Hia Lian a zâmbit la reacția paranoică a Micutului Kuea, dar s-a prefăcut că este invizibil și s-a așezat pe canapea lângă el. Serialul TV este pe cale să ajungă la scena de acțiune pentru a-l prinde pe răufăcător. Nu se prea uită la televizor, dar după ce s-a uitat la el o vreme, începe să-i fie somn. În plus, în această perioadă există. Gândindu-se prea mult la muncă, este atât de obosit încât vrea să încarce bateria.
--Ce? Bună...
---Vreau să încarc bateria. Și-a lăsat capul în poala Logodnicului, care încă era paranoic la el. Micul Kuea era total încordat, dar ia permis să se întindă în poală ,nu a știut cum să se comporte, așa că Hia Lian i-a tras mâna Micutului Kuea și i-a pus-o pe cap.
--Poți să te joci in parul meu?
--Dar eu sunt mai tânăr... nu-i așa?
Cum a putut să uite că Micul Prinț Keerati a punctat 10/10 la etichetă tot timpul?
----Nu este nimeni altcineva aici, doar Micul Kuea și cu mine... ceea ce facem împreună, se numește privilegiul îndrăgostiților.
Ochii orbitori îl priveau timid până când urechile i se înroșiră, obrajii înroșiți. Era un logodnic răutăcios cu o experiență de relație negativă. Toată viața lui Micuțul Kuea, a fost doar el, nu s-a gândit deloc la aceste lucruri, trebuie să fi fost el .
--Când îl mângâi pe micuțul Kuea.... îl îmbrățișez pe micuțul Kuea...., micuțul Kuea, te simți bine, nu?
---Ce ai întrebat Hia... nu știu? Hia Lian s-a ridicat în sus și s-a așezat, cu o mână rezemată de canapea, călare pe poala Micutului Kuea pentru a preveni ca persoana să fie jenată să plece , pe de altă parte, atingându-i obrajii, dându-i un sărut moale și prelungit pe buzele moi, trăgându-se încet, permițând vârfului nasului să se ghemuiască. Obrajii lui palizi au ajuns la urechile mici și șoptiră încet.
---Și când ne sărutăm, micuțule Kuea, îți place?
---Bine, mă tachinezi .
Kuea îmbufnat... gura moale, pumnul strâns strâns. Fața este nemulțumită ca și cum un pisoi se umflă din nou, știi că nu este înfricoșător, ci foarte drăguț.
--Nu te-am tachinat niciodată.
--Atunci ce faci aici?
---Te fac să vezi că aceste lucruri sunt normale pentru îndrăgostiți. Daca nu esti tu, nu vreau sa imbratisez alti oameni, nu vreau sa sărut, nu vreau să mă apropii. Poți spune ca să pot fi fericit? că gândim la fel.
--Bine...
--Cineva al meu special ești tu, pot cineva al tău special să fiu eu, hm?
Deși vocea lui este puțin scurtă și nu are idee cum să creeze o atmosferă dulce și de vis, el a încercat să fie la fel de blând pe cât poate face acest bărbat.
CITEȘTI
Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵
Romansa🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Lian Kilen Wang și Kuea „Kirin" Keerati sunt într-o dilemă. Din cauza unei promisiuni făcută părinților și bunicilor lor, ei se trezesc îndreptându-se spre o...