Hia Lian Wang s-a logodit cu Kuea Keerati la vârsta de șapte ani.
Micul Kuea a fost întotdeauna un obiectiv final pentru Hia Lian Wang. Războiul de afaceri l-a făcut pe Hia Lian să nu aibă încredere în nimeni și doar s-a gândit că trebuie să devină din ce în ce mai bine poziționat financiar pentru a moșteni fără probleme afacerile familiei Wang, în timp ce, Micul Kuea nu ar fi trebuit să sufere... și-a dorit ca Micul Kuea să aibă o căsnicie fericită ca mătuşa Kaolin.
Hia Lian a crescut în gheața mamei sale, muncind în fiecare zi din greu de dimineață până seara pentru a îngriji familia. Până la urmă, nu poate să nu fie hotărât să calce pe urmele tatălui său, îi pasă doar de muncă și este interesat doar să strângă bani , construindu-și un viitor.
Logodna cu familia Keerati l-a făcut pe Hia Lian să dorească să se dezvolte tot mai mult. Familia Keerati este o familie descinsă din familia regală.... încă de la domniile lor anterioare, având frumoase loturi de pământ atât în Bangkok, cât și în provincii. Chiria anuală este chiar de milioane. Odată cu schimbarea tendințelor modei, Hia Lian a atras marca de mătase Keerati pe noua piață. Există mulți designeri moderni în această eră care doresc să aplice țesăturile thailandeze în tendințele modei, aducându-le înapoi pentru a vinde din nou.
Diferența de vârstă de șapte ani a fost un decalaj care l-a făcut să-l vadă mereu pe Micul Kuea drept fratele mai mic și păpușa de porțelan. Porțelanul scump pe care îl prețuia, pe vremea când absolvea facultatea iar Micul Kuea tocmai intrase la liceu. Hia Lian nu vrea să interfereze cu viața de adolescent, este timpul pentru Micul Kuea să se distreze, să se joace cu prietenii, să încerce lucruri noi, nu ar trebui să rateze acest lucru, adolescenții se pot distra doar o singură dată.
Când va crește și va absolvi, trebuie să se potrivească ... o relație bună. Destinația căsătoriei este lină și lipsită de griji. Hia Lian a crezut că planul său este bun. Ce este în neregulă cu el... să nu vrea ca logodnica lui să muncească din greu,...să nu vrea ca Micul Kuea să se căsătorească cu el....să stea până târziu și să se trezească împreună obosiți, așa cum și-a văzut mereu părinții? A fost obositor, foarte obositor. Voia ca Micul Kuea să nu fie nevoit să-și facă griji pentru aceste lucruri .
Poziția contraproductivă a micuțului Kuea... insistența de a rupe logodna. Gândind și gândind din nou... e doar drăguț, chiar și când e beat, tot e drăguț. Hia Lian a fost într-o dispoziție bună toată ziua cu declarația de dragoste a Logodnicului său încăpățânat și este de două ori mai bună pentru că azi este ziua.
Vineri, Hia Lian și Kuea vor merge la o întâlnire . ...Dar de data aceasta Hia Lian crede că ar trebui să adauge sâmbăta și duminica. Planul inițial nu a funcționat, a trebuit să ajusteze planul pentru că Logodnicul să se calmeze.Kuea Cel adevărat nu se potrivește cu cel ascuns, era supărat?
Kuea Keerati stătea întins , privind în tavan timp de peste patruzeci de minute. Incidentul de beție extrem de noaptea trecută a fost atât de dezamăgitor încât nu-și amintește tot, dar aseară a sărutat pe cineva... acesta este adevărul; gura îi era umflată ca jeleul. În plus, era și mirosul parfumului persoanei aseară, mirosind ca al lui Hia .
CITEȘTI
Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵
Roman d'amour🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Lian Kilen Wang și Kuea „Kirin" Keerati sunt într-o dilemă. Din cauza unei promisiuni făcută părinților și bunicilor lor, ei se trezesc îndreptându-se spre o...