândească la altceva, cu excepția cazului în care trebuie să se concentreze să facă un duș și să se îmbrace...să aleaga cele mai bune haine din dulap și să le calce.... Totul pentru prânzul de la conacul Keerati .
Părinții lui aveau să fie atenți de fiecare dată când venea în această casă. Era o zi importantă a săptămânii. Orice acțiune obraznică sau discutând cu muncitorii pe care trebuia să-i țină pe toți în frâu, Hia Lian trebuia să fie ca un tânăr domn.
Era pe deplin instruit în maniere; primul motiv a fost să onoreze casa Keerati care era un descendent al familiei regale care avea o reputație și ochi în societate. Al doilea motiv... pentru a fi un model bun pentru micul Logodnic care era cu sapte ani mai mic. Hia Lian ar fi putut trăi ca lider cu Micul Kuea, dar după ce l-a întâlnit pe Micul Kuea .... de prima dată, a știut că, din acest moment, va fi un refugiu, un lider și un protector pentru fragilul frățior pentru tot restul vieții lui.
Micul Kuea este ca un pisoi din spatele unui hambar de gheață care nu se poate abține...mătușa Kao a spus că Micul Kuea nu ar trebui să fie încăpățânat dacă Hia Lian îl iubește, este moale ca vata de zahăr și are pielea roz.
La vârsta de șapte ani, Hia Lian ia promis lui Khunying Kaolin că va avea grijă de Micul Kuea pentru tot restul vieții. A deveni un logodnic potrivit pentru Micul Kuea a fost un proces mai dificil decât gestionarea afacerilor familiei Wang. Micul Kuea a crescut ca un descendent al familiei regale, indiferent ce face, Micul Kuea Keerati este blând cu orice.
Comportamentul lui este atât de frumos încât toată lumea este drăguță. Imaginea Micului Kuea stând lângă Khunying Kaolin și ambasador de parcă s-ar afla într-o altă lume.
Asta l-a făcut pe Hia Lian să creadă că trebuie să muncească din greu pentru a fi Logodnicul potrivit și demn de Micul Kuea din toate punctele de vedere, având în vedere că este dintr-o familie chineză , el vrea pe toți cei care se uită la el și la Kuea să vadă și să spună doar cuvintele potrivite și vrea ca Micuțul Kuea să se simtă norocos că se logodește cu el.
Își dorește ca Micuțul Kuea să aibă încredere în el, să fie alături de el ca un cuplu pentru tot restul vieții. Cine a spus că Kuea Keerati este devotat iubirii unilaterale? Hia Lian Wang însuși și-a dedicat întreaga viață pentru a fi o Logodnicul demn al Micuțului Kuea.
Un alt lucru de care a trebuit să aibă grijă este că toate detaliile importante din festivaluri și întâlnirile surpriză nu trebuie ratate.
Mâncarea trebuie să fie delicioasă.
Atmosfera trebuie să fie bună, iar mâncarea trebuie să fie de bună calitate. Așadar, Micul Kuea poate încărca o fotografie pe Instagram sau o poate trimite lui Khunying Kaolin pentru a o vedea. Bătrânii le urmăresc relația de la distanță.
Micuțului Kuea îi place să mănânce mâncare chinezească. Când Kuea alege un restaurant, de obicei alege doar mâncare chinezească cu același meniu, mănâncă pește până se plictisește, pulpe de gâscă coapte în oale de lut etc... este un tip dulce, el face tot posibilul.
CITEȘTI
Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵
Romance🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Lian Kilen Wang și Kuea „Kirin" Keerati sunt într-o dilemă. Din cauza unei promisiuni făcută părinților și bunicilor lor, ei se trezesc îndreptându-se spre o...