Capitolul 7: Prima zi în noua locuință

112 11 2
                                    

Kuea Keerati nu-și făcuse niciodată griji să vină la facultate la fel de mult ca astăzi. Hia era nebun! Dintr-o dată, a spus că îl va conduce  la universitate.  Kuea  nu își poate folosi motocicleta ( în mai puțin de cincisprezece minute, ar fi la Universitate), dar  de când   sa mutat la Hia Lian  trebuie să folosească mașina uimitoare . Singura problemă este că începând de la șase și jumătate dimineața este trafic intens și de cum a ieșit din Pentagon, dă din cap   somnoros!

Ar fi fost grozav dacă Kuea nu ar fi trebuit să mănânce micul dejun la șase și jumătate, casa lui Hia era plină de mâncare. În frigiderul cu două uși, pe lângă bere, mai erau și gustări, sucuri , apă și toate articolele noi care nu au fost încă desfăcute...și totul este ceva care îi place lui Kuea. Napolitana lui preferată importată din Anglia era acolo. Cand  Hia  a spus că vrea să se mute cu el, Hia nu s-a jucat!

--Lapte sau suc de portocale?

--Suc de portocale.

A fost un sentiment ciudat să stai la blatul din bucătărie cu Hia, iar Hia nu era într-un costum familiar, ci în  jachetă, pantaloni  și tricou

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A fost un sentiment ciudat să stai la blatul din bucătărie cu Hia, iar Hia nu era într-un costum familiar, ci în  jachetă, pantaloni  și tricou.... Hia pare să se descurce cu totul foarte fluent.

--Micutule Kuea fă-mi o cafea....alege o capsulă într-un borcan, pune deasupra aparatului și apasă butonul din stânga, va fi un espresso.

La capătul tejghelei se află un aparat de cafea cu capsule cu design modern. Kuea nu bea cafea, nu a folosit niciodată acest aparat, dar l-a văzut pe Hia turnându-i suc de portocale. Dacă stă nemișcat, va fi grijuliu, așa că va face, plus capsulele vin în multe arome și culori din care să alegi,

--Bine, care vrei?

--Orice este în regulă.

Când totul era gata. A început primul mic dejun . Totul părea pur și simplu... confortabil. Kuea nu era inconfortabil, dar era paranoic. Hia sa comportat prea normal. Kuea era nedumerit deoarece era interesat în secret de viața lui . Hia nu seamănă cu Hia pe care îl întâlnește în fiecare vineri. Kuea și-a imaginat că va trăi o viață înconjurată de gărzi de corp, servitoare sau asistenți care sa îl  însoțească la fiecare pas. Hia pare... un perfecționist care are procesul de viață perfect.

Pe Hie Lian  pe care Kuea îl cunoaște, nu are cum să stea și să mănânce în haine lejere....

La ora 7 mașina europeană de lux a lui Hia era deja parcata. Bodyguardul însărcinat cu conducerea  acesteia stătea lângă mașină. Hia Lian tocmai terminase de făcut un duș și s-a transformat din nou într-un Hie Lian cu costum.

--Bine, mergi cu mine?

--Um! Te voi  lasa in drum spre companie. 

Kuea a crezut că a merge la universitate cu Hia ar fi sufocant. Dar nu, Hia nici nu i-a dat deloc atenție, întorcându-se puțin de la Pentagon mașina s-a oprit și la luat pe secretar lui Hia și a luat locul șoferului. Și cei doi vorbeau doar despre muncă și Kuea simțea și simpatie pentru secretar care trebuia să se  întoarcă des pe bancheta din spate.

Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum