Kuea stătea ștergându-și lacrimile lângă cel mai bun prieten al său, care plângea . Familia Keerati contează, afectează starea psihică a lui Kuea. Cât despre Kon Dearw, când l-a văzut pe Kuea plângând, a plâns și el.
--De ce plângi?
O mână s-a ridicat pentru a șterge lacrimile de pe fața lui Kon Dearw, certându-și micul prieten, deși nasul îi era încă roșu:
--Ei bine... plângi. Huh... de ce plângi?
--Ei bine, am plâns puțin, dar tu ai plâns mult. Nu te mai agita, Dearw.
--Continuă să încerci, nu cred că casa ta va găsi așa ceva. Și nu credeam că Hia va fi atât de bun, eram și trist și fericit în același timp.
--Hm... Hia este foarte bun. Eu... simt ca și cum aș mânca lucrurile lui Hia. Chiar nu vreau să fiu dependent în acest moment. Vreau ca Hia să vândă toate astea, sau Hia poate face ce vrea cu adevărat. El chiar nu trebuie să se gândească la sentimentele mele... Nu valorez atât de mult sute de milioane de dolari.
--Huh, prostul meu prieten! Pentru că Hia Lian te iubește! Felicitări că ești de acord cu Hia, nu te întoarce sau să plângi...sau să te tunzi din nou ca în ziua aceea. Nu e în regulă.
Kuea deschise gura în timp ce prietenul său îl strânse de obraz și izbucni în râs la fața neglijentă a lui Kon Dearw. Câți prieteni vor plânge cu noi, vor zâmbi cu noi?
--Ești prietenul meu adevărat. Dragă...
--Numele este Kon Dearw și tu ești cel mai bun prieten al meu, Kuea.
--Deci, ești, uite. La început, am avut prieteni bogați, dar acum prietenii mei sunt săraci hehe.
--Glumești cu mine? Lasă-mă să-ți strâng obrajii odată pentru totdeauna !
Kuea a sărit să-și gâdile micul prieten, doi dintre ei urlând și rostogolindu-se precum Chihuahua.
--Nu am mai dormit împreună de mult timp. De când m-am întors în Thailanda. așa cum a șoptit Kuea cu voce joasă înainte, multe amintiri din copilărie au apărut în memorie. Zilele de liceu ale lui Kuea și Kon Dearw au fost mereu alături de mine,
--Asta e... mi-ai fost dor de tine în Anglia.
--Timpul zboară atât de repede, încât nu ar trebui să creștem.
--Este bine să crești. Cum te-ai îndrăgosti de Hia?
--Dar a trebuit să te duci să locuiești cu HiaYi... Elveția? Nu ai vrut să mergi acolo, dar meeh. Iti pare rau?
--...Hmm...nu te mai gândi la asta, nu poți face nimic în privința regretului. Voi aștepta să mă despart de HiaYi înainte să mă întorc. Fără HiaYi, fără tine, Kuea, nu există nimic în Thailanda pentru mine.
CITEȘTI
Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵
Romance🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Lian Kilen Wang și Kuea „Kirin" Keerati sunt într-o dilemă. Din cauza unei promisiuni făcută părinților și bunicilor lor, ei se trezesc îndreptându-se spre o...