Kuea Keerati era din nou beat. Muzica live s-a încheiat după ce a rupt două seturi de bețe.Cântăreții și alți muzicieni din trupă s-au împrăștiat, dar Kuea a continuat să bea . Gemenii îi oferise asa cum a promis băuturi gratuite , ordonând angajaților săi să îi aducă toată băutura disponibilă. În cele din urmă, Kuea era atât de beat încât nu mai vedea nimic. Probabil pentru că era a doua noapte la rând când se îmbăta.A turnat o băutură si a scurs-o dintr-o înghițitură. Vocea lui Jay se auzea neclară tot timpul, Kuea știa doar că Jay râdea, râdea, făcea ceva și apoi deodată un bărbat sa apropiat de masa ,Kuea era atât de beat, încât abia putea să stea. Inainte ca faţa lui să ia contact cu masă, a fost o mână care era pusă sub cap şi la tras în sus pentru a se sprijini pe el ? OMG? Cine naiba este ?
-Vino acasă cu mine.
--Du-te acasă , Hia (eu).
--Unde este Hia?
--Este Hia Lian?
--Este Hia Lian o persoană rea?
---Ia băiatul , du- l acasă . aud vocea lui Jay.
Jay l-a urmărit pe Hia? Așteptaţi un minut! nu mă voi duce acasă. Încă nu sunt beat.
---Nu mă întorc! OMG? Nu mă atinge! Nu-mi place.
---Micule Kuea, nu fi încăpățânat, ridică-te!
---Ești soțul meu? La naiba ai venit să-mi comanzi? Lasă-mă nu plec! Jay, mai adu un pahar.
--Suficient! Vei înnebuni în barul meu, du-te cu Hia ta. Grăbește-te, voi închide barul.
--Încă nu sunt beat. De ce te grăbești acasă? Cine ți-a spus să mă cerți lasă-mă să mă îmbăt.
--- Mă minți din nou? De ce mă mint oamenii?
Era atât de enervat încât s-a ridicat și a început să mă ridice de pe scaun,nici nu am văzut cine este. Luminile din bar erau strălucitoare, orbitoare. Nici măcar nu puteam sa ajung la lift, nu puteam să merg.
--Kuea...
--Bună... Bună? De ce este Hia Lian aici? Imposibil!
--Hia Lian a fost cel care l-a respins luând o parte din sentimentele sale.
În inima lui scria că bărbatul din fața era Hia Lian, dar creierul lui spunea că nu. Hia nu era așa, încercând să se concentreze din nou, să fie clar...
--Nu, nu este Hia. Bărbatul din fața lui nu arăta ca Hia. Hia poartă costumul destul de des . Coafura sa, cu fața deschisă ca a unui mafiot din Hong Kong și privirea feroce. Această persoană are o față aprigă, dar părul este dezordonat ca și cum nu ar fi fost așezat, poartă tricouri grafice, blugi negri rupți, botine din piele și, cel mai important, există o mustață slabă deasupra buzelor Nu... aceasta nu este Hia. Hia nu uită niciodată să se bărbierească. El este doar un tip care seamănă cu Hia, este șocant gândul acesta .
--Falsule Hia dă-mi drumul, nu voi merge cu tine.
--Micutule Kuea, ridică-te. Nu mă împinge.
---Huh? Nu poți să-mi spui Micul Kuea.... Numai Hia mă poate numi așa. Hia Lian a spus mereu să fiu atent cu străinii, pentru că Kuea Keerati este un copil bogat, Logodnicul lui este bogat. S-ar putea să fiu înșelat de binevoitori care vin să mă înșele în speranța că vor obține niște bani. Hia a spus că sunt mulți astfel de oameni, trebuie să fii atent față de cineva care vorbește lucruri dulci, nu-i asculta, nu fii aproape unul de celălalt, de ce ai vrea să vorbești dulce cu mine? Cum intrăsnesti să mă numești așa? Nu, nu este corect, este un obicei prost .
CITEȘTI
Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵
Romance🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Lian Kilen Wang și Kuea „Kirin" Keerati sunt într-o dilemă. Din cauza unei promisiuni făcută părinților și bunicilor lor, ei se trezesc îndreptându-se spre o...